Fulie Alternator Cazuta In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    marianhorduna si cand se va rupe cauciucu de pe fulie o sa cumperi un alternator daca nu nou ,unu de la sh niciodata nu se da cu loctite de blocare pe filetu de la alternator,dar daca meseriasu tau a facut asa ceva,sigur are un alternator si o sa vrea sa til vanda.Cand vei vrea sa desfaci fulia se distruge filetu la rotor,punct..

    Comment


    • #32
      problema asta se regaseste si la 1.6 16v?

      Comment


      • #33
        Boss daca ma tine fulia asta noua tot cat ma tinut cea veche adica aproape 70000 de km...e super ok...si daca mai e masina la mine cumpar alternator dal drac...
        Sa nu-ti fie frica de opozitie.Aminteste-ti ca un zmeu se inalta impotriva vantului ,nu impreuna cu el.

        Comment


        • #34
          Salut.

          Am cca. 110000km cu loganu din dotare. Distributie, curele si pompa de apa, schimbate la 80000km.
          Intrebarea mea e: pot avea probleme cu fulia de alternator in urmatorii km? Nu am schimbat-o niciodata. Nu am zgomote suspecte deocamdata, insa am un mic sant (impropriu spus, mai degraba o "urma") pe cureaua de accesorii.
          Imi pun problema ptr. ca in vara asta o sa fac vreo 5000km prin Europa.
          Care ar fi "simptomele" ce preced o posibila problema la fulia de alternator? Mi-a spus candva un mecanic (in urma cu vreo 15000Km) sa fiu atent cu fulia ptr. ca s-au departat putin piesele intre ele (teflonul de aluminiu) si are o oarecare uzura. Eu, sincer nu observ cu ochiul liber treaba asta. Teflonul si piesa de aluminiu sunt "la fata", ca sa zic asa.
          Ce ma sfatuiti sa fac avand in vedere ca daca as schimba-o, as schimba tot kitul de accesorii (curea, galetul infasurator, galetul intinzator) + fulia. Ce costuri implica treaba asta. Bineinteles toate originale si in service.

          Multumesc anticipat ptr. eventualele sugestii.
          Last edited by Kojak; 2 May 2011, 10:35.

          Comment


          • #35
            Dacă nu ai schimbat cureaua de accesorii niciodată, pe lângă că te invidiez, e foarte probabil să crape în orice clipă. Ca preţuri, vezi pe daciashop: kit accesorii de origine pentru AC+Servo 350 lei, fulie alternator (varianta cu clichet, recomandată de cei cu experienţă) 215 lei.
            sigpic

            Comment


            • #36
              Originally posted by Kojak View Post
              ...Distributie, curele si pompa de apa, schimbate la 80000km.
              Cred ca nu m-am exprimat clar, sorry.
              Am schimbat ambele kituri, atat cel de accesorii cat si cel de distributie + pompa de apa. M-am uitat ieri mai atent in zona. Fulia de alternator nu fuleaza, nici fara si nici cu, consumatori, cele 2 subansamble ale ei fiind "la fata", piesa din plastic (teflon) nu a iesit in afara fata de cea din aluminiu. In schimb am impresia ca fuleaza fulia de jos (cea mai de jos, cea de la arbore, parca). Pica si aia de obicei sau cum sta treaba?
              In cazul fuliei de alternator, cred ca o sa aplic proverbu': "nu ma leg la cap daca nu ma doare".
              Last edited by Kojak; 3 May 2011, 08:36.

              Comment


              • #37
                Aha, am înţeles.

                În partea de jos sunt două fulii, cea de la vibrochen şi cea de la compresorul de AC. Iată mai jos schiţa lor.
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Despre fulia (3) - arbore cotit (vibrochen) este vorba. Are ceva oscilatii.

                  Comment


                  • #39
                    cred ca e o problema generala la loganuri asta cu fulia de motor
                    asa face si la mine si la multe alte loganuri la care m-am uitat
                    la unele face chiar destul de pronuntat, dar pana acum n-am auzit de cazuri cu fulie de motor rupta/sarita

                    Comment


                    • #40
                      eu am avut pana de curand diesel si la aprox 60 si ceva mii mi s-a dus rulmentul de la fulie si a trebuit schimbata fulia cu totul. avea si joc aiurea.
                      nici astea de diesel nu sunt cu mult mai stralucite.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #41
                        aceeasi problema am avut-o si eu , in trafic sa aprins marotul de la baterie dupa care a urmat restul .. servo ... frane..... ABS pana am gasit un loc sa trag pe dreapta aproape ca ramasesem fara curent .... Am cumparat fulie + curea noi , le-am montat dupa care am dat o pornire la motor sa vad cum se comporta , totul mergea bine primele 2 min dupa care au inceput sa sara fire din curea . Dupa ce m-am uitat mai bine am observat ca fulia de la alternator sra putin in interior si astfel cureaua nu venea exact la locul ei , era putin in exterior .. Exista cumva o bucsa sau saiba care se pune intre fulie si alternator ? sau se pune doar fulia pur si simplu ?

                        Comment


                        • #42
                          nu ai cumparat fulia potrivita , probabil aveai cu 6 canale si ai cumparat cu 5 (sau invers) , pune fuliile una langa alta si trebuie sa gasesti diferenta constructiva!
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #43
                            am ramas si eu cu fulia in mana de doua ori.
                            prima problema a aparut cand am schimbat cureaua si rola la alternator...am luat curea si rola de producator...m-au uscat la bani si de atunci au inceput problemele. scartaia cureaua la alternator in continu...pana la urma cineva mi-a intins cureaua de credeam ca se rupe...nu s-a rupt dar dupa vre-o 1000 km s-a desurubat fulia. m-am dus intr-un service si mi-a strans fulia. dupa vre-o 3000km s-a desurubat iar am improvizat o cheie dintr-o tubulara taiata si strambata, in care am bagat o stea sau cum se cheama cheia aia, am pus vopsea pe filet si am strans fulia prin bataie cu ciocanul de atunci am mai facut vre-o 5000km si nu am mai avut probleme...sper sa nici nu mai am.
                            My ride

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by ibuzescu View Post
                              Despre această fulie vorbim, da ?
                              Originally posted by nikuniku View Post
                              marianhorduna mecanicu ala al tau repara carute nu masini,eu am montat zeci de fulii de diesel pe benzina si el zice ca nu merge? si una de diesel e mai ieftina decat una pe benzina si tine si mai mult.De fulii de alternator este vorba
                              Să înţeleg că această fulie se potriveşte şi la 1.4 benzină? Am constatat că a-nceput şi la mine să scârţâie, deocamdată doar la plecare de pe loc.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • #45
                                Salutare baieti!
                                Azi dimineata mi s-a desfacut si mie fulia de la alternator in mers (laureat 1.6 ,32000km la bord)
                                Intrebarea mea este cum ati blocat rotorul alternatorului ca sa strangeti fulia aia ca eu am reusit sa infiletez pana aproape de capat dar de strans nu am reusit ,plus ca este spatiul foarte stramt si m-am schinuit ca naiba.
                                Captain of the black pearl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google