Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mulțumesc frumos!
    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

    Comment


    • Originally posted by Ananass View Post
      In Iasi nu am gasit de cumparat. Doar din tara de undeva. Stiam de varianta asta dar am avut vata la indemana si nu m-am mai complicat. Eu sunt multumit momentan. Revin cu impresii dupa ce imi fac si portierele spate.
      Originally posted by Catalin S. View Post
      Apropos de bricolare, decupare, antifonare, etc...

      Mâine o să primesc cadou de la un prieten două difuzoare și aș vrea să le montez pe spate, la lunetă, însă nu știu dacă "duce" sistemul audio și dacă nu cumva "crapă" ceva prin el cum ar fi condensatorii finali...

      În cazul în care contează, aveți mai jos mai multe detalii / caracteristici:

      - marca JBL
      - model cs265e
      - dimensiune 165 mm
      - 40W RMS
      - 120W PEAK
      - două căi

      Acum aș avea două întrebări pentru cunoscători...

      1. Credeți că o sa apară vreo problemă la partea audio?

      2. Dacă montarea este posibilă fără să fie afectate diverse și presupunând că trebuie trase fire, aveți idee dacă să pierd garanția la partea electrică?

      Mulțumesc!
      Din cate am înțeles tu ai Logan sl plus și probabil nu ai difuzoare in ușile din spate,deci nu cred sa fie problema daca pui difuzoare pe spate.

      Comment


      • Daca ai doar 2 difuzoare si cel mai probabil 4 iesiri din head unit atunci f usor niste fire si gataa[emoji16]

        Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

        Comment


        • Catalin, tu vrei sa pui difuzoare in spate, in locul dedicat?
          Daca da, nu vad de ce ai avea probleme dpdv electric (nu ma refer la garantie). De studiat, si aici poate cauti ceva documentatie:
          - care este imedanta difuzoarelor de fabrica (nu pune unele mai mici, adica: daca originale sunt de 8 ohmi tu nu poti sa pui de 4. Daca sunt de 4, poti pune de 8.
          - vezi poate exista precablaj
          - nu vad de ce ai avea nevoie de amplificare: radioul ae 4 iesiri.
          Daca ai precablaj si nu tai niciun fir...nu vad de ce ar comenta cei de la garantii. Ca si la mine: mi-am pus medianavul si camera....ce sa zica? Ca am pierdut garantia pe Radio? Pai ala nu are cums a se strice ca e intr-o cutie in dulap . A...daca ia foc ceva, da, dar nu vad de ce ar face-o ptr ca am folosit totul de origine si am folosit mufa originala.

          Comment


          • O să râdeți, dar SL Plus pare de fapt o corcitură între prea-prea și foarte-foarte. Adică unele opțiuni m-au mirat că există, dar altele m-au întristat că nu există.

            Și ca să nu stau să recit din memorie, dau copy-paste de pe siteul Dacia.ro!

            - Bare de protectie vopsite integral in culoarea caroseriei
            - Geamuri cu tenta de culoare
            - Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri
            - Sistem isofix de fixare a scaunelor pentru copii pentru locurile laterale spate
            - 3 Centuri de siguranta spate cu prindere in 3 puncte
            - Faruri de zi cu led tip semnatura luminoasa
            - Proiectoare de ceata
            - Roata de rezerva
            - Kit reparatie pneuri
            - ASR - ESP cu functie Hill Start Assist (asistenta la pornirea in rampa)
            - Tetiere fata reglabile pe inaltime (pline)
            - Airbag frontal pasager (cu deconectare manuala)
            - ABS, repartitor electronic de franare si AFU
            - Airbaguri frontale laterale
            - AFU (asistenta la franarea de urgenta)
            - Alerta sonora si vizuala prindere centura de siguranta sofer si pasager
            - Două Tetiere spate laterale reglabile pe inaltime (pline)
            - Iluminare portbagaj
            - Geamuri electrice fata cu impuls pe partea soferului (comenzi pe portiere usi fata)
            - Scrumiera mobila si bricheta
            - 1234Y (asta nu știu ce dracului este, dar nu sună rău)
            - Inchidere centralizata cu telecomanda pe cheie
            - Aer conditionat manual
            - Gear Shift Indicator (GSI = indicator pentru shimbarea treptei de viteza)
            - Directie asistata hidraulic
            - Luneta incalzita
            - Radio 2DIN 2x15W MP3 cu satelit de comandă pe volan, priză Jack, USB, Bluetooth®, audio streaming
            ...și bomboana pe colivă (special am lăsat scris cu roșu) 4 boxe (două față și două spate)!

            Așadar, celelalte două boxe cu descrierea în postul anterior, le-aș vrea montate la lunetă ca să fie în total 6.

            P.S. Rușinică Dacia că nu au pus bandouri uși și mânere viraj pasageri spate, dar pe care le-am adăugat ulterior la prețuri decente, plus (că era să uit, activare CB la T0rquemada - 50 lei.
            http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

            Comment


            • @dl_dr25 mulțumesc ptr poze

              @catalin...sigur și 4 boxe? Eu vad 2x15...deci... 2.

              Comment


              • Patru sunt... 4, crede-mă, că doar nu degeaba am spus mai sus că al meu SL Plus este de fapt o corcitură.

                Mai mult, spunea ceva-ceva despre asta agentul de vânzări la prezentare produs, dar nu am avut nici urechi să aud și nici creier să cred. Eu eram undeva depaaaarte, la gândul ăla cu transferul de bani, gen cât timp face transferul din banca mea în a lor sau cât durează până aduce mașina în parcarea Meridian Sud (am înțeles ca erau parcate undeva în afara orașului).

                Uite, mâine dimineață fac poze... iar ca fapt divers, funcția "fade" este setată în acest moment gen 70% pe spate și 30% pe față.

                Și încă ceva pe tema "echipamente primite sau ciordite"...

                Nu au pus Tehnologie Stop & Start și Funcție Eco-Mode deși la prima discuție cu agentul am dedus că ar fi, dar s-au acoperit cumva, deoarece au avut grijă să specifice asta pe site, mai exact "cu excepția SCe 75 CP".

                P.S. Față de cele mai sus, există o a doua priză spate, destinată pasagerilor, aflată undeva între scaunele față, situată după frâna de manâ. Tot acolo există și spațiu pahare. Deci are destule... zic.
                http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                Comment


                • Priza spate nu 8nseamna ca are destule .
                  Eco și stop start nu mi se par utile. Doar asa, ca să te distrezi o data d2 ori. Mie și a mea mi se pare lenesa cu eco... La 1.0 teoretic e și mai rău.

                  La a ta unde sunt boxele spate? Pe usi sau la luneta?
                  Oricum, eu zic ca nu merita sa mai pui inca 2.

                  Comment


                  • Sper că din cele de mai sus nu ai reținut doar priza spate.

                    Ca fapt divers, da, este utilă lui fii-meu care s-a bucurat mult când a văzut-o. Și apoi, hai să fim serioși, când suntem cel puțin 3 în mașină și ne apucă brusc pe toți încărcarea telefonului / tabletei iar dacă USB-ul este ocupat de stick-ul cu muzică sau piese de teatru, află că a doua priză chiar ne este utilă. Dar nah, fiecare familie le știe pe ale ei...

                    No offence!

                    Cât despre al doilea rând de boxe, acestea se află pe ușile spate, că doar nu degeaba tot bat câmpii pe aici de vreo 3-4 posturi că aș vrea să pun setul 3 de difuzoare sus, la lunetă.

                    Originally posted by sebibv View Post
                    Eco și stop start nu mi se par utile. Doar asa, ca să te distrezi o data d2 ori. Mie și a mea mi se pare lenesa cu eco... La 1.0 teoretic e și mai rău.
                    Fără să fiu acuzat că "strugurii îmi par acri", știu că funcția "stop și start" necesită alt tip de baterie pe care oricum o solicită la maxim... și am înțeles că în timp ar face deranj mare la instalația electrică. S-ar fi întâmplat și la case mai mari, darămite la Dacia.

                    Dacă am auzit prostii, nu trageți în mesager!
                    Dacă mă înșel, vă rog să mă corectați.
                    Last edited by Catalin S.; 29 March 2018, 07:52. Reason: Automerged Doublepost
                    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                    Comment


                    • Da, la L1 daca nu ma insel boxele in spate se puneau la luneta.
                      La L2 eu le am pe usi insa avand MCV nu aveau cum sa fie puse in spate.
                      Ai si decupajele? oare la ce s-au gandit? Or fi ramas aceleasi matrite...nu stiu. Mi se pare totusi ciudat dar deh, ei stiu. Eu mai degraba le-as fi schimbat pe ele din fabrica insa momentan stau cuminte.

                      Da, de prize din spate m-am bucurat si eu. Eu mi-am tras firul de la camera de supraveghere pe sub tunelul median (nu l-am desfacut, ci doar l-am ridicat in pic) asa ca mi-a ramas libera prize din fata. Nu o folosesc eu cine stie ce dar....
                      Last edited by sebibv; 29 March 2018, 08:04.

                      Comment


                      • Originally posted by Catalin S. View Post
                        Fără să fiu acuzat că "strugurii îmi par acri", știu că funcția "stop și start" necesită alt tip de baterie pe care oricum o solicită la maxim... și am înțeles că în timp ar face deranj mare la instalația electrică. S-ar fi întâmplat și la case mai mari, darămite la Dacia.

                        Dacă am auzit prostii, nu trageți în mesager!
                        Dacă mă înșel, vă rog să mă corectați.
                        Eu folosesc S&S doar cand am drumuri mai lungi si in special prin Bucuresti si se simte clar la buzunar.

                        Bateria este una asa-zis speciala, poate fi descarcata mai mult decat una obisnuita si rezista la mai multe cicluri de incarcare-descarcare.
                        Se pare ca si alternatorul este diferit si genereaza mai multa energie electrica (din literatura de specialitate cu pana la 60% mai mult) mai ales la turatii scazute pentru a reincarca mai repede din cauza opririlor mai dese ale motorului.
                        Si demarorul ar trebui sa fie imbunatatit pentru a rezista acestor porniri mult mai dese.
                        Cel putin asa spune teoria. Poate ca cei care cunosc mult mai bine aceste echipamente pot confirma daca este sau nu asa si la Dacia.

                        Din experienta mea cu S&S pot doar sa va spun ca motorul reporneste foarte repede si aproape ca nu se simte.
                        Last edited by gabrieln1960; 29 March 2018, 08:46.

                        Comment


                        • Originally posted by sebibv View Post
                          Ai si decupajele? oare la ce s-au gandit? Or fi ramas aceleasi matrite...nu stiu. Mi se pare totusi ciudat dar deh, ei stiu. Eu mai degraba le-as fi schimbat pe ele din fabrica insa momentan stau cuminte.
                          Până să apară varianta cu difuzoarele, nu m-am gândit deloc să ridic mocheta de la lunetă să văd dacă are decupaje. Și sincer să fiu nici în portbagaj nu m-am uitat după ceva găuri. Oricum, la cum arată spațiul acela, adică ușor înclinat la un unghi de 5-6 grade de cam orice pui, cade pe bancheta la o frână mai bruscă, cred eu că s-au gândit dinainte la eventualitatea în care cineva ar monta un set suplimentar de boxe. Nu știu, zic și eu, mă mint frumos...

                          Originally posted by gabrieln1960 View Post
                          Eu folosesc S&S doar cand am drumuri mai lungi si in special prin Bucuresti si se simte clar la buzunar.
                          Ai remarcat un consum scăzut? Aham, dar în linii mari cu cât ar fi acesta redus? Mă rog, asta în cazul poți face comparație cu alt Stepway cu aceeași motorizare, dar fără funcția S&S.
                          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                          Comment


                          • NU are decupaje pentru boxe in spate.
                            Am pus eu difuzoare ovale pe spate.

                            Comment


                            • Singura comparatie pe care o pot face este doar cu propria mea masina. In conditii relativ similare de trafic, doar la nivelul unui oras cum este Bucurestiul, la un Sandero Stepway 0,9 TCe cu Easy-R si S&S pot estima un consum de benzina mai mic cu S&S activat non-stop intre 0,5-0,8 l/100 km. Daca se activeaza si Eco consumul poate fi mai mic (in medie) cu 1 l/100 km.
                              Last edited by gabrieln1960; 29 March 2018, 09:40.

                              Comment


                              • In situatia data si din ce am citit ai doua variante un amplificator mic cu intrare hi si luat semnal de pe firele difuzoarelor spate(mai complicat si mai trebuie si taiata tabla prin spate) sau mai cumperi adaptoarele pt difuzoarele usilor fata, dai capitonajul jos-eventual pui si o izolatie fonica in usa-si schimbi difuzoarele de fabrica(care in mod clar sunt mai slabe decat ce ai acum tu si au acelasi diametru) si o sa observi o imbunatatire majora a sunetului

                                Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

                                Si nici cu garantia nu prea o sa ai probleme la schimbul difuzoarelor(de fabrica au 4ohmi si ale tale sigur au tot 4ohmi). Am uitat sa trec pe lista de cuparaturi pt schimbul difuzoarelor in usile fata, mufa de adaptare a firelor ca sa nu faci improvizatii. Pare complicat dar nu este si parerea mea e ca merita achimbul.

                                Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk
                                Last edited by Marius Ile; 29 March 2018, 10:11. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google