Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai facut o diagnoza completa dupa schimbarea sondei?
    Pe caldurile astea e clar ca trage ca-n smoala si posibil sa ai consum mai mare.

    Nu contest consumul tau inainte de schimbarea sondei in conditiile descrise de tine, desi cred ca esti singurul cu asemenea consum
    La mine incarcata vara sub ~7,2-7,4% nici o sansa, la gol undeva la 6,5%...

    In fine, o diagnoza completa si o rescriere de soft zic eu.

    Comment


    • Originally posted by Octavian View Post
      Nu contest consumul tau inainte de schimbarea sondei in conditiile descrise de tine, desi cred ca esti singurul cu asemenea consum
      In fine, o diagnoza completa si o rescriere de soft zic eu.
      Pai am facut acelasi drum ca anul trecut(Antalya) cu aceleasi persoane, aceleasi bagaje si aceeasi masina doar ca nu mai are aceeasi sonda si are vreo 15000 km in plus ;).Anul trecut aveam o portiune de vreo trei km dupa peco cand dadeam restart la calc si la 60/h pe acea portiune scoteam mereu un 4.5 iar acum sare de 5.6 si pe drumul spre casa (63 km) scoteam constant un consum de 4.1 iar acum scot 4.8. Influenteaza o sonda lambda DIAGNOZA !!! consumul si performantele? Intreb asta intrucat nu e originala si parca de cand am rupt un fir de la cea originala si a trebuit sa o inlocuiesc , nu mai e totul ca inainte ....

      Comment


      • O sonda lambda care nu e in parametri poate influenta foarte mult consumul, dar fara o diagnoza completa nu iti poti da cu parerea.

        Comment


        • Categoric DA!
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by tr04www View Post
            O sonda lambda care nu e in parametri poate influenta foarte mult consumul, dar fara o diagnoza completa nu iti poti da cu parerea.
            Eu stiam ca doar cea din amonte(reglaj) influenteaza consumul , cea din aval(diagnoza) doar analizeaza daca masina functioneaza in parametri .... Pai cel de la service parca era prost sa-mi spuna dupa diagnoza facuta ca nu lucreaza in parametri ? Daca stau bine sa ma gandesc , electricianul a avut o ezitare cand au aparut parametrii insa a mentionat ca s-a stins martorul si asta conteaza ;)!!! Si in ce parametri ar trebui sa lucreze ca sa-mi dau seama daca ma minte sau nu?

            Comment


            • Nu cred ca stie careva in ce parametri lucreaza, dar e cert ca poate influenta consumul si cea din aval, fc de ce citeste comanda mai departe anumite valori de functionare.
              Pune una originala.

              Comment


              • 8,8% exclusiv Bucale doar la ore de vârf. Dimineață, fără AC, seara de fiecare data permanent de când dau cheie, pe tr. 3.
                Cam mult, având în vedere ca e perioada de concedii...da' mă gândesc ca o fi și din cauza căldurii.

                Comment


                • Da, mă uit și mă minunez, am si eu un consum mai scazut , vara asta, ~ 9,8 % (dupa calculele mele).fac cam 900 km pe luna in București, de regula 2 plinuri si un pic.

                  Comment


                  • primul drum pana la mamaia prin dobrogea. doua pers in masina si ac pornit 75% din drum (total) consum total 6,8%. am calcat-o, nu gluma pt ca am facut 2h 30 min pana in mamaia cu tot cu bac.
                    iar al doilea pana la lepsa, 4 pers in masina, ac pornit mult timp, consum final 6,6%.

                    in ambele cazuri masina este lesinata cand e pornit AC.
                    am bujii cu un electrod pe masina. oare nu e scanteia cum trebuie?
                    sigpic

                    Comment


                    • depinde ce pretentii ai de la ea si la ce o raportezi

                      la 2 persoane si cu ac pornit pe tr 1-2 nu ar trebui sa fie chiar lesinata lesinata. eu cu 2 persoane usurele nu o simt lesinata (eu am vreo 55 de kg, deci nu "atarn" prea greu)

                      lesinata am simtit-o cu 4 pers la bord, portbagaj plin si ac pornit.

                      din pct meu de vedere: optim e 1-2 persoane, asa si asa 3 pers, iar de la 4 in sus, cu sau fara portbagaj plin e lesinata

                      filtru de aer cum e? pe caldura trage mai greu decat cand e rece afara

                      s-ar putea sa mai fie si o impresie subiectiva la mijloc in sensul ca daca nu obisnuiesti sa mergi cu ac-u pornit, sa ti se para ca e lesinata. eu nu simt o diferenta sesizabila intre ac pornit si ac oprit cand in masina sunt doar eu sau cu inca cineva

                      bujiile cu 1 electrod sunt ok, n-au nimic, sunt mai ok decat cu 2-3-4-n electrozi. denso k20tt am eu, rulate 5 mii de km. mai bune decat ngk v line

                      p.s

                      nu uita ca ai un motor aspirat care trage linear, nu ai explozia de cuplu ca la un turbo
                      Last edited by cristi....; 27 July 2015, 22:38.

                      Comment


                      • pretentii nu mai pot sa am de la ea.
                        trebuia de cand am dat banii pe masina sa iau una cu motor mai puternic. chiar si pt 300gr in plus de benzina.
                        pentru ca e lesinata trebuie sa turez motorul tare si de aici rezulta si un consum mare.
                        cand vine vorba de masina, vara e ca iarna.
                        sigpic

                        Comment


                        • Daca te incalzeste cu ceva, se cunoaste si la 1.6 AC-ul si greutatea suplimentara, in rampe nu mai zic, jale rau(mai ales pe canicula asta).
                          Last edited by andreyi; 28 July 2015, 18:46.

                          Comment


                          • Originally posted by bogdan_1984 View Post
                            primul drum pana la mamaia prin dobrogea. doua pers in masina si ac pornit 75% din drum (total) consum total 6,8%. am calcat-o, nu gluma pt ca am facut 2h 30 min pana in mamaia cu tot cu bac.
                            iar al doilea pana la lepsa, 4 pers in masina, ac pornit mult timp, consum final 6,6%.
                            in ambele cazuri masina este lesinata cand e pornit AC.
                            am bujii cu un electrod pe masina. oare nu e scanteia cum trebuie?
                            Ai avut un consum foarte bun!

                            Normal ca e lesinata, dar sa facem o recapitulare: motor - 75 cp benzina aspirat; masina - aerodinamica de dulap; vremea - caldura cat incape (reduce sesizabil!! din puterea motorului) ; incarcare - 4 persoane, deja ai cocosat-o;
                            Numai AC-ul iti ia vreo 2-3kw din puterea motorului!! (adica vreo 3-4 cp) mai pui si arsita de afara si gata, ce mai vrei sa traga...?

                            AC-ul il simti la puteri mici, si la turbodizaluri de 90-100 cp se simte clar (mergi frumos in tr III-IV, pornesti ac-ul, pac pune frana ) )
                            Cine zice ca nu se simte e nesimtit tare.

                            Vrei sa nu mai simti lesinatura in conditile astea, atunci trebe sa vorbim de masini de la 150 cp in sus (si sa nu fie benzinare aspirate ca si la alea simti !! )

                            Comment


                            • ei, sa nu exageram

                              daca iau un 5.0 benzina aspirat v8 de pe mustang pun pariu cu tine ca nu simte nimic nici cu 50 de grade afara nici cu ac pornit

                              cred ca orice masina da in nas in frana de motor cand dai drumu la ac. dar dupa ce ac isi intra in parametrii optimi de functionare, adica maxim 1 minut sa zic, eu de ex nu mai simt nici o diferenta, iar de nesimtit ma indoiesc profund ca as fi imi cunosc masina f bine. oricum, in acceleratii ac se decupleaza, asa ca nu simti ca nu trage, la mers constant oricum nu folosesti toata puterea si cuplu. asa ca...considera ca ac se foloseste de rezerva de putere pe care oricum nu o folosesti la mers constant mult mai tare consider ca o afecteaza caldura, eventual si un filtru de aer rulat mai mult de 5 mii de km

                              eventual ca sa mai compensezi consumul de energie, opreste farurile, radio-ul ca si alea fura din puterea motorului
                              Last edited by cristi....; 30 July 2015, 01:55. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Canicula asta îmi face masina praf. Am vrut sa vad cat am consum mediu, 13. Am tras de saraca masina, mai ca sa încep sa o împing ca îmi era mila. Plecam încet de pe loc, mai încet decât un varstnic care se ridica de pe scaun, la consum instant imi apărea 14, chiar mai mult. Jale mare cu consumul in perioada asta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google