Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu sunt curios cati km rezista placa de presiune.

    Comment


    • @aris86 DSG are convertor de cuplu...(doua turbine de ulei ce se actioneaza reciproc)...si doar cand viteza este aprox egala cu turatia motorului se cupleaza un ambreaj permanent).

      @tipicarul nu-mi palce discutia asta...imi cam taie elanul. Aveam in plan ca pe anul viitor sa schimb masina si sa-mi iau una cu easy-R. Dar incep sa am dubii

      @mr.K si noi

      Comment


      • mda, atunci o solutie ar fi sa schimbe marca ambreajului, ca astea valeo sunt cam ”slabe de inger”, crapa dupa putini km de utilizare......

        Comment


        • Originally posted by bolovan View Post
          @aris86 DSG are convertor de cuplu...(doua turbine de ulei ce se actioneaza reciproc)...si doar cand viteza este aprox egala cu turatia motorului se cupleaza un ambreaj permanent).

          @tipicarul nu-mi palce discutia asta...imi cam taie elanul. Aveam in plan ca pe anul viitor sa schimb masina si sa-mi iau una cu easy-R. Dar incep sa am dubii

          @mr.K si noi
          Pe duster se pune EDC, nu DSG. EDC-ul e un fel de easyR...dar cu 2 ambreiaje

          Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk

          Comment


          • Despre ce cablu vorbiţi voi ? Comanda de la pedala de ambreiaj nu e hidraulică ?
            Aoleu, stai aşa, asta nici nu are pedală de ambreiaj, e cu actuator, atunci despre ce vorbim ?
            Cine patinează ambreiajul, softul ăla pentru care au pus un ecu TA ?
            Se pare că nu-l patinează nimeni, odata ce vibrează !?
            Last edited by bogdan_cr; 23 March 2017, 13:55.

            Comment


            • Numai la varianta 1,5Dci exista comanda hidraulica.
              Vibratiile apar exact atunci cand ambreiajul patineaza!

              Originally posted by bolovan View Post
              @tipicarul nu-mi palce discutia asta...imi cam taie elanul. Aveam in plan ca pe anul viitor sa schimb masina si sa-mi iau una cu easy-R. Dar incep sa am dubii.
              Iti dai seama in ce hal este elanul meu, in momentul de fata!
              Eu sunt de meserie (dar nu lucrez pentru Renault) si nu suport sa-mi vad masina canibalizata de agaricii din service-ul reprezentantei!
              Last edited by tipicarul; 23 March 2017, 14:16. Reason: Automerged Doublepost
              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

              Comment


              • tipicarul si 0.9 are comanda hidraulica. Inclusiv unele 1.4mpi (DSN-ul) avea comanda hidraulica..
                Deci si la easy-R este comanda hidraulica (este mai simplu sa folosesti sistemul original si sa lipesti un piston electric pt ulei).
                Deci inca nu ma infig la robotizata. Mai asteptam sa vedem ce se rezolva. Not good...Si te cred...nu doar ca-s baga mauntele "neste specialisti"...dar nah...ai dat si niste bani ca sa te folosesti de ea...nu sa ai motive sa vizitezi service-ul
                Last edited by bolovan; 23 March 2017, 14:21.

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Eu sunt curios cati km rezista placa de presiune.
                  Si rulmentul de presiune este o piesa mult mai intens solicitata la Easy-r!
                  „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                  Comment


                  • Eu cred ca torquemada vorbea despre actuatorul care actioneaza ambreiajul! La TCe ambreiajul este hidraulic dar sistemul de comanda al Easy-R este electromecanic.

                    Comment


                    • DannyMC easy-r are actuatorul direct pe rulmentul de presiune? Pentru ca daca nu...ai nevoie de un soi de transmisie (fie pe cablu fie hidraulica). Sunt curios...cat de identica este cutia fata de manuala? Adica poti pune calculatorul+actuatoarele si ai easy-r?

                      Comment


                      • Din clipurile de prezentare se pare ca sunt niste unitati separate.
                        https://youtu.be/gbwFRfB7L84
                        Last edited by DannyMC; 23 March 2017, 14:39.

                        Comment


                        • Originally posted by bolovan View Post
                          DannyMC easy-r are actuatorul direct pe rulmentul de presiune? Pentru ca daca nu...ai nevoie de un soi de transmisie (fie pe cablu fie hidraulica). Sunt curios...cat de identica este cutia fata de manuala? Adica poti pune calculatorul+actuatoarele si ai easy-r?
                          La 0.9 Tce actuatorul este legat de parghia de actionare a ambreiajului prin intermediul unui cablu... poti vedea direct in poza aceea.
                          La 1.5Dci exista rulment de presiune hidraulic care este cuplat printr-o conducta la "actuator". In cazul acesta legatura actuator-rulment de presiune se realizeaza printr-un circuit hidraulic.
                          In clip este prezentata varianta de ambreiaj de la 0.9 Tce.
                          Last edited by tipicarul; 23 March 2017, 14:44.
                          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                          Comment


                          • Alta intrebare: se poate trece de la easyr la manuala? Poate multi s-au gandit la asta deja....

                            Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Orice este posibil, daca stii cum sa faci! Romanul este tare inventiv!
                              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                              Comment


                              • Dar poate-i mai rentabil sa o vinzi si sa-ti cumperi una normala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google