Fulie Alternator Cazuta In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by merlasviorel View Post
    Am avut fulia de la alternator stricata si am mers la reprezentanta sa mi-o inlocuiasca.
    A costat 335 ron. 112,90 ron. manopera, cu alternator dat jos si 157,26 ron. fulia.
    O fi mult ? Mia asa mi se pare.
    e suspect de putin;
    imi scartie si mie destul de rau ceva pe acolo in urma schimbarii distributiei - am fost inapoi si au zis ca e fulia de la alternator ce trebuie inlocuita; nu-s convins (cum de s-a defectat subit in urma inlocuirii distributiei?) dar ce sa-i fac ? e meseria lor - ar trebui sa stie mai bine ca mine...

    costuri:
    - Fulie alternator - 685 Ron
    - Kit accesorii (doar daca este cazul) - 375 Ron

    Manopera inlocuire - 183 Ron

    serviceul este dacoserv militari.

    Comment


    • #92
      E din aur fulia aia?
      Se gasesc fulii pentru dci, in medie cam la 150 roni; nici aia de origine nu e atat de scumpa.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #93
        Originally posted by rokeru View Post
        e suspect de putin;
        imi scartie si mie destul de rau ceva pe acolo in urma schimbarii distributiei - am fost inapoi si au zis ca e fulia de la alternator ce trebuie inlocuita; nu-s convins (cum de s-a defectat subit in urma inlocuirii distributiei?) dar ce sa-i fac ? e meseria lor - ar trebui sa stie mai bine ca mine...

        costuri:
        - Fulie alternator - 685 Ron
        - Kit accesorii (doar daca este cazul) - 375 Ron

        Manopera inlocuire - 183 Ron

        serviceul este dacoserv militari.
        Nu ai spus de care motor pe benzina are masina.

        Eu stiu ca la 1.2 alternatorul are curea dedicata (separata). La restul motoarelor pe benzina exista o singura curea care antreneaza alternatorul si toate accesoriile (in functie de dotarile masinii).

        Cureaua de la alternator odata demontata nu se inlocuieste in mod obligatoriu (ca la distributie)?
        Last edited by abc; 6 January 2014, 19:29.

        Comment


        • #94
          pai de origine ar trebui sa fie fulia aia ca doar e reprezentanta dacia dacoserv-ul.

          stiu ca se gasesc destule modele de fulii si mai ieftine (la Unix - sper ca nu e considerat reclama);

          masina are motor 1.4 - benzina ara ac.

          Comment


          • #95
            fara suparare dar cred ca cu banii de fulia aia schimbi alternatorul cu totul.

            Ah...si era sa uit... mie nu mi-au placut cei de la dacoserv militari.

            Comment


            • #96
              m-am gandit si la asta dar e ceva mai spump un alternator nou (daca m-am uitat eu bine e 1.700 ron unul nou);

              am uitat sa scriu in postul anterior: stiu ca se gasesc destule modele de fulii si mai ieftine dar nu o sa am garantie (ma rog o sa am separat la fulei si la manopera dar daca apar probleme ma astept sa arunce pisica de la unul la altul - pe cand cu piese si manopera de la ei nu au ce comenta daca se intampla ceva ...cel putin asa sper);

              nici eu nu-s prea incantat de service - precum am spus: scartaitul a aparut exact dupa inlocuirea distributiei la ei si mi-e tare greu sa cred ca a fost numai o coincidenta - atii mai seriosi insa nu stiu.

              Comment


              • #97
                O sa ai garantie cel mult 1 an, daca dupa 1an si o zi o sa ai probleme, pa, pa...

                Eu as lua piesa originala (gasesti si pe forum comercianti seriosi cu piese de origine) si as monta-o la cineva recomandat, parerea mea.

                Din ce an e masina si cati km. are ?

                Comment


                • #98
                  initial asa am vrut sa fac dar dupa ce am rasfoit un pic formul am gasit posturi in care posesori de masini erau sfatuiti sa nu economiseasca cateva sute de roni pentru lucrari mai serioase si sa-si repare masinile la colt de bloc;

                  am inteles si ca intinderea curelei de accesorii nu se face dupa ureche ci dupa anumiti parametri;

                  peste astea se adauga si frica indusa de pataniile celor carora le-a cazut fulia la alternator in timpul mersului si pe cuvant ca nu stiu ce sa fac. sunt o caruta de bani dar am copii mici si mie teama sa nu raman cu masina in drum cand mai ies din localitate. alta teama nu prea am;

                  masina e din 2005 si are 75.000km

                  Comment


                  • #99
                    sincer.... concurezi cu preturile la reprezentanta bmw. cauta alt servis cu preturi mai pamantene. cred ca iti poti cumpara fulia de unde vrei si sa o montezi unde vrei. garantie primesti o data de la magazin pt piese si o data in servis pt manopera.

                    Comment


                    • asa este...teoretic - practic insa, daca imi cade fulia dupa o vreme serviceul va spune ca a fost piesa defecta iar cei care mi-au vandut piesa or sa spuna ca nu a fost corect montata - pe cand asa ei garanteaza si pentru piesa si pentru lucrare si nu prea mai au ce sa comenteze.

                      o sa ma mai gandesc totusi.

                      Multumesc.

                      Comment


                      • macar intreaba la mai multe servisuri. sigur difera devizul de la un servis la altul. e doar o idee.... faci ce vrei cu banii tai.

                        Comment


                        • cum sa iti intinda cureaua de accesorii mai mult...ca intinzatorul este automat...numai la distributie se regleaza manual intinderea curelei.

                          Comment


                          • Doar la masinile cu AC este automat (cu arc).
                            La cele fara AC (cum am si eu) intinzatorul se tensioneaza cu ajutorul unui surub (de 8 parca) la o valoare prestabilita si se verifica tensiunea cu diapazul, apoi se strange definitiv.

                            Comment


                            • o intrebare pentru cei care stiu cum se monteaza corect o curea de accesorii: la mine e corect montata ?

                              am atasat foto si completz cu descriere:
                              - la alternator cureaua este lipita de fulie pe partea dinspre motor si a ramas un canal liber pe partea dinspre aripa
                              - servo este lipita de fulie pe partea dinspre aripa si a ramas un canal liber pe partea dinspre motor
                              - daca am vazut eu bine pe cealalta fulie (nu stiu cum se numeste) este la fel ca la servo.

                              multumesc.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Din ce stiu eu ele sunt calculate ca toate santurile sa fie pe aceeasi linie...adica cureaua trebuie pusa peste tot la fel.

                                Newsfeed de la problema mea cu fulia: fulia s-a desfacut ca s-a gripat rulmentul cel mare de pe rotor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google