Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca o bujie sau doua sunt arse mai porneste morotul? Sau trebuie neaparat ca toate 4 sa fie bune?

    Comment


    • Cand e cald porneste si cu toate bujiile arse.
      Problema e la frig, cu motorul rece.
      ECUFix
      Please don't visit my homepage!

      Comment


      • Cum e acuma pe frigul asta si la o bujie arsa ai pornirea mai lunga,la doua deja e prea mult pentru perioada asta. Vara e ok, iti porneste si fara bujii insa pe timp de iarna e bine sa functioneze toate 4.

        Comment


        • Daca pe frigul asta torn apa fiarta pe pompa oare nu risc sa se fisureze tinand cont ca e cam ger afara?

          Comment


          • Nu are agbsolut nimic, insa totusi sa nu exagerezi cu temperatura apei.

            Comment


            • Ma gandesc sa fie calda atat incat sa fie suportabila daca bagi mana in ea. Sau trebuie mai fiebinte?

              Comment


              • Gandeste-te si tu logic. C cat e mai fiarta ca atat iti trebuie mai putina apa. Practic tu trebuie sa aduc pompa la o temperatura la care sa se deblocheze din cauza motorinei congelate (parafine). Poti baga toata masina intr-un garaj incalzit, si sa o lasi un timp rezonabil, acelasi rezultat vei avea.

                Comment


                • Dupa aproape 2 saptamani de chin si de griji ca cine stie ce s-a intamplat am reusit sa pornesc masina. Punand bateria la incarcat cam 2 ore, cand i-am dat cheie am ramas placut surprins ce usor a pornit, parca era masina mea din fabrica.
                  Multumesc tuturor de sfaturile si explicatiile voastre care m-au ajutat sa inteleg anumite lucruri referitor la functioanrea motoarelor dci.
                  Va doresc multi kilometrii fara probleme si incidente si sa auzim numai de bine.

                  Comment


                  • Salut! Tovarasi am si eu o problema, si nu stiu , poate v-ati mai intalnit vreunu cu ea. Am un logan 1.5dci si are momentele lui... adica... cand vrea el imi porneste la prima cheie normal, iar in alte zile imi porneste si la a 5-a cheie... Ce mama naibii are mai... Am zis sa strang niste bani si sa-i fac o diagnoza sa o pun pe un tester ceva ... Voi ce ziceti ?
                    sigpic
                    Don't judge me if you don't know me !

                    Comment


                    • Cu presupusu putem spune multe, de la injectoare, regulator de presiune, etc., deci apeleaza la diagnosticare pentru a descoperii cu exactitate cauza.
                      Nu te costa mult... intre 50-80 lei
                      sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                      Comment


                      • dar pe net nu gasim soft si mufa sa ne facem noi testerul nostru....pt opel si-a luat un prieten 130 ron si face tester cand vrea el!

                        Comment


                        • Nu mai dati ma vina pe motorina bine sa fie de la pompa nu cine stie de pe unde eu am 210 mii numa cu moto din petrom de aia ieftina in proportie de 90% am schimbat doar o bujie si senzorul de pe rampa atat,pompa,injectoarele si turbina sunt perfecte.

                          Comment


                          • Singurul tau avantaj este ca tu mergi foarte mult. Aceasta problema apare la motoarele ca stau mult nepornite. La tine nu cred ca e zi sa nu mergi cce 100 km.

                            Comment


                            • La mine a inceput sa faca figuri pe la 66000km. A vazut motorina numai de la Petrom /OMV. Dupa cateva porniri cu amorsarea parei din dotare, s-a blocat pompa(-20*C) in ianuarie. A fost deblocata dupa multe jeturi de spray. A fost curatata cu solutia aceea, kit-ul respectiv, toate bune si frumoase cam 1000km(rezervorul era full cu motorina eurodiesel Petrom). Pe urma am alimentat tot de la petrom si a inceput sa se blocheze iar si iar.

                              Metode de rezolvare :apa fiarta cand era frig /amorsare pompa/ciocan/spray.

                              Mecanicul (lucreaza la un service Dacia) a zis aceeasi chestie: sa nu mai alimentez de la Petrom.

                              Solutia mecanicului: dat pompa jos si reparata , cost total circa 600-700 lei. (nu la service)

                              Am inceput sa bag de la MOL si nu se mai blocheaza foarte des. (dar, tot nu sta amorsata para)

                              Am purjat filtrul de motorina si erau ceva gunoaie + apa in motorina scursa.(foto)
                              Am vrut sa vad daca este span in filtru sa stiu daca curat si rezervorul + conductele, ea am dat cu un magnet pe gunoaie , insa nu facea nimic.

                              Spanul de la pompa se poate testa cu magnetul?
                              Attached Files
                              Last edited by zett; 4 May 2012, 10:05.

                              Comment


                              • Originally posted by zett View Post
                                (dar, tot nu sta amorsata para)
                                Explica,ce intelegi prin para amorsata?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google