Fulie Alternator Cazuta In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • functie de echiparea masinii, producatorul a echipat masina cu 2 latimi pentru tipurile de accesorii respectiv 5 si 6 canale. codurile curelei sunt 5pk[lungimea curelei] si 6pk[lungimea curelei]. exemplu 6pk1750 si 5pk1750.
    vezi ca ai pe curea inscris codul curelei. daca nu il gasesti iti poti da seama dupa echiparea masinii.
    la diesel am intampinat aceeasi problema numai ca nu l-am lasat pe mecanic sa aleaga cureaua ci am ales-o eu.
    la tine cureaua pare sa acopere cele 5 canale din 6. concluzia:schimba cureaua daca afirmatia mea e corecta

    Comment


    • in momentul in care se monteaza cureaua de accesorii(vorbesc la cele cu aer si servo) dintele interior al tuturor fuliilor trebuie sa ramana liber. adica se va monta in marginile fuliilor dinspre aripa.
      @rokeru : ai aer cond si servo? daca da, nu e bine montata.

      Comment


      • Originally posted by rokeru View Post
        o intrebare pentru cei care stiu cum se monteaza corect o curea de accesorii: la mine e corect montata ?
        NU e corect montata!

        Printeza foaia asta din manualu' de service si da-i in cap cu ea "mecanicului" care ti-a montat accesoriile!
        Attached Files

        Comment


        • Informatia de mai sus e incompleta.
          Fct. de dotari poate fi montata si la interior:
          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by rokeru View Post
            masina are motor 1.4 - benzina fara ac.
            @rokeru, e corect montata!*

            *Nu lua in seama postu' cu foaia printata si data in cap mecanicului...m-am hazardat (mea culpa), n-am stiut ca n-ai AC pe masina.

            Comment


            • Originally posted by rokeru View Post
              o intrebare pentru cei care stiu cum se monteaza corect o curea de accesorii: la mine e corect montata ?

              am atasat foto si completz cu descriere:
              - la alternator cureaua este lipita de fulie pe partea dinspre motor si a ramas un canal liber pe partea dinspre aripa
              - servo este lipita de fulie pe partea dinspre aripa si a ramas un canal liber pe partea dinspre motor
              - daca am vazut eu bine pe cealalta fulie (nu stiu cum se numeste) este la fel ca la servo.

              multumesc.
              Unde ai montat cureaua? (sa stim de cine ne ferim)

              Comment


              • Repet, e bine montata cureaua, echipare fara AC, in conditiile in care dintele exterior al tuturor fuliilor a ramas liber la exterior (cel dinspre aripa).
                Daca nu e respectata conditia asta pe toate fuliile, nu e in regula.
                Last edited by Kojak; 10 January 2014, 11:35.

                Comment


                • poate va este de folos linkul urmator, referitor la cum se monteaza curelele.

                  Comment


                  • Exact ce zice si Dacia in manual.

                    Comment


                    • sincer, mi s-a parut ciudat sa se monteze curea cu 5 canale pe fulie cu 6. totusi, cureaua lui rokerul e prost montata, dupa descrierea lui. trebuia macar sa pastreze pozitia canalului liber pe toate fuliile(prin absurd-daca nu stia mecanicul pe care sa il pastreze liber, conform manualului). merge "ingradita" si in cateva mii de km o sa se distruga probabil.

                      Comment


                      • Mda, deci mai era un caz - la motoarele fara AC cu servo electric cureaua se monteaza la fel ca la cele cu AC si servo mecanic!

                        ph2 benzina au toate servo electric?

                        cureaua de accesorii ptr 1,4 in kit-ul de origine e cu 5 sau cu 6 canale?

                        Comment


                        • Originally posted by Cromatic View Post
                          cureaua de accesorii ptr 1,4 in kit-ul de origine e cu 5 sau cu 6 canale?
                          La faza 1 e cu 5 canale.

                          Comment


                          • Aha, acum imi explic de ce cureaua de accesorii sta un pic in exterior, deci am curea cu 5 canale pe fulie cu 6.

                            La ph2 cureaua vine cu 6 canale?

                            Comment


                            • Originally posted by Cromatic View Post
                              La ph2 cureaua vine cu 6 canale?
                              Habar n-am.

                              La faza 1 stiu sigur ptr. ca am schimbat (si) cureaua de accesorii (doar in reprezentanta) de vrei 6-7 ori pana acu' de cand am masina.

                              Comment


                              • multumesc frumos de ajutor si de informatiile suplimentare oferite.

                                categoric e montata gresit cureaua mea de accesorii pentru ca nici macar nu este aliniata pe aceleasi canale la toate trei fuliile (alternator, servo si arbore).

                                repet:
                                - pe alternator cureaua este lipita de fulie pe partea dinspre motor si a ramas un canal liber pe partea dinspre aripa
                                - pe servo este lipita de fulie pe partea dinspre aripa si a ramas un canal liber pe partea dinspre motor
                                - pe arbore a la fel ca pe servo.

                                cureaua de accesorii a fost inlocuita la schimbarea distrbutiei la dacoserv militari.

                                desi am fost inapoi la service dupa o saptamana sau doua sa reclam zgomotul (scartaitul) aparut la motor dupa schimbarea distributiei si masina a fost verificata de unul din angajati - raspunsul primit a fost ca problema este de la fulia alternatorului care trebuie inlocuita (pentru o suma modica de 675 ron + manopera).


                                acum, dat fiind faptul ca masina a rulat aproximativ 8.000 de Km cu acea curea de accesorii montat gresit ce ma sfatuiti sa fac ?
                                de ce atat de mult ? pentru ca initial facea numai la pornire (abia acum a inceput sa faca si in timpul mersului) si pentru angajatul care a spus ca trebui inlocuita fulia a spus ca pot sa mai merg asa cu ea pana cand zgomotul devine mai intens pentru ca atunci voi sti sigur ca fulia "defecta" a ajuns sa atinga palierul alternatorului si atunci nu mai am de als si trebuie sa o schimb.

                                schimb tot ? (kit accesorii, curea, fulie alternator, servo si arbore) sau numai o parte din componente ?

                                sau asez cureaua corect si ma rog sa nu fie nimic afectat si sa nu raman cu masina in drum cand plec in concediu ? (am de gand sa merg in Bulgaria la vara).

                                intreb pentru ca ma gandesc ca daca au montat-o gresit probabil a fortat fuliile pe care le angreneaza si a uzat componentele.
                                exemplu: daca ma trezesc cu rulmentii de la alternator gripati ? se rupe cureaua de accesorii si ajunge la distributie cum au patit multi de pe forum si face face pagube serioase ?
                                sau Doamne fereste, mai rau, raman fara servo directie intr-o curba in care am un pic de viteza si omor lumea pe strada. ma gandesc la tot ce poate fi mai rau.

                                dat fiind ca este greseala service-ului pot sa le imput lor cheltuiala reparatiei ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google