Am vazut cu ochii mei cum unui logan de 1.4 MPI ii cazuse in mers fulia de la alternator si tot ce implica ea.Mai vazusem asta la Megane pe benzina(65000km) si sfatul electricianului era ca la 60 000 km sa cerem verificarea alternatorului in service.Masina omului(loganul) avea 30 000.A mai patit asa ceva cineva de pa aici?Electricienii auto sustin spusele mecanicului consultat de mine,ba mai mult intaresc argumantand ca motoarele de pe logan au ca hiba acest defect care daca apare cand esti plecat la mare distanta si departe d o unitate service nu-ti da de ales decat varianta tractarii.Offff....
Fulie Alternator Cazuta In Mers
Collapse
X
-
Suna alarmant...Fulia pare robusta,sau doar pare...Nu demult,la Double cab-ul meu diesel mi-a sarit fulia de la vilbrochen,rupand in acelasi timp splint-ul de la axa cu came si facandu-mi zob distributia abia schimbata...Fulia alternatorului nu aduce prejudicii grave de moment,doar daca esti departe de casa si este noapte...Dar este neplacut,oricum.
Comment
-
norocul meu este ca nu sa intamplat alta avarie. rola si bucsa cu filet erau amandoua in scut. dupa cate am vazut in manualul de reperatii logan la fiecare scoatere a curelei aceasta trebuie inlocuita in mod expres cu cele 2 role presoare. treaba nu ar fi foarte grava pt.ca acea curea este relativ ieftina dar impreuna cu rolele te cam baga in sperieti.
iar daca se intampla des te face sa cauti alternative. rola se strange cu o cheie in forma imbus dar foarte mare, presupun ca daca nu ai asa ceva shi vrei sa faci reparatia singur risti sa se intample iar....ma intreb totusi in ce sens este filetul si de ce nu l-au facut sa se stranga invers sensului de rotatie. nu sa umblat niciodata acolo iar cureaua,intradevar,prezinta mici crapaturi si semne de uzura inexplicabile totusi la 38000 km
Comment
-
e o problema arhicunoscuta al logan cu fulia. nu e nici o bucsa de vina si nici faptul ca e de plastic. daca era complet din plastic sau metal nu se mai intampla asta dar este interiorul de plastic si exteriorul<unde calca cureaua> e din metal iar de la caldura si de la diferentele de temperatura, metalul si plasticul avand regimuri de dilatare si contactie diferite , metalul se dezlipeste de plastic si asa apare problema.Last edited by NerviiMei; 10 August 2009, 09:53.
Comment
-
cine pateste asa ceva nu ai cade fulia alternator ci cea care angreneaza alternatorul si in general o patesc asa cei care au 1,4 MPI si la acea fulie lipseste pana,este o defectiune de fabrica aceasta situatie,intrebati-l pe alin2009 cum ai face acea fulie si care a inceput sa ai strice si cureaua alternator,ce se poate intampla,multe ca de exemplu si cel mai subtire financiar,ramai fara incarcare a beteriei,daca acea fulie iese ai toate sansele sa iti iaasa si fulia dintata care angreneaza cureaua de distributie,stricaciuni mult mai mari daca ramai fara distributie care insumeaza costuri financiare mult mai mari,numai stiu care este anul in care au iesit spre vanzare aceste masini cu defectiunea asta,dar pt a fi previzibil ca masina d-tra nu este din acel lot este bine sa mergeti in service si sa va face-ti o constatare,daca nu ma insel este defect de fabrica si se repara gratis
stima !!!sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
amicul meu nyt, arata-mi tu in manual ce pana are loganul pe alternator si cum naiba sa iasa fulia de la distributie...
deci, maicul meu nyt. fulia al logan este pe filet, nu are nici o pana. e pe filet invers ca sa se eviote desfacerea in mers is e stransa la vreo 5 atmosfere<cheie pneumatica>, deci nu cred ca ai vreo sansa sa o desfaci tu doar cu cheia.
oricum n-am inteles ce-ai vrut sa zici in mare parte.
si o s aincerc sa fac o poza la vechiul meu alternator sa iti arat ce se strica defapt si ce poate sa sara de la fulia in cauza, oricum in nici un caz fulia cu totul.
Comment
-
problema fulie
Stimati loganisti, schimbati fulia standard cu cea de logan diesel si nu veti mai avea probleme. Pretul este si ceva mai piperat. 500RON la magazinele DACIA si 350RON la magazinele din targ Vitan aceeasi piesa originala cu garantie daca se schimba piesa la un service DACIA.
Piesa originala din fabrica la benzinar este proasta fara ambreiaj inauntru si pica de obicei intre 30K-50K. Puteti verifica si voi mai ales la relanti daca ii dati un mic sprit se va aude un mic scart ca un fel de pilitura. Cu capota ridicata faceti acest lucru si in acelasi timp sa va uitati la fulia alternator daca are joc axial si roade din carcasa alternator.
Comment
-
Loganul e facut cu prea multa economie si problemele nu intarzie sa apara. O fi vrut dacia masina ieftina dar nici chiar asa sa iti sara piesele de pe ea. Loganul e o masina bunicica in comparatie cu vechile dacii, dar e totusi facuta in bataie de joc, si ce se intampla in serviceuri cand te duci la garantie e magarie curata, gasesc tot felul de motive puerile pe care nici ei nu le cred numai sa nu iti acorde garantie.
Sa stiti si voi cat dai pe un lucru atat face, nu face mai mult. Eu unul mam convins cu dacia si serviciile lor de toata jena asta ca sa nu vorbesc porcos.
Comment
Comment