Dauneaza sau nu chiptuning-ul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ia zi tu mie , cum iti faci softul ala singur ?)
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Originally posted by Cristi_Xp View Post
      ai fost banat pentru ca n-ai fost in stare sa ai o atitudine civilizata . Poti la orice ora sa recitesti tot , sa vezi cine a dat`o in jigniri cand nu mai avea argumente .
      Vorbim de un amarat de chiptuning, nu de schimbari de pistoane si biele.
      Daca imi spui de ce s-au schimbat pistoanele si bielele promit ca nu ma mai iau de tine ) ,binteles daca raspunzi corect .
      Pai tu de ce crezi pentru a rezista eforturilor suplimentare la care sunt supuse.

      Originally posted by Cristi_Xp View Post
      ia zi tu mie , cum iti faci softul ala singur ?)
      Exact cu ce-l faci si tu!
      Last edited by adicata2003; 31 December 2011, 00:35. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • total gresit )
        O fi din cauza ca se comprima mai mult motorul cu pistoanele respective,vorbim de un 12.5:1 in loc de 9.8:1 ,deci pentru un CR mai ridicat ? Alte biele de ce ? Poate ca masina aia merge 8000 rpm din cauza axelor respective si atunci e nevoie de ceva mai tare ? Alta supape ? Poate din cauza turelor ,a temperaturii ridicate ,poate sunt si un pic mai mari ? Daca stai sa te gandesti , niciuna din ele nu este strict legata de fiabilitate, bineinteles ca sunt piese mult mai rezistente si mai fiabile , dar in mod direct au legatura cu performanta .
        Intrebare intrebatoare ... de ce loganele de cupa ,1.6 8v, care sunt omologate FIA pentru rally , au aceleasi interne in motor , au resoftare by Reno Sport si merg de sar aia prin rape cu ele fara sa crape motorul ?Motorul este stock,nici macar nu au voie sa il modifice , doar ECU resoftat .
        Last edited by Cristi_Xp; 31 December 2011, 00:39.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Acum de ce vrei iar sa te contrazici?
          Uite ce scriai aici!:
          "nu-s inginer in motoare , mi-as depasi atributiile )
          Sunt ceva diagrame de cuplu/putere pe forum , cauta pe forum si o sa le gasesti .Pe threadurile dedicate in principiu sunt ."


          O intrebare pentru tine am si eu :
          Cine da cuplul unui motor? si cum se masoara fizic cuplul unui motor?

          Comment


          • poti sa ma contrazici oricand , daca nu esti de acord cu e zic . Am zis doar ca nu e specializarea mea , aia nu inseamna ca nu ma pricep un pic ca romanu
            Poate copiezi un soft modificat de altii , exprima-te corect te rog )
            Ma indoiesc ca folosim aceleasi chestii
            Vezi ca si loganele 8v au chipchirip si merg f bine la rally , si n-au absolut nimic schimbat in motor , de ce ?
            Last edited by Cristi_Xp; 31 December 2011, 00:47.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • Nuuu ai inteles gresit, softul nu il fac eu , eu doar in aplic calculatorului. La soft nu ma pricep, dar stiu foarte bine ce contine si cum functioneaza, nu sa-l creez sau sa-l modofic.

              Si pina la urma nu stiu de ce atata discutie.

              Asta e puntul meu de vedere. Ce ai importiva mea. Ca nu sunt de acord cu tine e una dar iti respect punctul meu de vedere.

              Si inca o chestie, daca aveam 20 de ani si aveam un logan, cu siguranta faceam cip tuning, pentru ca nu ma interesa fiabilitatea (o tineam 2..3 ani si o dadeam), si cand esti mai tanar umbla hormonii prin corp mai agitati. Daca masina pe care o conduci este una de familie, ca pleci in concedii si te bucuri de placerile vietii alaturi de familie, chiar nu vad rostul.

              REPET, pentru o viata cat mai lunga si frumoasa a motorului, lasati-l asa. Daca vreti o viata scurta si agitata, softati-l.

              Sotia mea conduce un clio 1.5 dci de 65 CP.

              Dupa parerea ta, arborele, bielele, si pistoanele se potrivesc la motorul meu de 85 de cai?
              (eu zic ca nu)

              Si inca o chestie, de ce crezi tu ca aia de la pitesti, la motoarele cu GPL, schimba complet chiulasele fata de cele fara GPL?

              Comment


              • Originally posted by adicata2003 View Post
                Si nu-i vorba de bani, pentru ca softul mi-l fac singur, dar NU VREAU.
                exprimarea lasa de dorit ? )
                daca umblii cu softuri de provenienta dubioasa , bineinteles ca o sa crapi motorul inainte de termen
                la intrebarea daca se potrivesc nu am cum sa iti sa iti raspund , ca nu cunosc piesele ,cum la fel nu imi poti spune nici tu cu certitudine ca nu se potrivesc ,ma indoiesc ca ar fi totusi o mare diferenta intre blocuri,mai ales ca tot ~1500 cc se obtin.
                Last edited by Cristi_Xp; 31 December 2011, 01:05.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Blocul este acelasi.

                  Oricum eu zic sa lasam treaba asa, ca tot nu ajungem la un consens. Crede-ma sunt destul de obosit (scuze exprimarea)

                  Eu zic sa incheiem definitiv acest subiect. Daca am vorbii intre 4 ochi si te-as duce intr-un service cu multe motoare desfacute din pricina diverselor defectiuni, crede-ma, chiar mi-ar placea sa stau sa-ti explic ce se intampla cu adevarat intr-un motor (din punct de vedere mecanic).

                  Eu vorbbesc acum pentru ca am foarte multa experienta din service, am vazut foarte multe motoare cu turbine crapate, supape rupre si altele. Sa vezi ce frumos este cand ai un motor "praf.. bucati" si trebuie demontat bucata cu bucata pentru a determina cauza ruperii unei piese.


                  Si pe final de an am o surpriza pentru tine (mi-am adus aminte de niste poze).

                  Priveste toate pozele astea si zi-mi daca iti dai seama de ca a crapat motorul asta, ce piesa a cedat.(este un motor de 2000 tdi de passat)
                  O singura sugestie: avea chiptuning.



                  Apropo, asta a fost cel mai autodistrus motor pe care l-am vazut pana acum. Si totul s-a intamplat in mers.
                  Attached Files
                  Last edited by adicata2003; 31 December 2011, 01:19.

                  Comment


                  • daca imi dadeai exemplu un alt motor ,decat asta la care se strica pana si pompa de ulei ) Din punctul meu de vedere , desi imi place foarte mult modelul , sunt cele mai proaste motoare puse pe ele .
                    E discutabila treaba cu cauza .Pana acu am discutat de chiptuning la aspirate , la motoare turbo . La motoarele turbo vorbim de mult mai multa putere ,foarte mult cuplu si iarasi apare factorul uman , cine face resoftarea , daca s-a respectat stg1 sau stg2 , sau s-a facut prin boscheti , sau s-a cerut ...dai frate maxim sa mearga ca tine pe raspunderea mea ... etc .
                    Last edited by Cristi_Xp; 31 December 2011, 01:24.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • In ultimile 3 poze se vede exact cauza. Cauza este un amarat de surub ce stranga capacul bielei. Acel surub a cedat.

                      Comment


                      • si de ce nu putem vorbi la fel de bine de un defect de fabricatie ???
                        Poti exclude asta din start ?
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Te rog eu frumos, hai sa o lasam balta. Tu da-i incontinuare cu chip tuningi, si nu se va supara nimeni.

                          Ca tot suntem in ultima zi din an iti urez un an nou plin de impliniri si "cat mai multe chip tuninguri "

                          Numai bine si sa ne auzim sanatosi in noul an.
                          La multi ani.

                          Comment


                          • adicata spune-mi te rog ce intelegi prin tu prin fiabilitate la un motor benzina caruia i-a fost schimbata harta de injectie? Ulterior iti spun cati km are masina mea. Nu vand softuri, nu am interese secundare.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                              si de ce nu putem vorbi la fel de bine de un defect de fabricatie ???
                              Poti exclude asta din start ?
                              Masina avea vreo 120000Km.
                              Daca ar fi fost un defect de fabricatie, bag mana in foc ca la ce solicitari este supus acel surub, ceda in primii 1000Km.

                              Comment


                              • De aia pica volantele de la passat undeva pe la 80-100k km, ca ar trebuii sa pice in primii 1000 de km???
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google