Remapare Logan Cu GPL - impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    da, e alta viata acum cu remapare
    My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

    Comment


    • #17
      dar sa il vezi pe 1,6MPI ininte si dupa remapare. Eu pe cea de 1.6 n-am remapat-o pana acum dar o voi face cat de curand

      Comment


      • #18
        Voi aveti GPL de fabrica?


        Eu dupa remapare am "tiganit" nitel softul de GPL ca sa nu dea in nas sau ceva. Merge si pe GPL mai bine decat inainte, dar decat pe benzina ma bucur din plin de remapare ceea ce si doream, pe GPL sa mearga normal iar pe benzina sa se simta mereu.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #19
          Eu am instalatia GPL din fabrica, si dupa resoftare se cunoaste diferenta trage mai bine si pe GPL.
          My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

          Comment


          • #20
            Eu la una am GPL din fabrica si la alta aftermarket, dar amandoua trag mai bine pe gaz decat pe benzina. Apropo, sa nu te puna naiba sa ii iei din debitul GPL-ului ca sa faci economie la gaz,eu te sfatuiesc sa il lasi asa adica cu 10-15% mai mult decat pe benzina. Cel putin cu MCV-ul de 1.6MPI rup asfaltul la urcare, nici un logan diesel nu se tine de mine.

            Comment


            • #21
              Mai taie barosane ca prea o ai tu cea mai lunga...

              Comment


              • #22
                Originally posted by stolniceanulucian View Post
                A facut cineva remapare la 1.4 GPL cu instalatie Landi Renzo din fabrica ?

                Pana la urma ECU GPL la instalatie Landi Renzo copie harta din ECU benzina sau nu ?

                PS: As aprecia un raspuns avizat, nu presupuneri, mituri etc.

                Am facut de curand remapare la 'aragazul' din dotare (1.4 8v MPI GPL Landi Renzo de "uzina").

                Deocamdata sunt numai impresii bune:

                - motorul se tureaza mult mai usor. Ajunge la 4000 de rpm foarte repede.

                - intre 3000 si 4000 de rpm se simte un plus de putere fata de cum mergea masina inainte

                - a devenit mult mai utilizabila treapta a 4-a. Inainte de remapare in treptele 4 si 5 masina accelera greu. Acum m-am trezit de multe ori mergand prin oras cu a 4-a la viteze mici. Treapta a 5-a e in continuare mult prea lung demultiplicata pentru puterea motorului, insa a 4-a este dupa cum am spus mult mai placut de utilizat dupa remapare.

                - s-a ingrosat un pic sunetul motorului si parca pleaca o idee mai usor in panta.

                Una peste alta, este o modificare foarte utila si la pretul de 150 de RON chiar se merita din plin.

                Nu am avut de facut absolut nici o recalibrare sau alte chestii la instalatia de GPL.

                Motorul merge foarte "rotund" si pe benzina si pe GPL. Softul este Dimsport via Doc. Ii recomand.

                Remaparea se simte si pe GPL din motivele enumerate aici:



                Spor la 'ars gazul'
                Last edited by stolniceanulucian; 27 July 2010, 20:06.
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • #23
                  sa inteleg ca ai avut timp sa arzi ceva gaz pentru teste.
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • #24
                    remapare resoftare chiptuning Logan 1.4 8v MPI GPL Landi Renzo

                    Asa este. Am vrut sa scriu impresiile la 'rece' si nu la 'cald' pentru a evita eventuale efecte Placebo

                    Una peste alta softul/harta de injectie este bun, iar pretul (150 RON) imbatabil fata de ce am vazut pe site Dimsport pentru alte modele VW, Ford etc.

                    UP 2 posturi pentru impresii remapare resoftare chiptuning Logan 1.4 8v MPI GPL Landi Renzo sa fie mai usor de gasit la cautare pentru altii care sunt in dilema daca sa faca resoftare la aragaz sau nu
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • #25
                      eu am 2 loganuri de 1.4 cu gpl landi renzo, din care una cu softul modificat de la dimsport care trage foarte bine, iar cealalta care e stoc te rogi de ea sa mearga.
                      My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Doc View Post
                        sa inteleg ca ai avut timp sa arzi ceva gaz pentru teste.
                        Salut DOC! Si eu mi-am facut timp sa ard niste NOS (asa ii zic eu la GPL) si ma declar multumit de modificare. Marti i-am facut testul suprem,cu o incarcatura de 500kg (cu tot cu sofer si insotitor)asa cum merg eu cu ea cand o pun la munca, drum intins cu viteze pana la 130 regulat si cu un varf de 160kmh cand m-am tinut dupa masina politiei comunitare, urcari in tr4 pana la 4500rpm si uneori si in tr 5 dar numai 2ooo-2500 rpm. S-a descurcat foarte bine, chiar nu trebuia sa ma rog de ea ca sa urce cum ma rugam de cea de 1.4mpi.
                        Cine nu crede ca pe GPL trage mai bine decat pe benzina ii invit la un test.
                        Sa auzim numai de bine!

                        Comment


                        • #27
                          Pai eu am fost la mare cu A/C-ul pornit si peste 110 km/h ma rugam ca la "examenul de bacalaureat" sa traga saracia de motor, plus ca a consumat benzol ca o vita necastrata...
                          Sa-mi iertati atitudinea dar permite-ti-mi sa ma indoiesc profund, ba chiar sa mi se rupa cate ceva cand citesc impresiile dumneavoastra referiatoare la consumul si puterea motorului pe GPL...
                          Ca este mai avantajos inteleg, dar maine o sa vina unul si o sa-mi spuna unul ca are 1.4 GPL remotivat si i-mi da fum pe GPL de ma usuca... ma inclin...logica mea a fost depasita demult!

                          Comment


                          • #28
                            Salut.
                            Pina nu incerci nu ai cum sa-ti dai cu parerea
                            Asa din auzite sau "basme"me pricepem toti.
                            Am si eu resoftare si merge destul de bine.Se sinte si pe GPL.
                            Numai bine.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • #29
                              Ce sa incerc maestre, sa vad ca trage mai bine GPL-ul decat benzina? Acum depinde si de CO a benzinei...

                              Comment


                              • #30
                                Salut.
                                Ai mers cu gpl-u?
                                Daca NU,atunci nu va mai dati cu parereaasta-i ideea.
                                Nu va trage mai bine pe gpl,dar poate merge aproape la fel de bine.O idee mai putin lipsita de putere.
                                Daca dai drumul la Ac se schimba treaba.
                                Numai bine.
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google