Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Medie de 30Km/h pe 7300Km explica multe. AC off explica si mai multe. Dar in primul rand orele si faptul ca mergi contra fluxului explica cel mai multe.

    Si asa ne faci astora cu 9% minim in ciuda.

    Eu spre exemplu merg non-stop cu AC-ul pe ON. Si vara si iarna indiferent de temperatura de afara.

    Comment


    • Originally posted by Floxtrot View Post
      geamurile deschise cam un sfert
      Originally posted by madhorsefuzzy View Post
      Medie de 30Km/h pe 7300Km explica multe. AC off explica si mai multe. Dar in primul rand orele si faptul ca mergi contra fluxului explica cel mai multe.
      Tocmai esentialul ti-a scapat din vedere!

      Comment


      • Media de 30 km/h cu greu poate fi atinsa in orase mari. In Bucuresti nu am avut niciodata o medie orara mai mare de 20, in general aveam cam 16-17. In Constanta am cam 22 km/h, traficul fiind ceva mai lejer decat in Bucuresti. Oricum o medie asa mare nu e reprezentativa nici pentru Bucuresti, nici pentru un alt oras mare din Romania.
        http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

        Comment


        • I acest weekend am fost la Bucuresti . Pe A1 cu CB-ul resetat la intrarea pe autostrada, am avut un consum mediu de 6% , AC pornit in permanenta, 3 persoane in masina cu ceva bagaj , vit. medie 105km/h. La intoarcere am avut acelasi consum pe autostrada. Am schimbat bujiile si am vrut sa vad daca e vreo schimbare, nimic in plus . Undeva la sfarsit de A1 am vrut sa vad si viteza maxima cu AC pornit, 160km/h .

          Comment


          • Pitesti-Sibiu-Targu Mures-Reghin-Deda-Toplita-Miercurea Ciuc-Sfantu Gheorghe-Brasov-Campulung-Pitesti, 764 km, AC pornit 70% din drum, viteza medie 52.2, consum 5.5 l/100 km. Pot sa spun ca masina e foarte lesinata cu 4 persoane in masina, portbagaj full si AC pornit. Pe langa Tarnaveni parca, pe urcare l-am oprit pentru ca ma impingeau camioanele de la spate

            Comment


            • povesti pentru copii.

              Comment


              • nu cred ca-s povesti

                si eu am scos 5.5%, ac pornit tot drumul, viteza medie mai mare, 66km/h dar asemanarile se opresc aici: am fost doar 2 in masina iar o parte din traseu a fost mai mult in coborare (sb-buc a fost traseul) deci dupa bv am coborat mai mult, frana de motor, folosita inertia masinii. cu 4 in masina e clar ca e lesinata insa castigi la stabilitate si e si mai silentioasa

                acum consumul mediu s-a stabilizat la valoarea de 6.5%, sta asa de vreo 6 luni. e un consum destul de maricel insa acopera o plaja larga de stiluri de condus (si mai tare si mai incet, si ger si a.c si distante mai scurte). deci pot sa merg si incet si tare ca tot 6.5% va arata. e destul de greu sa "bati" vreo 5 mii de km in cativa zeci sau sute de km
                Last edited by cristi....; 21 July 2015, 22:55.

                Comment


                • Tare, consum cat dci.ul meu... deja ma simt trist ca n-am ramas tot pe benzina. Imi pare rau ca zic, dar nu cred in afrimatia asta niciodata. Si masina mea arata consum mediu 4.5l/100km dar real e cam 5.5. Asa ca....

                  Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                  Comment


                  • depinde pe ce distanta arata consumul ala de 4.x%

                    asa si eu am scos 4.8% consum mediu pe 3 km dar au fost conditii mai "speciale", fara trafic, totul lejer etc.

                    dar iti arat consum de 5.5% pe 300 de km, adica nu e tot una 2-3km in conditii speciale cu 300 de km care acopera o gama variata de conditii de trafic

                    consumul e din vara trecuta

                    asa cum se observa, din sb pana in bucuresti am "ars" numai 2 pavele la rezervor. tare, nu?

                    daca masina e in regula cu partea de revizie adica filtru de aer curat, ulei nerulat multi km, bujii ok poate consuma atat sau si mai putin, eu cred ca as putea sa cobor si sub 5.5% dar in anumite conditii. oricum, asta e cel mai mic consum obtinut de mine, fara sa ma chinui prea tare/ sa-mi propun asta
                    Attached Files
                    Last edited by cristi....; 21 July 2015, 23:05.

                    Comment


                    • Imi pare rau ca nu stiu sa pun poze sa-ti arat ca il am neresetat de 2300km si oscileaza intre 4.5 4.6 reala intre 5.3 5.5. Viteza medie e undeva la 60km/h. Si tata tot 1.4 are mai vechi din 2005de noua si cat am condus-o si eu mai putin de 6 niciodata...

                      Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                      Comment


                      • depinde si de vascozitatea uleiului si rulajul cu el. ca una e sa fi avut 10w40 elf in el si alta e un ulei subtire, 5w30 filtru de aer joaca iar un rol important, eu nu-l tin mai mult de 5 mii, maxim 5500 de km. ca fapt divers azi am schimbat filtru de aer la 5300km si bine am facut, nu arata prea bine (asta dupa standardele mele). eu sunt mai maniac de fel, in anumite aspecte care ma intereseaza, ca in ce nu ma intereseaza sunt opusul

                        nu pastrez uleiul mai mult de 7 mii de km, filtru de aer 5-5500km, iar bujiile maxim 10.000km. daca ma loveste mania mai tare schimb mai repede si filtru de aer si uleiul, s-a mai intamplat

                        pt poze apelezi la functia go advanced-> gestiunea atasamentelor-> incarcare poze
                        Last edited by cristi....; 21 July 2015, 23:11.

                        Comment


                        • Mersi pentru ajutor . Sunt clar off topic, dar asta a fost si motivut pentru care am optat care diesel. Doarece benzinarele de la dacia mi se pare destul de gurmande, mai ales ca eu merg foarte mult pe autostrada.

                          Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                          Comment


                          • de acord cu tine insa au un foarte mare atu, cel putin in viziunea mea. aspiratele au fost intotdeauna fiabile, aspect care pt mine conteaza mai mult decat un consum mai redus insa risc ridicat de defectare care implica costuri substantiale si care anuleaza toata economia, ba mai da si cu virgula. ma refer aici la vechile generatii de dci, cu injectoarele alea minune care faceau span la un moment dat.

                            eu sunt de principiu pt benzina, aspirata daca se poate, la orice ora din zi si din noapte. motive: cost mai mic de achizitie, revizii mai ieftine, fiabilitate, uzura mai mica pe la diverse componente ale suspensiei/articulatiei/tampoane motor (citeam undeva ca nu stiu ce exact, rezista de 2 ori mai mult la benzina decat la un disel datorita greutatii mai mari/mai reduse a motorului pe benzina/disel)

                            in plus, cu diselul trebuie sa stii cum sa te porti: trebuie sa il lasi sa se raceasca turbina, trebuie sa eviti pe cat posibil mersu subturat, trebuie sa stai acu sa-si faca regenerarile la fap, trebuie sa fii foarte atent cu motorina de unde pui etc etc. ori poate o data nu ai chef sau nu-ti permiti luxul sa ii faci pe plac motorului si toate astea se aduna in timp. pe langa toate astea pretul reviziilor e mai mare, achizitia e mai mare, din pctu meu de vedere economiile pe care le faci pe combustibil se duc pe revizii si achizitia initiala. e un pct de vedere

                            pe mine de ex, cum ma stiu pe mine, m-ar cam indoi de ex reviziile la un dci acum de la dacia. inmulteste 700-800 de lei cat e o revizie sau mai mult cu 2... eu nu suport si nu concep sa tin uleiul si filtru de aer atat timp, 10-15 mii de km, mi se pare inadmisibil si criminal pt motor. diselul e mai pretentios la filtru de aer, in sensul de a fi curat, decat un aspirat

                            gata cu offtopicul si scuze adminilor
                            Last edited by cristi....; 21 July 2015, 23:30.

                            Comment


                            • Pe cb imi arata 42.5 litrii consumati. Cand am plecat aveam 1 linie, am bagat de 200 lei, langa Miercurea Ciuc am mai bagat de inca 100 si am ajuns acasa cu 3 linii, dar a 4-a s-a stins la intrare in Campulung, presupun ca nu mai am mult de mers nici cu a 3-a. Revizia am facut-o acum 2 luni si 6000 km, ulei Elf 10w40.

                              Comment


                              • Inainte de a ajunge intr-un service unde sunt intampinat cu replica ca "asa face toate" as vrea totusi sa va intreb legat de consumul masinii mele. Pana anul asta aveam un consum mediu de 6.2 extraurban cu AC si 5 persoane+bagaje si o viteza medie de 75km/h in care intra si cateva reprize de 140km/h pe unele portiuni(fac anual un drum lung de 4000km). Anul acesta am schimbat doar o sonda lambda aval (diagnoza) si revizia facuta cu aceleasi tipuri de consumabile plus discuri de frana / placute , bucse puntea spate si un bec !!! Am observat ca oricum mergeam consumul n-a scazut sub 6.9 si nu era singura problema dar uneori imi venea sa o iau pe jos caci aproape ca cerea pe a I-a . Acum vin si va intreb poate avea vreo cauza anume acest salt de consum care am observat ca se mentine si fara AC pornit si fara incarcatura ? Pana acum daca urcam o panta mai grea sau faceam o depasire mai la limita , opream AC si mai prindea ceva vlaga insa acum e ca si cum l-ar avea mereu. Eu cunosc cel mai bine masina si stiu cand ceva e in neregula (am intretinut-o exemplar ,nu scoate gram de fum , toba e perfect curata si are 150000 km , nu bate nimic si arata ca noua dar daca ma duc la service trebuie sa ma duc si cu diagnosticul pus caci ametitii aia nu stiu decat sa faca ce le spui. Poate influenta ambreiajul neschimbat pana acum consumul ? Nu creste turatia mai mult decat de obicei la aceeasi viteza insa de la 3500 rotatii in sus (indiferent in ce treapta de viteza e) se aude un huruit enervant . Multumesc de atentie si astept ceva idei !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google