Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.2, revizia de prim an.
    Keep walking...

    Comment


    • Cost revizie primul an (10.179 km) 372 de lei cu uleiul si filtrele mele, din care manopera 170 de lei.

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        Ce treabă are distribuția, nici una dar ne dăm cu părerea.

        Kitul de accesorii de la TCe se mai folosește și la:

        iar mai nou ai cod separat doar la curea (aprox 200ron) rolele și întinzătorul vin doar la kit complet
        Si de aia nu poti schimba doar cureaua, ca iti dau pana si astia cod separat pentru ea?
        E logic sa vina rolele doar la kit complet, doar nu are vreunul atata lipsa de creier incat sa vrea sa schimbe doar rolele, pastrand cureaua veche.

        La 36k rolele alea ar trebui sa fie bune, cu conditia ca piesele de uzina sa fie de calitate, ca acum 10 ani.
        Asta, doar Renault stie, ce mai pune pe masini.

        Eu am vrut doar sa spui daca la 36k recomanzi colegului schimbarea kitului complet de accesorii.
        Last edited by mr.K; 26 July 2017, 22:06.

        Comment


        • La 4 ani sau 60000 km
          Attached Files
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Mda, au imbatranit rolele la 4 ani, deci trebuiesc schimbate.

            Comment


            • @mr K : Eh na, a curs uleiu din ele cum zicea cineva !

              Propretaru de vină că n-a avut grijă !
              Last edited by bogdan_cr; 27 July 2017, 11:57.

              Comment


              • Prosti astia de la Dacia ca recomanda schimbarea (sau) la limita de ani.

                Las' ca stim noi mai bine ca n-are ce sa se intample in timp ca rolele alea stau vidate si nu sunt influentate de alti factori decat miscarea de rotatie ...




                Sent from my iPhone using Tapatalk
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Rolele alea sunt niste rulmenti.
                  Acu' ramane de vazut cum sunt aia care cred ca rulmentii expira stand degeaba.
                  Mai ramane sa aflu ca o masina care are 4 ani vechime si zero km sa necesite schimbarea rolelor.
                  Cu imbatranirea curelei e clar, nu cred ca se impune discutia.
                  Dar la niste role de 4 ani vechime, care n-au decat jumatate din km (sa zic asa) recomandati pentru schimbarea lor, nici nu m-as obosi sa ma gandesc a le schimba, cu exceptia faptului ca masina ar fi in garantie. Ori la 4 ani, deja agarantia e dusa sau te poti lipsi de ea.
                  Last edited by mr.K; 27 July 2017, 13:52.

                  Comment


                  • Și la 1,4MPi sunt unii ce au schimbat distribuția la 45.000km și 9ani - "da' ce se strică?!"

                    Rolele nu sunt doar rulmenți, iar ca și regim de funcționare la 0,9 sunt "mai folosite"
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Stiti care era site-ul care iti dadea si certificate de garantie Renault la piese pt revizie la reprezentate ca sa nu faca gargara degeaba?

                      Comment


                      • Orice uzura pe plasticul rolei se observa, si se decide schimbarea rolei sau nu.
                        In schimb, un rulment nu se strica "stand".

                        Comment


                        • Originally posted by McDan View Post
                          Stiti care era site-ul care iti dadea si certificate de garantie Renault la piese pt revizie la reprezentate ca sa nu faca gargara degeaba?
                          Pentru piesele de origine achizitionate si inlocuite in reprezentanta, certificatele de garantie nu se dau utilizatorului; e strict problema vanzatorului, in cazul invocarii garantiei la piese.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Asta-i uleiul ce mi l-au bagat in cotiga IMG_1657.jpg


                            Asa arata filtrul de habitaclu dupa 8220km.
                            IMG_1658.jpg
                            Keep walking...

                            Comment


                            • @mr.K, cum ziceam nu functioneaza in vid. Mai mult e supusa unor forte chiar si in repaus. Cam multe necunoscute ce duc la astfel de perioade recomandate de schimbare.

                              Dar bineinteles fiecare face ce/cum doreste pe banii lui.



                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Rolele la TCe sunt de metal nu plastic dar, ca de obicei, persoane fără model(TCe) sau marcă(Dacia) în posesie "știu mai bine"
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google