Remapare Logan 1.6i 8v 90CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mda. am facut si filmarea. Fix aceleasi conditii, fix cu cca 0.1s mai putin. Deci putem considera ca remaparea pt 1.6mpi nu te ajuta in nici un caz la vreo liniuta mai mult decat poate motorul. Iar asta este un lucru cert recunoscut inclusiv de cei care fac remapari. Care sunt totusi avantajele pentru care, azi mi-am dat si eu seama, merita sa investesti in aceasta harta de inj. Randamentul este crescut in cazul turatiilor medii. Adica in plaja 2000-4000 rpm (de asta nu te ajuta remaparea la liniuta unde motorul il tii intre 4000 si 6500) se simte o oarecare imbunatatire a raspunsului la pedala de acceleratie. Mai mult decat atat, am vazut in aceasta dimineata, cb resetat bineinteles, o scadere de consum. Ciudat. Nu ma asteptam. Sper sa nu fie un hazard al traficului, cu toate ca am scos un consum mai bun decat in alte zile mult mai libere. Cam asta este...personal eu as denumi aceasta remapare nu Stage1 ci StageConfort.

    Comment


    • Salutare membrilor!saptamana asta am ajuns si eu la ,operatie'!asa cum a spus si colegul mai sus,schimbarea nu este mare,dar ESTE! De altfel si doc.a fost sincer,,nu a garantat nicio clipsa ca devine turbo si o sa scoata flacari! putin mai promta dupa 2000de ture! Consumul inca nu l am facut,azi ma intorc in bucuresti si o sa am si rezultatul pentru un drum mai lung!

      Comment


      • bine punctat gangara, asta este si parerea mea dar sunt unii care se imbata cu apa rece din pacate si au impresia ca dupa remapare este cel putin lamborghini

        Comment


        • Dar cine a zis ca dupa resoftare Logan se face Ferrari sau Lamborghini?
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • toti copii care aud de resoftare si de chiptuning se gandesc ca li se dubleaza sau tripleaza puterea.
            gangara, dorunicola si c.vio, vad ca toti sunteti copii, probabil nici macar nu aveti clima pe logan. Dar daca aveti, incercati masina cu clima pornita. Va garantez ca va trage in depasiri la fel de bine ca inainte cu ea oprita.
            Dar deh, pentru voi astia care vreti confort de mercedes si putere de veyron la pret de Logan

            Comment


            • razvy, vezi ca s-ar putea sa fiu mai batran ca tine

              Comment


              • si cand o sa ai clima pe logan 1 sa ma anunti si pe mine

                Comment


                • Salutare tuturor!
                  Maestre, razvy,asta eu un topic pentru impresii dupa remapare!eu am facut remaparea la 93000km,adica imi cunosc masina destul de bine, incarcata,cu ac pornit,pe gaz si pe benzina!
                  Cred ca am fost destul de sincer si de moderat in aprecierile mele!i am multumit lui doc pt remapare,am constatat o mica diferenta,satisfacatoare la pretul platit! Si ca fapt divers am si punctat ca inainte de remapare nu mi s a promit nici mai mult nici mai putin!
                  Cat cu privire la aprecierile tale,nu sunt bine venite,mai ales ca nu au nicio legatura cu ce se dezbate!
                  Daca ma apuc si eu sa spun ca esti semidoct intr ale mecanicii si habar nu ai de remapare sau ca nu stii diferenta dintre clima si ac manual,ii ajuta pe membrii participanti la ceva,
                  Intrebarea de mai sus este retorica...
                  Seara buna tuturor!

                  Salutare tuturor!
                  Maestre, razvy,asta eu un topic pentru impresii dupa remapare!eu am facut remaparea la 93000km,adica imi cunosc masina destul de bine, incarcata,cu ac pornit,pe gaz si pe benzina!
                  Cred ca am fost destul de sincer si de moderat in aprecierile mele!i am multumit lui doc pt remapare,am constatat o mica diferenta,satisfacatoare la pretul platit! Si ca fapt divers am si punctat ca inainte de remapare nu mi s a promit nici mai mult nici mai putin!
                  Cat cu privire la aprecierile tale,nu sunt bine venite,mai ales ca nu au nicio legatura cu ce se dezbate!
                  Daca ma apuc si eu sa spun ca esti semidoct intr ale mecanicii si habar nu ai de remapare sau ca nu stii diferenta dintre clima si ac manual,ii ajuta pe membrii participanti la ceva,
                  Intrebarea de mai sus este retorica...
                  Seara buna tuturor!
                  Last edited by dorunicola; 17 June 2013, 00:31. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • interesant e faptul ca numa' voi astia din sud cu fite de mertan in cap folositi termenul "clima" pentru climatronic (sau AC Automat).
                    Noi restul, folosim termenul "clima" pt AC in general, fie el manual sau automat.

                    Legat de "sprint" mai bun da, acesta exista, dar indicat e sa faci o remapare custom, pe dyno, ceea ce inseamna costuri mai mari. Iar daca se vrea ceva si mai mult, se poate apela la alte metode cu schimbat de interne, admisie, evacuare, etc.

                    Daca vreti consum mai mic, folositi benzina din afara, indicat de 98 sau mai mult.

                    Comment


                    • Una peste alta rezultatul este infim fata de conceptul de resoftare
                      Poate de aici si parerile fanatice fie ele pro sau contra :p

                      Comment


                      • Fiecare are anumite asteptari dupa resoftare. Asa cum intalnesc clienti care dupa o resoftare la turbo diesel cu cresteri de 25-30CP imi spun ca nu prea simt modificarea de putere, asa vei gasi si la cei cu benzina. Nu stiu de ce toata lumea are impresia ca la un castig de 25CP, masina trebuie sa zboare. Remaparile nu transforma masinile normale in bolizi de curse, ci aduc un surplus de performanta atunci cand ai nevoie de mai multa putere.
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • S-a pus de multe ori in discutiile scrise ca aceasta remapare face ca pierderea de putere datorata AC este cat de cat anulata. Chiar un user,proprietar de remapata, indemna pe cei usor mai "necredinciosi" sa dea drumul la "clima" si o sa observe ca pot face depasari in aceleasi conditii ca si in cazul AC Off.
                          Nu contest si cred fara cercetare, insa la mine cand dau drumul la AC, masina devine o martoaga lesinata. Si inainte si dupa remapare AC On la mine se simte din plin.
                          Deci acesta este un mit sau doar o exagerare ca remaparea reduce, sau chiar anuleaza efectul de AC on?

                          Comment


                          • mit.........

                            Comment


                            • Mit?! Ok. Nu ma deranjeaza. Eu doar nu imi doream sa fiu un "remapat" ghinionist sau sa fi survenit vreo eroare in harta mea de injectie.
                              @razvanamza, tu ai masina remapata? Raspunsul tau este aprioric, sau este un lucru constatat de tine? Mersi

                              Comment


                              • Nu exista erori in harta de injectie sau "remapat" ghinionist.
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google