Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gealy,
    Poti sa-i spui care sunt turatiile pentru care iti schimba in fiecare treapta (inferior- superior) la mers normal. Eu am cu cutie manuala si am impresia ca sta subturata dupa cum indica la bord.
    Multumesc.

    Comment


    • nu mai caut acum, dar cuplul maxim parca este pe la 1700 rot/min.
      deci, daca schimba la un mers normal / liniar pe la 1800/2000 este ok.
      ideea este ca in urma schimbului sa ramai in jurul turatie de cuplu maxim.
      Last edited by ZFMFLORIN; 18 January 2017, 22:13.
      ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

      Comment


      • Si nu cuplul maxim este important. Ci zona in care motorul are 80-90% din cuplu. Cuplul maxim de regula este un varf pe o plaja foarte scurta (1-200 rpm).
        De exemplu, 0.9 E6 are cuplu mare (peste 80%) de la 1500 rpm. De unde si trage bine. Mai ales daca nu nergi sportiv. Practic, in zona aia eu merg prin oras...merge linistit...lejer...nu se simte gatuit. Nu vad de ce la diesel sa fie diferit (cu atat mai mult cu cat motorul este mai mare, si are cuplu acceptabil si fara o supra-alimentare serioasa din partea turbinei)

        Comment


        • Cuplul maxim la un dCi 90 se intinde pe plaja 1750-2500rpm. La 0,9TCe, cuplul maxim incepe unde se termina la dCi adica la 2500rpm.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Domul moderator IancuMic cpulu maxim adevarat...este intre 2500 si 3500 rpm...dar nu te intreseaza ala, la 1500 rpm are 120 Nm cuplu (E5, E6 are ceva mai mult)...practic pe tine te intereseaza unde incepe sa aibe cea mai mare parte din cuplu, unde 0.9 are intre 1500 si 5200 rpm (aprox). Iar 1.5 DCI are de pe la 1350 pana pe la 3800 rpm

            Comment


            • Gealy,
              Poti sa-i spui care sunt turatiile pentru care iti schimba in fiecare treapta (inferior- superior) la mers normal. Eu am cu cutie manuala si am impresia ca sta subturata dupa cum indica la bord.
              Multumesc.
              Sigur:
              cand schimba a doua are in jur de 2000 ture si 19-20 km/h
              cand schimba a treia are in jur de 1900-2000 ture si 29-30 km/h
              cand schimba a patra are in jur de 1900-2000 ture si 43-44 km/h
              cand schimba a cincea are in jur de 1800-1900 ture si 63-64 km/h
              cand schimba a saseaa are in jur de 2000-2050 ture si 90-91 km/h

              Cand retrogradeaza o face cand ajunge la 1500-1400 de turatii.

              Pana acum am folosit-o cu ECO activat, insa l-am dezactivat si sunt diferente infime la mers lent. La demaraje se simte diferenta.
              Problema e ca masina are filtru de particule si am inteles ca nu trebuie sa mergi subturat cu ea, dar in conditiile date, pe automat, ea va merge in plaja 1500-2100 ture maxim in oras.
              Last edited by Gealy; 18 January 2017, 23:10. Reason: completare

              Comment


              • Nu as alege Easy-R

                Am un MCV de 6 luni 0.9 tce cu cutie manuala. Nu m-a convins aceasta cutie pilotata easy-r desi la bani e ok. In primul rand consider ca se merita doar daca esti taximetrist sau sofer la o firma de ditributie de mergi mult in oras. Altfel pentru dus doar la servici zilnic si la piata in weekend, nu se merita banii ci mai bine iti iei niste optionale gen senzori de parcare, pilot automat, limitator viteza, volan de piele si schimbator de piele- astea toate in pack securite-390 euro.
                Daca la manuala schimbi si apesi constant ambreiajul, aici amortesti cu piciorul pe frana sau acceleratie. Mi se pare plictisitoare. Poate si cand stai bara la bara ma enerveaza manuala, dar tot pe asta as alege-o. Faza cu trecerea in modul M nu se compara cu manualul clasic. Smuciturile ma enerveaza desi ele sunt si la manuala, dar nu sunt luat prin surprindere ca la easy -r. La manuala stiu la ce sa ma astept. Nu stiu la depasiri cum se comporta in afara orasului si nici pe serpentine, polei etc....Din cate am inteles aici moare, asa ca prefer manuala si niste optionale. As alege o automata gen DSG, dar aici vorbim de alti bani.
                Concluzia e ca as alege acest easy-r doar daca as fi taximetrist sau sofer la o firma de distributie de merg non stop prin oras, altfel nu.
                Last edited by cristiane; 31 January 2017, 12:14.

                Comment


                • Originally posted by cristiane View Post
                  [...]
                  Daca la manuala schimbi si apesi constant ambreiajul, aici amortesti cu piciorul pe frana sau acceleratie. Mi se pare plictisitoare.[...]
                  La manuala nu folosesti piciorul drept pentru frana si acceleratie?
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • adevarul e ca masina e o frumusete rara, in top ca sportivitate, de o agresivitate gen camaro sau mustang si atunci ai nevoie de manuala ca sa o mai calci pe coada in 7-8mii de ture din cand in cand... faptul ca mesteci in bucuresti in mamaliga la 5 la ora e nepretuit...

                    a si apropo... ai condus asa ceva sau doar 'ai inteles' asa? vezi ca are functie de manual si te misti cum vrei cu ea asa pilotata-robotizata cum e e un pas inainte spre confort...
                    Last edited by sorin1983; 31 January 2017, 12:52.

                    Comment


                    • Un pas inainte spre confort si foarte multa rabdare. Mai ales cand schimba treptele de viteza.

                      Comment


                      • Chiar azi am avut ocazia sa conduc o dacie cu EasyR si mi-a placut, este o senzatie interesanta, si, comparand cu niste automate pe care le-am condus, este chiar ok.
                        Dar mie chiar imi place sa mestec in cutia de viteze (si nu glumesc), deci nu as alege cutie automata sau pilotata. Dupa mine e ca si cum ai compara un maxi scuter, cu un motor cu cutie de viteze la picior....

                        Comment


                        • eu am condus twingo din 2000 cu solutia asta tehnica mi s-a parut buna pentru oras mai ales ca poti schimba instant intre modul auto si manual... nu se poate compara cu dsg sau alte automate dar pentru ce ofera e suficient.

                          Comment


                          • Asa este. Iar comparatia cu alte automate nu se poate face nici la pret. Este o solutie low cost (dar foarte potrivita - cum spuneam, am ramas placut suprins), pentru o nevoie identificata de utilizatorii marcii.
                            Cred ca pe Sandero, mai ales in randul doamnelor si domnisoarelor, o sa fie best seller.

                            Comment


                            • Originally posted by sorin1983 View Post
                              adevarul e ca masina e o frumusete rara, in top ca sportivitate, de o agresivitate gen camaro sau mustang si atunci ai nevoie de manuala ca sa o mai calci pe coada in 7-8mii de ture din cand in cand... faptul ca mesteci in bucuresti in mamaliga la 5 la ora e nepretuit...

                              a si apropo... ai condus asa ceva sau doar 'ai inteles' asa? vezi ca are functie de manual si te misti cum vrei cu ea asa pilotata-robotizata cum e e un pas inainte spre confort...
                              Eu am zis ca e ok la banii ceruti, dar mai bine iti iei niste optionale decat sa fii smucit din cand in cand. Mai mult de atat o pilotata/robotizata la drum lung iti adoarme reflexele, risti sa motai. Chiar daca manuala e mai enervanta cateodata in oras, e mai practica. Pentru 2 drumuri pe zi la servici nu ma deranjeaza mestecatul in mamaliga.
                              Ce te faci cu frana de motor, dar pe serpentine, dar pe polei, dar la depasiri? Aici vorbim de o cutie ieftina easy-r ci nu de una de audi a8. Faza cu modul manual M e de tot rasul cu plus + si minus - puse pe dos: - fata si + spate.
                              Esti cumva taximetrist de esti asa pornit pe manuala?
                              Last edited by cristiane; 31 January 2017, 18:50.

                              Comment


                              • -ma repet...ai condus asa ceva? eu am condus si automate si pilotate si manuale(manuala am si eu acum) dar in traficul asta infernal e jale... de ce as vrea sa ma chinui cand pt cateva sute de euro pot avea confort?
                                -nu am vazut pe nimeni plangand cu automate prin zapada...
                                -apropo de somn/motaiala... cea mai tare chestie mi s-a parut automata si pilot automat. acolo sa vezi lipsa de ocupatie si am mers sute de km si n-am adormit.
                                -daca tu adormi la volan din cauza cutiei de viteze atunci nu stiu daca e normal sa ai carnet de conducere...
                                -si nu, nu sunt taximetrist dar sunt 90 la suta in traficul din bucale cu treaba.
                                -aa si referitor la putere... ca schimba greu, ca nu trage ca nu stiu ce... cumparati aspiratoare mai puternice decat masinile dar aveti pretentii la 75-90 cai

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google