Fulie Alternator Cazuta In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am facut fix 100 000km si am schimbat fix.... fulia de la alternator.La mine nu s-a desfacut in mers, ba nici cu cheia nu vrut sa se descfaca , a trebuit taiata cu flexul,in schimb imi rupea cureaua de accesorii.Am pus fulie "model nou"( asa a zis mecanicul) si sper sa mai fac 100 000Km si apoi o schimb iarasi...cu tot cu masina...

    Comment


    • #62
      Originally posted by Dreamer4ever View Post
      Suna alarmant...Fulia pare robusta,sau doar pare...Nu demult,la Double cab-ul meu diesel mi-a sarit fulia de la vilbrochen,rupand in acelasi timp splint-ul de la axa cu came si facandu-mi zob distributia abia schimbata...Fulia alternatorului nu aduce prejudicii grave de moment,doar daca esti departe de casa si este noapte...Dar este neplacut,oricum.
      la dizelu ce tia sarit fulia nu au strins suficient surubul mecanicii cind au schimbat distributia.de asta sa desfaut surubu.

      Comment


      • #63
        Mie mi s-a intamplat pe vremea cand aveam Laguna I dar la 180 000 km. Totusi e ceva normal la kilometrii astia. Oricum imi aparea uneori in bord becul de avaria (cand o turam mai tare) iar la cateva zile mi-a cazut fulia. Simptome ca masina ar fi fost neinregula au aparut dar nu le-am bagat in seama, iar daca ma duceam la un service, nimeni nu se gandea sa umble la fulie sa vada daca are joc, mi-ar fi spus ca masina este buna.

        Comment


        • #64
          Salut baieti,
          Zilele trecute tocmai ce am trecut si eu prin aceasta problema la loganul meu 1.4 Laureat: cazut fulie alternator+curea la pornire, si nu eram tocmai aproape de casa (de la Rm. Vilcea la Buc. e ceva cale). Fulia pare a fi in buna stare, este cea din metal+cauciuc; la fel si cureaua, pare ca noua. Sincer, in naivitatea mea ma gindeam ca macar 8 ani de zile nu o sa am nevoie sa schimb nimic la ea in afara de consumabile, ca o sa merg linistit fara macar o surubelnita in portbagaj. Masina are 3 ani si 1/2, 45000km si a fost tinuta in puf, a fost rulata numai in afara Bucurestiului,fara accelerari bruste, nu a vazut nici in vis mai mult de 130km/h ( si pe astia doar o data sau de doua ori) etc. Am citit cu atentie tot topicul de 2-3 ori si totusi nu imi este clar: se poate monta sau nu fulia de diesel tip INA cu clichet si 6 caneluri de pe daciashop pe un Logan pe benzina? Adica fizic am inteles ca se poate,filetul fuliei se pupa cu filetul arborelui alternatorului insa poate cineva din cei care si-au montat sa confirme ca dupa un nr. de km nu au aparut probleme de genul curea tocata/rupta, zgomote etc.
          Miine as dori sa cumpar aceasta fulie si am asa o stringere de inima ca poate voi avea probleme.

          Comment


          • #65
            la fel am patit si eu mi-a cazut fulia in mers. am mers la service si mi-a pus fulia la loc. dupa ceva timp mi-a cazut iar. de data asta mi-am rezolvat singur problema.
            am desfacut alternatorul, am luat o cheie tubulara pe care am taiat-o ca in poza si am indoit-o la 90 gradepentru a avea acces la capul axului unde trebuie introdus-a o alta cheie. am pus vopsea pe filetul axului si am strans piulita ce tine fulia prin bataie (socuri). de 2 ani nu am mai avut probleme si sper ca nici nu voi mai avea...
            Attached Files
            My ride

            Comment


            • #66
              Mecanicul care mi-a pus la loc fulia temporar ca sa pot ajunge acasa zicea ca pentru a demonta alternatorul trebuiesc demontate masca din fata si compresorul de AC. Asa este?

              Comment


              • #67
                compresorul de AC nu cred , bara de fata si cureaua de accesorii
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #68
                  acum doua sapt am schimbat fulia de la alternator deoarece s-a spart cea veche. astazi s-a paradit si cea noua si am schimbat-o cu una de diesel ina. mi se pare de calitate net superioara aceasta fata de ce de benzina. s-a potrivit perfect. o sa merg acum sa verific incarcarea.
                  a trebuit sa desfac roata, bara, am slabit putin compresorul a/c cat sa pot misca de furtun sa pot sa scot alternatorul, si furtunul care intra in pompa de servo. am pierdut putin ulei, dar am completat cu altul nou.
                  Last edited by gogoasha69; 22 June 2012, 16:39. Reason: edit
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Salut,
                    Acum 3 zile am fost la un service autorizat (AutoMarcusGrup din Pantelimon) si mi-am inlocuit fulia veche care imi cazuse pe drum cu una nou, cu clicket Ina. Cel mai mult timp mi-a luat sa ma hotaresc daca sa montez tot vechea fulie care parea in buna stare sau una de diesel.
                    Deci faza cu SDV-istica dedicata pe care o au service-urile DaCIA este o abureala. Asa zisul mecanic, care a bijbiit nitel pina sa scoata alternatorul (asa, se pare ca mai trebuiesc scoase si suruburile astea 2, da, uite ca mergea si fara astea) a demontat fulia veche de pe alternator prin batere cu ciocanul intr-o cheie M27, in timp ce alternatorul era tinut cumva intr-o menghina de banc. Operatiunea a durat in jur de o ora si a costat 180 RON, ceea ce nu mi se pare totusi exagerat. Operatiile au fost urmatoarele:
                    -scos freon din instalatie AC ( 380 gr. freon afisa aparatul );
                    -demontat masca fata si niste aparatori de plastic care se afla in stinga si in dreapta scutului; cu masina ridicata pe platforma, prin fata si pe linga roata a desfacut niste suruburi;
                    -desfacut compresor AC care a ramas prins doar in furtunele lui;
                    -desfacut alternator;

                    Comment


                    • #70
                      sall am si eu probleme la alternator logan 2007 fara ac 1,4 ,fulia de benzinar am schimbato cu cea disel adica asta http://www.daciashop.ro/mecanica/fulie-alternator

                      problemele care le am la fulie sau alternator sant asa:

                      dat curea jos si anvartit de fulie cu mana scartie dar merge usor ce o fi nu stiu

                      joc axial la turatii mai sus de relanti dar acum au mai disparut era vorba de cca 2mm sus jos nu

                      vb de alternator pus pe masina si cum stau cu fata la motor

                      blochez rotorul cu o cheita anvart de fulie catre fata masini adica cum sa r strange fulia e ok

                      bag cheia invers sa blochez iar rotorul si anvart catre bordul masini adica cum as desface ,surpriza se anvarte fulia pe axul alternatorului ,tot am anvartit dar ia tot nu iesea de acolo
                      oare sa fie blocata acolo sa se fi dus unul din filete fulie sau ax rotor doamne fereste ,

                      oare de ce sa fie jocul axial si scartaitul ,mentionez ca fulia am pus o anul asta am cu ia max 2000km + rola antinzatoare + curea toate originale

                      la ce costuri sa ma astept si defapt ce o fi de vina ,uitasem alternator bosch am

                      m6 14v 53-98A

                      seria 0 124 415 041





                      cam asta zice GFN colegul nostru

                      La mine s-a potrivit fara nici o problema.
                      Inainte sa cumpar fulia am intrebat mecanic din retea service daca se poate monta asa ceva pe logan benzina si mi-a spus ca ei la service monteaza acelasi tip de fulie si pe benzinarele cu aceasta problema cu mentiunea sa aiba 6 caneluri
                      Problema rasuciri inverse am obervat-o acum cu fulia asta cu clicket, eram cu capota ridicata, motorul pornit,am accelerata pana la 5000de rotatii cand dadea sa revina in ralanti am accelerat iar,la a doua accelerare s-a auzit cu un clack cum a cuplat clicketul fuliei .
                      Comcluzia este ca dupa o accelerare puternica rotorul alternatorului avand inertie mare tinda sa isi mentina turatia dar cureaua scade brusc rotatia si fulia preia socul iar daca acel material elastic (cauciuc) nu isi mai face treaba atunci slabeste fulia de pe filet.
                      Last edited by electrica2000; 10 September 2012, 22:57.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by electrica2000 View Post
                        sall am si eu probleme la alternator logan
                        bag cheia invers sa blochez iar rotorul si anvart catre bordul masini adica cum as desface ,surpriza se anvarte fulia pe axul alternatorului ,tot am anvartit dar ia tot nu iesea de acolo
                        E fulie ce are cuplaj unisens, de aceea se invarte in sens invers, desi rotorul e blocat. Ti-am raspuns si aici.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #72
                          ms atunci nu e dusa nici fulia nici axul la filet ,cred ca sant rulmenti de vina

                          cum al demontez si eu cate suruburi are si de cat e cheia ,ca mi a venit boala pe el.
                          Last edited by electrica2000; 11 September 2012, 22:33. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #73
                            Fuliile astea INA sunt si cu 5 nervuri ? M-am uitat la mine si eu am cu 5. Daca montez fulie INA cu 6 nervuri are ceva?
                            Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.

                            Comment


                            • #74
                              Merge fulia Ina fara probleme.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #75
                                Am avut fulia de la alternator stricata si am mers la reprezentanta sa mi-o inlocuiasca.
                                A costat 335 ron. 112,90 ron. manopera, cu alternator dat jos si 157,26 ron. fulia.
                                O fi mult ? Mia asa mi se pare.
                                Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google