Dauneaza sau nu chiptuning-ul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Adicata nu ti-a interzis nimeni sa ai o parere insa cred ca ai gresit topicul sau forumul. Ti-ai dat cu parerea ca tuningul nu este bun, dar pentru asta lumea ti-a cerut sa argumentezi, dovezi. Care sunt dovezile? Vorbim strict de Logan, ai vazut vreun motor distrus de mine? Nu ma intereseaza ce fac alte firme de tuning, e problema lor cum modifica masinile si in ce fel. Eu vreau sa stiu daca s-a facut praf vreun Logan facut de mine pe acest forum. Sunt sigura ca pe forum exista Loganurile pe care le-am facut acum 3-4 ani si inca funtioneaza fara probleme spre deosebire de ceea ce spui tu.
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • #62
      Ma bag si eu cu o intrebare pentru cei cu ciptuning : Daca vreodata nu mai porneste motorul sau se opreste din senin primul gand care va trece prin cap nu e "o fi de la resoftarea aia ?" Chiar daca nu resoftarea ar fi cauza, mie unul asta mi-ar fi primul gand care mi-ar trece prin cap, ca am modificat ceva ce a facut fabrica, la care s-au gandit o armata de ingineri sa faca acele motoare fiabile (tot aici pe forum scrie ca 1.4 e unul din cele mai reusite si fiabile motorase).

      Comment


      • #63
        Si ce legatura are pornirea sau opritul motorului cu treaba asta?
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • #64
          Inseamna ca nu ai inteles ce am vrut sa spun.

          Comment


          • #65
            Ba da, daca schimbi radioCD-ul cu altul decat cel de fabrica si ai probleme de pornire sigur din cauza asta are probleme pentru ca nu mai este original. Nu asta ar trebui sa inteleg?
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • #66
              Originally posted by adicata2003 View Post
              Bravo frate. Vad ca mai sunt unii pe aici care gandesc. Si eu daca as avea bani , mi-as luat un alt Logan si as face tot felul de experimente.

              Daca voi vreti sa faceti experimente pe masinile voastre, sunteti liberi. Si oricum daca vreunul a avut vreo problema ca mecanica la motor, din cauza tuningului, cu siguranta nu a venit sa spuna aici, si nici nu va veni.


              Va pot da un exemplu real.

              Intrati pe www.youtube.ro si scrieti la search Audi S3 NDR


              Si o sa vedeti cum acea masina face la liniuta un Lamborghini.

              Motorul din fabria avea 200CP la 2000cc benzina.
              Dupa cip tuning avea 380CP
              Pe langa soft a fost modificata turbina intercoolerul, evacuare.

              Foarte multe modificari au fost facute in serviceul unde lucrez eu.

              Ce credeti ca s-a intamplat cu aceea masina.

              Dupa circa 6 luni motorul a inceput sa bata. A stat in service vreo 5 luni cu motorul demontat, Apoi a luat-o pe tractare.

              Tipul pasionat de asa ceva. El rula mereu cu 200 CP. Modifica softul doar la curse.

              Asa ca cei care vor sa faca asa ceva sa stea linistiti si sa nu asculte la ce spun unii, asta daca tineti la masinile voastre.

              Numai bine.
              ia uite aici de ce e capabila masina aia http://www.youtube.com/watch?v=4Id2O0vC7Lk
              Si prin ceea ce spui tu ,ca rula la 200 cp si modifica softu la curse,sunt de parere ca e un idiot/cretin/tampit ,si daca e vorba de S3ul lui nadir,are ala mai mult habar si cine stie ce ai inteles din ce ti-a explicat,din cate stiu masina nu are interne forjate si cine stie ce i-a facut vreun meseriash d`asta inginer mecanic de la noi motorul si la ce bine s-a stiut ,ala a fost rezultatul ,nu vreau sa fiu rautacios,insa esti foarte slab documentat si in continuare o tii pe a ta.
              Daca sunteti asa meseriasi,de ce isi trimite omul motorul in grecia la facut?
              ia citeste aici ce zice omul http://www.clubaudi.ro/masina-mea-pr...tml#post161862
              dar daca tu spui ca masina sta de 5 luni cu motoru praf la tine in service,te cred ,ai vazut ce scrie acolo ... turbina stock ,interne stock ,si ma indoiesc ca daca a apucat sa o termine in noiembrie,a apucat sa ii faca capatul in iarna asta mai ales la ce iarna a fost cred ca numa blana a mers, sau o fi fost cu ea la dezapezit ?i-a facut capatul in noiembrie,apoi de 5 luni sta masina la voi in service...dar culmea ca din noiembrie pana in martie is 4 luni
              Prin faptul ca motorul batea... ce intelegi ?asta e o vorba din popor ,bate motoru...cauzele pot fi multiple,si in 5 luni de stat acolo banuiesc ca se stiu ,sau sunt mister ?
              Vezi totusi ca S3ul are 265cp , nu 200
              Pai domnule inginer ,daca pui turbina mai mare ,adica dai aer mai mult la motor , benzina cum ii dai daca nu din soft ? Sau nu stiai ca un motor turbo trebuie sa mearga foarte bogat in boost ?de AFR ai auzit ?Ori daca masina merge sarac din cauza ca turbina este modificata si baga foarte mult aer si benzina putina apar detonatii ,si ghici ce ... topeste pistoanele .Dar sunt sigur ca un inginer stia asta , nu ?
              is convins ca habar nu aveai ,si is convins ca nu asta s-a intamplat

              Originally posted by mikebike72 View Post
              Ma bag si eu cu o intrebare pentru cei cu ciptuning : Daca vreodata nu mai porneste motorul sau se opreste din senin primul gand care va trece prin cap nu e "o fi de la resoftarea aia ?" Chiar daca nu resoftarea ar fi cauza, mie unul asta mi-ar fi primul gand care mi-ar trece prin cap, ca am modificat ceva ce a facut fabrica, la care s-au gandit o armata de ingineri sa faca acele motoare fiabile (tot aici pe forum scrie ca 1.4 e unul din cele mai reusite si fiabile motorase).
              io ma gandesc mai degraba la senzorul de turatie de pe volanta
              Last edited by Cristi_Xp; 5 March 2010, 11:47. Reason: Automerged Doublepost
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #67
                alooooo........asta parca era un forum in care se discuta despre masini-ce e bine si ce nu-


                dar se pare ca lumea vrea sa il transforme in alt forum sau fara sa vrea sa faca cat mai multa lume sa plece.......cred ca o sa ramana numai adminii peste ceva timp..........daca eu faceam atata tam tam si incercam sa ma iau in explicatii filozofice aveam de mult advertisment.........nu cred ca s-a intors comunismu la putere.



                in disputa voastra cred ca ambele tabere se dau un pic "zmei" si cred ca ar fi cazu sa o lasati mai "moale" ca nu face bine nimanui acele discutii.




                sa vedem cine va lu-a hotararea mai inteleapta si sper ca nu imi iau eu nici o "castana" ca si asa prea putin ma doare:-j....................dar nu pot sta indiferent la ceea ce se intampla in aceasta "comunitate" ca sa zic asa[-(
                Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
                -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
                Silent Coat.

                Comment


                • #68
                  neatza ... te-ai trezit lupul moralist.

                  Pai cateodata e bine sa aduci unii oameni cu piciorul pe pamant ca ei cred ca stiu ceva dar defapt e doar o impresie ...

                  S.

                  P.S.: nu revenim la topic totusi ?
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by adicata2003 View Post
                    In natura nu o sa gasesti niciodata elementul Fe. In gasesti doar in combinatii chimice, dupa cum si tu ai spus. Asta am vrut sa spun eu.
                    Exista doar in niste situatii speciale... Google it! De exemplu din meteoriti ramane Fe pur atunci cand acestia ajung pe Pamant. Deci se poate...
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by ktalyn28 View Post
                      alooooo........asta parca era un forum in care se discuta despre masini-ce e bine si ce nu-


                      dar se pare ca lumea vrea sa il transforme in alt forum sau fara sa vrea sa faca cat mai multa lume sa plece.......cred ca o sa ramana numai adminii peste ceva timp..........daca eu faceam atata tam tam si incercam sa ma iau in explicatii filozofice aveam de mult advertisment.........nu cred ca s-a intors comunismu la putere.



                      in disputa voastra cred ca ambele tabere se dau un pic "zmei" si cred ca ar fi cazu sa o lasati mai "moale" ca nu face bine nimanui acele discutii.




                      sa vedem cine va lu-a hotararea mai inteleapta si sper ca nu imi iau eu nici o "castana" ca si asa prea putin ma doare:-j....................dar nu pot sta indiferent la ceea ce se intampla in aceasta "comunitate" ca sa zic asa[-(
                      alooo...hai la stana .
                      Vorbim doar in contradictoriu,n-a bagat nimeni pumnul in gura la nimeni .Intr`adevar daca era un forum comunist nimeni nu avea dreptul sa ma contrazica,din cate vad ii este permis sa ma contrazica ,dar cu argumente nu ca asa a vazut la vecinu de peste drum .Si chiar despre asta se discuta,masini : ce e bine si ce nu ...
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #71
                        ALOOOOOOOOOOO GARA!

                        ne mai si oprim? ce devine thread-ul asta ?

                        DECI, dauneaza sau nu chiptuning-ul la motoarele de pe Dacia Logan?!

                        Asteptam in special pareri a celor care au avut sau au modificari facute de ceva vreme ...

                        S.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • #72
                          tu auzi cuvantu alooo doar la stana?

                          eu am facut referire la tonu pe care se vorbeste in contradictoriu pe acest forum,si care nu mi se pare unu tocmai potrivit. mai ales la unii dintre noi,si am zis mai sus de ce acest lucru dauneaza.Chiar daca cineva greseste prin afirmatiile pe care le face cei ce au un rang pe acest forum ar trebui sa trateze altfel discutiile.Atat am vrut sa spun!!!



                          ON:eu inca nu am remapare dar o sa imi fac deoarece consider ca,chiar daca creste gradu de uzura acesta nu va afecta foarte mult masina si durata ei de viata.

                          + surplus de putere
                          - uzura care cred ca nu e foarte mare,dupa cum s-a mai spus piesele sunt facute sa reziste peste capacitatea lor normala de functionare,acestea facand fata cu brio dupa remapare.
                          Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
                          -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
                          Silent Coat.

                          Comment


                          • #73
                            exact asta ma chinui si eu de 3-4 pagini sa explic , probabil cand incepi sa te repeti si vezi ca esti privit de sus incepi sa devii mai acid .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #74
                              Ok. Concluzionez din post-uri ca nu e nici o problema daca faci chiptuning, nimeni nu a putut demostra concret ca dauneaza. Din experienta folosirii unui Logan 1.4 Mpi, inainte si dupa resoftare sunt ferm convins ca am facut bine ca am decis sa o fac si mult mai multumit de raspunsul masinii obtinut dupa resoftare. Chiar e exact cum spune Doc: raspunde mai bine la acceleratie, pierderea de putere cauzata de AC nu mai e resimtita asa de evident. Nu iti mai vine sa opresti masina si sa pleci pe jos, bagandu-ti si scotandu-ti...

                              Pentru mine, pentru ca folosesc masina minim 80% prin oras, intr-un oras mare si prost organizat - Bucurestiul - e un castig evident numai faptul ca nu ma mai enervez asa de des din pricina "lipsei de vlaga" a masinii. Diferentele le simt la plecarea de pe loc, in depasiri, la deal si asta in treptele 1,2,3, mai putin 4 si 5 si nu in ultimul rand, creste mai repede in turatii.

                              Mai sunt situatii cand ai avea nevoie de vlaga si mai mare - insa e doar un Logan si a fost gandit de "armata de ingineri" sa cantareasca cam mult pentru ca motorul de 1.4 sa il miste fara efort....De fapt stim cu totii care e destinatia acestei masini, ce compromisuri s-au facut ca sa se ajunga la o masina ieftina si carui segment de utilizatori i se adreseaza.

                              Concluzionez parerea mea: se merita chiptuning si pe mine ma ajuta. Un de la mine.

                              P.S.: Nu intentionez sa jignesc pe nimeni, nu am date tehnice clare, ce stiu am invatat de la voi - colegii mei - si nu vreau decat sa exemplific cu "cuvintele mele" impresia avuta dupa ce am facut resoftarea. Nu are legatura faptul ca Doc mi-a facut resoftarea cu faptul ca l-am citat. Pur si simplu v-am expus parerea mea despre comportamentul masinii mele dupa resoftare.

                              Vorba multa, saracia omului

                              Comment


                              • #75
                                Spor la tuninguri, si alegeti-va bine pe cel ce va umbla la softul masinii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google