Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bolovan View Post
    Se pare ca si la mine care am cutie normala apar vibratiile astea (adevarat, doar dimineata...la primele 2 plecari de pe loc). Incep sa cred ca-i materialul prea moale...si se deformeaza usor. Iar daca pleci usor de pe loc (fara bruscari etc)...nu se uzeaza uniform (sa se uzese denivelarea)...si de asta par vibratiile astea. Cu atat mai mult cu cat easy-R este mai funut cu ambreajul decat omul
    Asa e, multi acuza aceleasi trepidatii si la "manuale". Eu am abordat mai multe "stiluri" de plecari de pe loc cu easyR si cel care elimina trepidatiile este stilul "mai voiniceste" si cu plecare din N, adica: la semafor stau in N, bag in D si rapid ii dau un pic mai mult "gaz", obligand astfel ambreiajul sa cupleze complet mai repede si sa treaca rapid peste timpul si zona de patinare, zona unde se presupune ca este epicentrul "cutremurelor" de tio easyr

    In general, chiar cand am de stat 5 secunde pe loc, o "scot" in N...ca la manuala...si la plecare nu o las sa faca acel "crawling" la ralanti...o ajut din acceleraie...
    Este adevarat ca tocmai pentru acest lucru ne-am luat easyr...sa ne fie comod la regimul de mers bara-la-bara.
    Nevasta-mea, principalul utilizator al acestei masini, o cam "taraie", adica face crawling cu piciorul pe frana, motiv pentru care cred ca problema se va agrava rapid.

    Un alt simptom destul de deranjant la easyr este ca la prima plecare de pe loc, cu motorul rece, ai senzatia ca "te impinge", aplica un cuplu destul de mare si trebuie sa o tii din frana, fara ca sa poti sa faci sa fie o plecare mai lina. Daca ai si de facut manevre de finete la iesire din parcare e o provocare.

    Intrebare: ce informatii aveti despre pozitia ambreiajului in D la statul pe loc: este decuplat 100% sau patineaza? (Eu am informatia si parerea mea, as vrea sa verific)

    Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk

    Comment


    • Eu am alta intrebare, cum face "crawling"? Doar din ambreiaj? Adica-l patineaza? Asta inseamna o uzura destul de mare...

      Comment


      • Originally posted by bolovan View Post
        Eu am alta intrebare, cum face "crawling"? Doar din ambreiaj? Adica-l patineaza? Asta inseamna o uzura destul de mare...
        Pai easyr, ca oricare alta robotizata, exclusiv din ambreiaj poate face crawling sau "inching" (cum zic americanii).

        Depinde de viteza de rulare a vehiculului daca actuatorul tine ambreiajul cuplat 100% sau il patineaza. Aici intervine cel de la volan cum reuseste sa mentina dinamica masinii in rulare.

        Pana la urma si cu manuala clasica tot la patinare (uzura mare) se reduce mersul bara la bara. Eu as recomanda la robotizate evitarea rularii in stil crawl (si cu piciorul pe frana) in favoarea unei cuplari totale si parcurgerii distantei respective in ritm vioi. Adica sa intelegem ca avem in exploatare o cutie manuala si ca putem tousi sa determinam din "picior" timpul de patinare, sa ajutam astfel calculatorul si actuatoarele sa fie mai eficiente.

        Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk

        Comment


        • Cutia în D și eliberezi frâna, mașina se pune în miscare.

          O posibilă problema la cei cu trepidații poate veni de la ansamblul actuator-cablu, mai precis cablul se poate întinde (se poate face o comparație cu cablurile de frână schimbător/frâne de la bicicletă, în timp se întind)
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Si sa se fi intins cablurie in decurs de cateva luni in asa hal? La motocicleta mea am ajustat cablu de ambreiaj dupa vreo trei ani... si 15000km.

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              Cutia în D i eliberezi frâna, maina se pune în miscare.

              O posibil problema la cei cu trepidaii poate veni de la ansamblul actuator-cablu, mai precis cablul se poate întinde (se poate face o comparaie cu cablurile de frân schimbtor/frâne de la biciclet, în timp se întind)
              Salut t0rquemada, ti-am apreciat posturile anterioare (desi nu sunt membru activ decat de 2 zile am tot citit acest forum).
              Eeasy r in D (sau R) si fara sa apesi acceleratia face crawling cu ambreiaj cuplat 100%, problema patinarii apare cand mai tii si piciorul pe frana (pt. a adapta viteza la conditiile traficului)...Aici e neclar ce procent de patinare se aplica si cum stie actuatorul cat de uzat este deja ambreiajul pentru a regla distanta de patinare. Iti dau dreptate...acel cablu paote sa fie o problema

              Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk

              Comment


              • misto cutiile astea robitice
                misto pentru dusmain sa ia iei !

                prefekte ! va dat 500 e sa o folositi nui asa ?

                Comment


                • Cred ca o soluție ca sa dispară trepidatiile este să patinezi un pic ambreajul ca sa rodezi eventualele deformatii/asperitati de pe disc.

                  Comment


                  • Originally posted by bolovan View Post
                    Cu atat mai mult cu cat easy-R este mai funut cu ambreajul decat omul
                    Eu zic ca mai degraba este invers... bineinteles ca depinde si de omul de la volan... eu unul nu stau cu piciorul pe ambreiaj la semafor, dar Easy-r cred ca sta, atata timp cat este in D.

                    Originally posted by t0rquemada View Post
                    O posibilă problema la cei cu trepidații poate veni de la ansamblul actuator-cablu, mai precis cablul se poate întinde (se poate face o comparație cu cablurile de frână schimbător/frâne de la bicicletă, în timp se întind)
                    Pai in mod normal nu ar trebui sa fie o compesare automata, fie ea si mecanica daca nu din soft?!
                    La celelalte masini ale mele Renault mai vechi din generatia 1, pedala de ambreiaj avea la cuplarea cu cablul de ambreiaj, un mecanism de compensare a jocurilor, mecanism care cred ca se afla si pe Logan cu cutie manuala.
                    Last edited by tipicarul; 23 March 2017, 13:25. Reason: Automerged Doublepost
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • Originally posted by anton.dan View Post
                      misto cutiile astea robitice
                      misto pentru dusmain sa ia iei !

                      prefekte ! va dat 500 e sa o folositi nui asa ?
                      Misto limba romana, nu? Pacat de ea, ca unii "nu stie" a scrie corect. Nu exista argumente cum ca scrieti de pe telefon, cum ca scrieti in graba. O verificare in plus va costa cel mult 15-45 secunde.

                      Comment


                      • Originally posted by aris86 View Post
                        Cred ca o soluție ca sa dispară trepidatiile este să patinezi un pic ambreajul ca sa rodezi eventualele deformatii/asperitati de pe disc.
                        Si cum o faci la Easy-r, unde totul este supravegheat de calculator?

                        Originally posted by Crs. Sandel View Post
                        Misto limba romana, nu? Pacat de ea, ca unii "nu stie" a scrie corect. Nu exista argumente cum ca scrieti de pe telefon, cum ca scrieti in graba. O verificare in plus va costa cel mult 15-45 secunde.
                        Verificarea, da! Dar corectarea in sine este munca silnica!
                        Last edited by tipicarul; 23 March 2017, 13:28. Reason: Automerged Doublepost
                        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                        Comment


                        • Ma refeream la plecarea de pe loc. Si da, aici ai dreptate...el in teorie este tot timpul cu "ambreajul calcat". Eu calc ambreajul doar in clipa in care plec de pe loc...sau schimb vitezele. De multe ori ncii cand stau in intersectie asteptand un gol nu sunt cu ambreajul calcat (nu are sens...vezi din timp cand vine un gol...si apuc sa-l calc si sa plec de pe loc).
                          Eu doar ma gandeam ca poate pentru "crowling" are ceva convertor de cuplu...(nu convertorul clasic cu turbinie de ulei...dar ceva prin frictiune de ulei - pelicula care se formeaza...si se rupe). Ceva ce sa menajeze ambreajul. Altfe...uzura este uriasa...ma rog...eu acum imi dau cu parerea...ca n-am desfacut sau sa ma documentez foarte mult.

                          Comment


                          • Pai tocmai ca nu are nimic diferit fata de o cutie manuala... doar comenzile ambreiajului si schimbatorului sunt robotizate.

                            De aceea eu cred ca ambreiajul de la Easy-r trebuie sa fie mult mai robust decat cel de pe CV manuala!
                            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                            Comment


                            • Ar trebui sa pună și ei un mod al cutiei pe modul "liber" cum este la una clasica, hidramata. Sunt curios, dacă vor apărea aceleași probleme și la DSG de pe Duster.

                              Comment


                              • O solutie ar fi sa "infigi" masina intr-o bordura mai inalta... dar eu nu voi face asa ceva cu masina mea!
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google