Pamflet: Logan II MCV Laureate 0.9 TCe vs Seat Toledo Reference 1.2 TSI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai taie din ele.
    Comenzi volan sunt
    Sistem isofix exista
    Servodirectie electrohidraulica este ai ea
    Oglizi in parasolare sunt si ele
    Hill hold exista doar ca trebuie activat
    De ce am zis de Opel , ai pomenit de Opel si ai facut bine ca nu ai luat la vremea respectiva.
    sigpic

    Comment


    • Aaaa, e Skoda domnule, deci e mai buna
      Normal ca e mai buna, caroserie, ergonomie interior, tinuta de drum.

      Ba Octavia asta noua cam incepe sa pape din piata Passat-ului, care stiu ca o sa ziceti ca nu e mare masina, dar e totusi fratele mai mare al Octaviei.
      Dar cehii sunt cehi, n-au lasat marca lor 100% pe mana WV, designerul sef e ceh de exemplu.

      Renault isi bate joc de calitatea Dacia.

      @mumus: tu nu vezi diferenta de pret ca ai terminat doar 4 clase.
      @Cezar
      Eu zic sa mai cobori de pe creanga, ca prea ne vezi de sus. Ne doare-n pix ce scoli ai facut tu, sunt total inutile dupa cum ai demonstrat-o aici, de catva zile nu faci decat sa jignesti in stanga si in dreapta.



      @administrator, @moderatori
      Ei mi-am luat BAN gratis, pentru ca referitor la pierderea calitati de moderator a lui Cezar s-a sustinut sus si tare ca n-a contat ce reporturi se faceau la derapajele sale verbale.
      Daca ziceam tot ce spune stimabilul, imi luam BAN definitiv.

      Daca administratorul forumului si moderatorii aleg sa-l tina in brate pe Cezar indiferent pe cine si cum balacareste, ca au 4 clase, ca-s tampiti, analfabeti, copii de bani gata etc, sa vedem si noi scris aici pe forum, ca sa nu ne mai complicam sa discutam inutil.


      Merci!
      Last edited by IancuMIC; 11 July 2014, 08:56.

      Comment


      • in mintea mea, mai ales in cazul in care discutam despre o masina de familie in care iti vei plimba copilul, acesta ar trebui sa fie primul argument. NU pretul, NU dotarile, NU forma aeratoarelor!

        http://www.euroncap.com/results/skoda/rapid/2012/496.aspxFrontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In...


        parerea mea. oricand as prefera o masina care sa stea excelent la acest capitol si sa aiba lipsuri de genul: geamuri manuale spate, AC manual, radio chior fara navi, etc.

        cand vad stalpul A care cedeaza nu pot sa nu ma gandesc ce ar insemna in conditii reale de trafic un 5-10 km/h in plus fata de viteza de test.
        Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


        hal de masina de familie
        http://www.euroncap.com/results/dacia/lodgy/2012/486.aspx Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. I...

        Comment


        • Originally posted by mumus View Post
          Nu are cum sa fie aceias mancare de peste... loganul full tce face zgomot ca un 1.4 vechi, insonorizare proasta, se simte tare lagul turbo intre tr2 si tr3, in tr5 la 70 e moarta...sa mai continui?
          Ca sa iti raspund si tie
          Esti sigur ca ai condus 0.9 tce sau era un 1.2 16v?
          Lag turbina intre 2 si 3 exact unde 0.9 sta bomba pe demaraj si treaba asta e testa prin diverse paduri si campii la ore tarzii in noapte.
          Te-ai inselat.
          Nu are cum sa fie vioaie la 70 km/h in tr5 in conditiile in care capatul de 3 este la 130 si capatul de 4 este la 172 km/h
          Tr5 o poti folosi la 70km/h pentru un mers economic.
          Cat despre motor zgomotos esti total pe langa.
          Deci te duci si dechizi capota la masina cu care ai mers si vezi ce motor avea.
          sigpic

          Comment


          • A fost 0.9 tce, iar comparatia a fost facuta cu meganul meu de atunci, nu sunt genul de om care sa infloresc, am descris tot ce am simtit.
            Poate o fi fost aia defecta...dar zgomotoasa era cu siguranta.

            Imi mentin parerea, dar ea se refera doar la aceea masina, nu am condus doua, ca sa zic ca este caz general, multumit?

            Nu am denigrat niciodata loganul, are multe calitati, ca orice alta masina , dar are si defecte, sesizate sau nu de oricine.
            Cumnatul meu se plange de greieri in ph2-ul lui, eu nu auzeam nimic, dar pe el il deranjeaza in pat si ticaitul ceasului de la mana...

            Suntem diferiti, avem dreptul la pareri diferite, dar este important sa mentinem o discutie civilizata.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • "cand vad stalpul A care cedeaza nu pot sa nu ma gandesc ce ar insemna in conditii reale de trafic un 5-10 km/h in plus fata de viteza de test.
              https://www.youtube.com/watch?v=pf8tK9o5L6o"

              Exact in zona aia, exista un decupaj in stalp, tocmai pentru a se intampla ce vezi tu in video clip>deformare controlata: conserva se stramba, continutul ramane intreg.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by skd_ozenel View Post
                in mintea mea, mai ales in cazul in care discutam despre o masina de familie in care iti vei plimba copilul, acesta ar trebui sa fie primul argument. NU pretul, NU dotarile, NU forma aeratoarelor!

                http://www.euroncap.com/results/skoda/rapid/2012/496.aspxFrontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In...


                parerea mea. oricand as prefera o masina care sa stea excelent la acest capitol si sa aiba lipsuri de genul: geamuri manuale spate, AC manual, radio chior fara navi, etc.

                cand vad stalpul A care cedeaza nu pot sa nu ma gandesc ce ar insemna in conditii reale de trafic un 5-10 km/h in plus fata de viteza de test.
                Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


                hal de masina de familie
                https://www.youtube.com/watch?v=yIEjWifBwo8
                Daca spuneam eu de testele euroNcup imi sareau unii in cap...

                Si meganul tot 5 stele avea, dar ma rugam sa nu mi se arda vreun bec iarna...
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Pai pentru unii conteaza doar egalitatea n stele model A = n stele model B, dar punctajul necesar obtinerii celor n stele se poate obtine in mod diferit si reprezinta doar un criteriu arbitrar, de marketing, in mare parte.

                  Testele americane ar face praf multe masini europene care au obtinut deja 5 stele NCAP.
                  Tare as fi curios cum s-ar situa la teste in USA un Logan 2, dar asta e de domeniul SF-ul, deoarece nu va fi vandut acolo 99,99%, deci nu va fi testat.

                  Vitezele la care se fac testele sunt pur teoretice, vitezele reale la care se intampla accidentele pe sosele, sunt cam duble de obicei.

                  Comment


                  • Originally posted by mumus View Post
                    A fost 0.9 tce, iar comparatia a fost facuta cu meganul meu de atunci, nu sunt genul de om care sa infloresc, am descris tot ce am simtit.
                    Poate o fi fost aia defecta...dar zgomotoasa era cu siguranta.

                    Imi mentin parerea, dar ea se refera doar la aceea masina, nu am condus doua, ca sa zic ca este caz general, multumit?

                    Nu am denigrat niciodata loganul, are multe calitati, ca orice alta masina , dar are si defecte, sesizate sau nu de oricine.
                    Cumnatul meu se plange de greieri in ph2-ul lui, eu nu auzeam nimic, dar pe el il deranjeaza in pat si ticaitul ceasului de la mana...

                    Suntem diferiti, avem dreptul la pareri diferite, dar este important sa mentinem o discutie civilizata.
                    Nu mai citesc eu bine?
                    Ai facut comparatie cu 1.4
                    Ai facut un drive cu Toledo pe care urmeaza sa il cumperi?
                    Last edited by stoicanu; 11 July 2014, 10:30.
                    sigpic

                    Comment


                    • La test am mers cu masina mea de atunci megane2, iar dupa ce am testat 0.9 laureate, am mers pe acelasi drum cu meganul, diferenta mare la insonorizare, mi se pare ca o.9 e ca loganul 1.4, ca zgomot motor, aia ma deranjat. Ma repet, parere personala.
                      Last edited by mumus; 11 July 2014, 10:35.
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Vitezele la care se fac testele sunt pur teoretice, vitezele reale la care se intampla accidentele pe sosele, sunt cam duble de obicei.
                        Ai o statistica?

                        Comment


                        • @t0rquemada
                          te inseli amarnic si imi demonstrezi ca nu ai habar despre ce inseamna deformare controlata, ce trebuie sa se intample si ce nu trebuie sa se intample in cazul fenomenului de deformare controlata. ai auzit o vorba si o repeti, doar atat.
                          stalpul A face parte din asa zisa celula de siguranta care trebuie sa isi pastreze forma.



                          Access Google Sites with a personal Google account or Google Workspace account (for business use).


                          " The innovation of crumple zones would be useless if the passenger was not secured in a rigid ‘safety cell’. The rigidity of the safety cell in comparison to the crumple zones ensures that in the event of a crash, the safety cell surrounding the passengers will remain intact whilst the crumple zones are destroyed instead. "







                          si asa mai departe
                          Last edited by skd_ozenel; 11 July 2014, 10:46.

                          Comment


                          • Originally posted by mumus View Post
                            La test am mers cu masina mea de atunci megane2, iar dupa ce am testat 0.9 laureate, am mers pe acelasi drum cu meganul, diferenta mare la insonorizare, mi se pare ca o.9 e ca loganul 1.4, ca zgomot motor, aia ma deranjat. Ma repet, parere personala.
                            Atunci ajungem sa comparam si Toledo cu Megane
                            Nu exista termen de comparatie intre Megane si Logan
                            sigpic

                            Comment


                            • Ai o statistica?
                              N-am statistici la indemana, te poti uita in schimb la stirile de la ora 17.

                              Renault Megane facelift are 3 stele NCAP ( fapt datorat schimbarii modului de punctare), iar Sandero 2 are 4 stele, cat de corect e sa spui ca Sandero 2 e mai sigura decat Megane 3 FL?
                              1 Testul impactului frontal se realizeaza la viteza de 64 km/h.

                              2.Testul impactului lateral se realizeaza la viteza de 50 km/h

                              3.Testul cu stalpul se realizeaza la viteza de 29 km/h.

                              4.Testul protectiei la pietoni se realizeaza la viteza de 40 km/h.
                              Sa vad eu ca derapeaza unul de pe sosea si ajunge doar cu 29 km/h in stalp.

                              La TV se vad de obicei stalpi de beton retezati de masini, cam cata inertie trebuie unei conserve deformabile sa rupa stalpul?

                              Impact frontal la 64/h? O gluma buna!
                              Last edited by mr.K; 11 July 2014, 10:53.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post


                                @Cezar
                                Eu zic sa mai cobori de pe creanga, ca prea ne vezi de sus. Ne doare-n pix ce scoli ai facut tu, sunt total inutile dupa cum ai demonstrat-o aici, de catva zile nu faci decat sa jignesti in stanga si in dreapta.



                                @administrator, @moderatori
                                Ei mi-am luat BAN gratis, pentru ca referitor la pierderea calitati de moderator a lui Cezar s-a sustinut sus si tare ca n-a contat ce reporturi se faceau la derapajele sale verbale.
                                Daca ziceam tot ce spune stimabilul, imi luam BAN definitiv.

                                Daca administratorul forumului si moderatorii aleg sa-l tina in brate pe Cezar indiferent pe cine si cum balacareste, ca au 4 clase, ca-s tampiti, analfabeti, copii de bani gata etc, sa vedem si noi scris aici pe forum, ca sa nu ne mai complicam sa discutam inutil.


                                Merci!
                                Mai stimabile, lipsa de respect este orientata doar catre unii, nu catre toti.
                                Primeste respect cine merita. De restul ma doare-n cot. Cum ma doare in cot si de propunerea ta de ban.
                                Tu de ce crezi ca nu iau ban? Crezi ca eu vorbesc cu moderatorii? Trag sfori?
                                Nu bre, altu-i motivul. Nu-ti cer sa-l intelegi pt ca nu se ajunge la nimic bun.

                                Pot sa am si 4 mba-uri, ca mizeria de la gura mea face click perfect cu mizeria din capul altora.
                                Prostia trebuie sanctionata! Se incearca cu vb buna. Nu se poate pt ca unii sunt porci, atunci scoatem artileria grea si dam unde doare omul invata dupa ce o suge. Cu binisorul la voi nu merge.
                                Plus ca sunteti vreo 2-3 nedreptatiti. Si doar eu ma iau de voi.
                                Hai sa-ti zic de ce:
                                - tu esti anti Dacia de principiu. Vrei sa dai 2 lei, dar sa primesti produs de 6. Ti-ai setat tu valorile unei masini si le vrei pe acelea.
                                - mumus are acum 3 lei si se lauda cum ca el da 3 lei si primeste un produs de 5 lei ce este peste produsul de la Dacia.
                                Intelegi de ce exista lipsa de respect fata de tipologiile acestea?

                                Iar o dai din burta. Pai de aceea nu reusesti sa intelegi mecanismele mestere, pt ca esti superficial!
                                Ai vazut tu la stirile de la ora 5....
                                Last edited by Cezar; 11 July 2014, 11:03. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google