Dauneaza sau nu chiptuning-ul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ursamajor View Post
    Le știu pe alea. Cum am spus, nu ele mă interesează, ci cum se ajunge la ele. Dacă pare că "secretul" profesional nu îngăduie, eu cred că e vorba de altceva: că am dreptate privind regimului la limită al motorului.
    Problema supărătoare e că voi prezentați modificările astea ca fiind O OPTIMIZARE a funcționării motorului și nu e deloc așa, ci e vorba de un regim forțat și la limita funcționării corecte și normale. Deasemenea nu aveți nici argumentul TESTĂRII. Ceva ce fabricanții acestor motoare AU FĂCUT, căci au avut și timpul și interesul să le fie fiabile produsele, ceea ce s-a și adeverit. În acest timp firmele de flășuială au marșat pe "reclamă" și atragerea clientelei (care nici nu e greu de atras, știindu-se că românul suferă de sindromul "a mea-i mai mare"), trâmbițând doar partea așa-zis pozitivă (chipurile, optimizarea) și nesuflând o vorbă despre altceva. Varianta optimizată a softului nu poate fi decât cea standard și e lesne de înțeles de ce.

    Noapte bună!
    Uite aici o masuratoare pe un stand Dino facuta la masina mea in urma resoftarii pe care am facut-o si de care sunt foarte multumit.Comparand graficul rezultat cu un grafic care il ofera producatorul pentru o masina standard(1.5 dci 68 Cp) se poate vedea diferenta.
    Attached Files
    sigpicFast&Furious
    Team CSR
    Logan Club CLUJ

    Comment


    • Quote: Le știu pe alea. Cum am spus, nu ele mă interesează, ci cum se ajunge la ele.
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • Originally posted by decepticon View Post
        ... dauneaza , sau nu ciptuningul ?
        Daca citesti cele cateva pagini de aici sau alte topicuri despre chiptuning, gasesti singur raspunsul la intrebare. Ca si tine, au pus si altii aceasta si au primit raspuns.
        Eu personal, n-am reusit sa distrug nici un motor de 1.4i.

        Originally posted by ursamajor View Post
        Quote: Le știu pe alea. Cum am spus, nu ele mă interesează, ci cum se ajunge la ele.
        Si care ar fi propunerea ta? Sa-ti fac un tutorial?
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • si niste programe si niste file , asa pentru studiu de caz
          ursamajor ,ti-am dat un link pentru un curs de calibrari motoare,cu mai mult decat atat nu cred ca te poate ajuta nimeni.
          pasul urmator dupa curs e sa investesti in scule si programe si sa te apuci de testat pe masina.
          Last edited by Cristi_Xp; 3 January 2012, 22:52.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Originally posted by Doc View Post
            Si care ar fi propunerea ta? Sa-ti fac un tutorial?
            Nu-i nevoie. Într-adevăr, nu merită osteneala, cu atât mai puțin din partea mea. Între timp m-am convins.
            Singura chestie ce-ai putea-o face pentru doritori, ar fi să informezi complet, nu "să fluturi" doar partea de marketing.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • se stie ca gazele vor da ceva mai "rau", dar am trecut ITP de doua ori, chiar si cu catalizatorul faramat "un pic", fara sa pic noxele. nu am "impins" nimic la injiner. am pus alte interne si tot n-a zis nimic. mergea el prost, dar nu comenteaza. acuma merg cu un dinte inapoi la distributie de aproape 2000 de km (lipsa de timp si chef) si tot merge harbu'. totusi, voi monta curea si rola noi-noute, sa fiu eu sigur ca 60k nu mai am treaba cu ele. dar rabla continua sa mearga. a lui Alex viteza are 200 si ceva de mii de km si ne manaca pe paine pe astia stock (cu alte cateva imbunatatiri, evident), dar merge bine. n-are ce sa-i faca asa rau chiptuningu' sa-l pui pe chituci prea repede. baga 150 de lei sau 250 de lei pe unde trabuie si mai da-i niste cai, vei fi foarte multumit, userule suspicios.
              Last edited by razvanamza; 3 January 2012, 23:23.

              Comment


              • @decepticon: daca dupa 7 ani de fabricatie, masini cu chiptuning de 6 ani si >200000km tu te mai intrebi daca dauneaza motorului, sfatul meu e sa nu-ti faci chiptuning, pt ca daca e sa fii ghinionist si sa ia dracu' motorul, sigur vei crede ca de fapt si de drept de la chiptuning se trage, desi e aproape exclus sa fie de-acolo.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Originally posted by FastFurious View Post
                  Uite aici o masuratoare pe un stand Dino facuta la masina mea in urma resoftarii pe care am facut-o si de care sunt foarte multumit.Comparand graficul rezultat cu un grafic care il ofera producatorul pentru o masina standard(1.5 dci 68 Cp) se poate vedea diferenta.
                  deci cati cai ai avut stock? ai "stage 2"? facut unde?

                  Comment


                  • stage 2 la Dimsport
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • ai avut 68 cp? nu e cam periculos pt turbina? presiunea cred ca e cam mare in ea.

                      Comment


                      • meganeu de 85 cp merge 1.2-1.3 bar din fabrica ....
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • pai a ta cati bari are acum? dar turbina de megan e dimensionata si proiectata pt presiunea aia. nu stiu daca poti compara. ma batea si pe mine gandul dar nu stiu daca nu fac mai mult rau decat bine.. a mea e de 70 cp ph2. cat ii da cu stage2? banuiesc ca la fel..

                          Comment



                          • Nu se modifica cu foarte mult presiunea fata de fabrica un 0.2 in plus maxim,mai sunt kamikazze care dau la wastegate si merg si cu 1.4-1.5 dar pe raspunderea lor si inca tine
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Daca iti este frica poti merge pe un Stage 1, cu 18-20cp. Pana acum aceasta versiune nu a facut rau la nimeni.

                              Ursamajor: informatiile e care le ceri (cum se modifica mapele) sunt un pic confidentiale. De aceea nici un tuner nu ti le va impartasi gratuit. Ma tem ca nici contracost nu vei gasi multi tuneri care sa-ti puna pe tava astfel de "retete".
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • Originally posted by B997NDL View Post
                                ai avut 68 cp? nu e cam periculos pt turbina? presiunea cred ca e cam mare in ea.
                                Am avut initial 68 Cp si 160 Nm (in carti) si am facut resoftare Stage 2 si la momentul asta circul cu presiune intre 0.7-1 masurata pe ceasul de boost si fara sa fi umblat la tija de la wastegate.
                                Am facut resoftare la 30000 km si acum am 50000 km si cei care ma cunosc si au fost cu mine in masina pot confirma cum circul.
                                Last edited by FastFurious; 4 January 2012, 12:10.
                                sigpicFast&Furious
                                Team CSR
                                Logan Club CLUJ

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google