If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jante MAM-GERMANY____DACIA Logan____CALITATE GERMANA LA SUPER PRETURI
De la mine Up, am fost printre primii care am achizitionat jante Kinetik Concept si am primit exact ceea ce s-a promis, nou, sigilat, pret afisat. Iar jantele se prezinta f bine, au capatat doar cateva zgarieturi mici de la pietre, dar asta e inevitabil.
Cei care au achizitionat KINETIK CONCEPT pot sa confirme.(a se vedea thread ul KINETIK-jante de calitate)!
Deci ca o concluzie generala va rugam sa retineti ca situatii de genul de a primi alte jante in afara de cele comandate,folosite si vandute ca noi,strambe,zgariate,"pamant in cutii" in loc de jante(citam dintr un telefon primit),si alte situatii de genul sunt total EXCLUSE!!!
De la mine Up, am fost printre primii care am achizitionat jante Kinetik Concept si am primit exact ceea ce s-a promis, nou, sigilat, pret afisat. Iar jantele se prezinta f bine, au capatat doar cateva zgarieturi mici de la pietre, dar asta e inevitabil.
Exact, singura variabila este distanta dintre partea care se prinde pe fuzeta si marginea exterioara a jantei cea mai apropiata de aceasta.
Cu alte cuvinte, pentru 2 modele diferite de jante(de la 2 producatori diferiti) dar cu aceleasi dimensiuni(diam., ET, latime) este foarte putin probabil ca distanta dintre punctul "M" si marginea cea mai apropiata a jantei(partea din stanga in poza de mai sus) sa fie aceeasi si de aici abaterile. Cred ca numai jantele OEM tabla vs. aliaj respecta intocmai aceasta dimensiune.
... abia astept ... sa vedem cine pune primul poze cu W3-ul.
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Deocamdata mai pun un fotoshop si cu MAM W3 Silver in 4 prezoane(nu prea se pot viziona cele in 4 prezoane - 99% din pozele de prezentare de pe net sunt in 5 prezoane chiar daca se spune ca sunt disponibile si cu distanta 4x100 la prindere).
Aveti dreptate, si motivul este pentru ca punctul M din poza de mai sus difera pe adancime de la model la model.
Dvs. ati ridicat o problema logica...pe care sincer si noi am impartasit o la inceput!
Dar pe masura ce am "inaintat" in afacerea cu jante am invatat tot mai mult si cu toate astea de cate ori mergem la fabrica in Taiwan unde producem brandul nostru KINETIK ne este greu sa urmarim toate datele tehnice!Sunt zeci de fise tehnice la fiecare model de janta si cu toate acestea mai sunt cazuri ce i drept din ce in ce mai rare in care ET-ul nu iese exact cum vrem noi!
Multumim pt. intelegere si apreciem orice sugestie sau observatie tehnica!
Ca sa fie mai clar ET-ul reprezinta distanta de la punctul de montare al rotii pe butuc pana la centrul rotii ca in poza urmatoare:
Daca roata are punctul de montare mai adanc sau mai la suprafata atunci asa se explica problema.
Dupa cum v am mai spus....
In general ET-ul de la 2 jante modele diferite/producatori diferiti nu au aceeasi adancime pe masina.
Sa spunem de ex. ca o janta originala de BMW 8J x 18 ET 35 nu arata la fel pe masina ca una BBS sau OZ sau Alutec sau Kinetik cu aceleasi caracteristici tehnice adica 8J x 18 ET 35!Exista diferente chiar si de +/- 3 cm fara de aripa ceea ce e enorm de mult din punct de vedere al impactului vizual!
"Punctul de montare al jantei" este exact "cercul" interior dintre prezoane care vine pe butucul masinii si care poate fi "strunjit" sau "umplut" a se citi micsorat sau marit!Din acel "cerc" se da ET-ul unei jante adica distanta dintre jumatatea jantei si butucul masinii!
Matrita unei jante are foarte multe coordonate(back space/drop center/front flange/offset/caliper clearance,x factor) etc. care depind foarte mult si de modelul jantei.
Spre exemplu daca tot sunteti cunoscator de "technical wheel data" va rog rugam sa ne spuneti cum va arata pe acceasi masina 8Jx19 ET 35,9Jx19 ET35,7.5Jx17 ET35 "concav",7.5Jx17 ET 35 "plan-drept"?!
Dvs. ati enuntat definitia generala a ET-ului(offset,einprestiefe) care este foarte corecta dar in functie de matrita jantei si a multitudinilor de date si cote tehnice(pe care sincer nici noi nu le cunoastem pe toate) ACELASI ET dar la producatori diferiti de jante poate avea "adancimi" diferite pe aceasi masina!Si aici chiar nu ne puteti contrazice...am montat peste 700 de seturi de jante pe zeci de tipuri de masini si am vazut cu ochii nostrii!
Sa nu mai vb de faptul ca ET-ul poate suferi fara probleme tehnice ulterioare o abatere de +/- 15%!
Jantele vor ajunge in tara pe miercuri sau joi si atunci vom avea si poze.
In ceea ce priveste ET-ul am comandat numai ET38 deoarece cele ET45 intra foarte mult in caroserie si credem ca efectul vizual nu e tocmai placut!
Imediat ce vom pune pozele va veti da seama....
Dupa cum am mai spus si in threadul KINETIK ET-ul unei jante depinde foarte mult de constructia jantei si de parametrii tehnici....mai pe romaneste cea de ET38 arata pe masina exact ca cea originala de ET50......+/- 2%!
Daca v-a sosit modelul W3 puteti pune niste poze cu ele montate pe Logan? Sunt indecis intre W2 si W3.Imi puteti spune daca pana saptamana viitoare mai raman seturi din ambele modele disponibile?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: