Dauneaza sau nu chiptuning-ul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Serifu" esti glumet rau sau mai grav, vorbesti din stele. Asta inseamna ca nu ai habar ce investitie trebuie sa faci pentru a modifica softuri.

    Vrei sa-ti fac o mini lista cu investitia pentru un tuner? Hai sa vedem ce iese dintr-un pachet standard:

    RACE EVO STANDARD

    Inclusive of:
    RACE EVO STANDARD enabled for CAR/BIKE/TRUCK/LCV
    300 CREDITS for SETTING FILES (VISUALIZATION OF THE MAP LIST)
    1 USB key with installation CD and operative manual

    PRICE 2980,00 EUR

    TOP TUNER ANNUAL SUBSCRIPTION 2012


    NEW CHECKSUM RECALCULATION MODULES FOR RACE
    NEW SERIAL PROGRAMMING PROTOCOLS FOR GENIUS
    NEW PLUGIN APPLICATIONS FOR TRASDATA (BDM)

    PRICE 1990,00 EUR

    CHECKSUM RECALCULATION MODULES

    ALL CHECKSUM RECALCULATION MODULES AVAILABLE AT THE ORDER

    PRICE 2990,00 EUR

    Pana aici imi cumparam un Logan.

    Mai departe...ai nevoie de aparat:

    NEW GENIUS OBDII SERIAL READING/REFLASHING TOOL

    HARDWARE SET (SERIAL PROTOCOLS MUST BE ADDED)
    Inclusive of:
    NEW GENIUS CONSOLE - MASTER VERSION
    USB cable for PC/laptop connections
    New OBDII standard connector F32GN024
    Universal wiring (pin-to-pin connection to OBDII/diagnostic socket)
    Power feeding kit with international plugs (C32GNALIM12)
    1 Gbyte SECURE DIGITAL memory card

    PRICE 1500,00 EUR

    SERIAL PROTOCOLS - CAR/LCV ALL BRANDS

    PRICE 3490,00 EUR

    Inca un Logan.

    3000 CREDITS FOR SETTING FILES & BASIC FILES

    PRICE 1800,00 EUR

    BOOTLOADER SOFTWARE UPGRADE FOR MEDC17 BOSCH ECUS

    PRICE 500,00 EUR

    BOOTLOADER HARDWARE KIT FOR MEDC17 BOSCH ECUS

    PRICE 500,00 EUR

    COUNTER RESET UPGRADE FOR VAG TURBO DIESEL EDC16/EDC16+

    PRICE 300,00 EUR

    TWO DAYS TRAINING SEMINAR (inclusive of board & one night lodging between
    the first and second day of training) - ca te invete cum sa pornesti, folosesti programul si faci modificari de baza.

    PRICE 800,00 EUR

    Asta e un pachet minim, STANDARD. Pentru confirmarea preturilor poti apela direct www.dimsport.com. Afla ca pachetul pe care il folosesc la Dimsport Romania este ceva mai mult decat ce am postat aici.

    Cand o sa ajungi macar la acest nivel, atunci mai discutam. Pana una alta nu faci decat sa poluezi topicurile cu comentarii nejustificate.
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • Originally posted by vasile78 View Post
      @Doc ,investitia nu este zero cand vinzi power box-uri ci cand vinzi "remapare" , pentru power box trebuie sa cheltui niste bani pentru fiecare produs in parte, pentru remapare e de ajuns sa ai cablu si soft (gandit de ingineri bineinteles) si iei bani de la cati pun botul...
      de calculat , cablu ala ... e de fapt o interfata si sub 1000-2000 eur nu prea iei niciuna ca lumea,dar e foarte simplu pentru unii sa dea din tastatura.Daca vrei sa fii si tuner,iti mai trebuie si ceva programe care iar fara cateva mii nu le iei ...asadar e ceva investitie zic eu
      Last edited by Cristi_Xp; 5 January 2012, 02:19.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Un powerbox adevarat costa minim, 350 euro. Investitia initiala, daca ai un contract cu furnizorul este fix suma de achizitie la care se adauga eventual transport sau taxe. Castig un anumit procent care se negociaza cu furnizorul in functie de cantitate. Cum totul se face cu precomanda, adica se plateste avans de cel putin 20-50% din pretul de vanzare in functie de model, comerciantul investeste o suma modica pentru a vinde o cutie magica. Castigul sau se rezuma la procent din vanzare sau eventual costul instalarii.

        Atentie: aici vorbim de powerbox-uri adevarate, nu cutiute muzicale cu rezistente.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • Originally posted by Cristi_Xp View Post
          de calculat , cablu ala ... e de fapt o interfata si sub 1000-2000 eur nu prea iei niciuna ca lumea,dar e foarte simplu pentru unii sa dea din tastatura.Daca vrei sa fii si tuner,iti mai trebuie si ceva programe care iar fara cateva mii nu le iei ...asadar e ceva investitie zic eu
          Cablul ala dintre laptop si mufa masinii ( de Logan) costa 1000 de euro? Il vad des la cineva si nu pare si nici nu este tratat asa de "scump" si cum adica e ca lumea? Multi loganisti remapati au afirmat ca toata treaba a fost gata in nici jumatate de ora, deci marea filozofie e aproape inexistenta. Oare "hartile" alea nu pot fi copiate sau gasite pe net? De obicei pe net cu un pic de rabdare gasesti aproape orice... Recunosc ca vorbesc in necunostinta de cauza (pentru ca nu m-a interesat aspectul asta niciodata) si nu vreau sa ma bag in treaba nimanui, probabil si meseria mea le pare la multi simpla...

          Comment


          • iti pun si eu pe net la bataie de joc niste harti , ai curaj sa le scrii in masina ? Nu intelegi ca nu e un cablu ? E o interfata ...
            Se gasesc interfete de diagnoza cu cativa lei ,adica cablu d ala ... da nu e acelasi lucru , aia citeste orori
            se folosesc interfete chinezesti care scriu juma din harta ) , cu calibrari copiate din alte ECU care de multe ori nu au nicio treaba cu versiunea de soft din ECU.
            Ti-a postat doc preturile mai sus,pentru niste scule profi ) .Normal fiecare harta se descarca si modificarile se fac pe harta respectiva , nu se copiaza alta de pe net ca ai toate sansele sa o lasi acolo.
            Ai o lista de preturi mai sus, iti poti face o idee ca sa nu mai zici altadaca ca nu stii :P
            Last edited by Cristi_Xp; 5 January 2012, 03:00.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • Originally posted by B997NDL View Post
              nu am intrebat pt polemica ci pt ca ma batea gandul. totusi o sa va povestesc ce a patit frate-miu (nu prietenul prietenului ) are un bmw e90 320d care avea 170 cp (daca nu ma insel) si i-a pus un power box( face acelasi lucru ca remaparea) cumparat din germania si care avea tuv...etc http://www.racechip.de/index.php
              http://www.racechip.de/racechip-chip...0d-3058-r.html e vba de cel de 229 euro (repet :TUV certificat) exista si performance chart pe link pt cine vrea sa se documenteze. ma rog, a dus-o in 228 cp cat zic aia. intr-o buna zi, nu asa indepartata, el mergand mai sport s-a rupt vibrochenul si a facut deranj in motor de a trebuit sa cumpere alt bloc motor si baie de ulei. vorbind ulterior cu un mecanic sas destept care se ocupa numai de masinile "fratilor" lui, ne-a spus ca astea vin si ele dimensionate si daca sari calul componentele pur si simplu nu rezista.

              @FastFurious: mi-a foarte greu sa cred ca ti-a dat o simpla resoftare 50% in plus fata de caii pe care ii aveai. 30 de cai din 68 e cam mult. sau daca se face e clar daunator. din ce am vazut si la nemti se da max 29-30%
              Uita-te pe www.dimsport.ro sa vezi si dupa aia vorbeste:http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning...57-stage-2-343
              Vezi si tu esti unul naiv care ai crezut in basmele spuse de ce cel cu powerbox-ul si nu crezi un grafic dino care atesta concret pe masina mea rezultatele obtinute dupa resoftare.

              P.s.
              Am vazut ''meseriasi de cartier'' care fac resoftare si am vazut cu ce scule lucreaza, dar am vazut si profesionistii cu ce lucreaza si in urma lucrului cu profesionistii eu am obtinut rezultatele mai sus mentionate.
              Last edited by FastFurious; 5 January 2012, 09:39.
              sigpicFast&Furious
              Team CSR
              Logan Club CLUJ

              Comment


              • Originally posted by ursamajor View Post
                Hai să-ți traduc, că văd că stai rău cu româna.

                Oare așa fraieri sunt ăia de la Dacia de nu le vând direct chipuite/tunărite? Ai înțeles acum?
                In opinia mea masinile nu sunt vandute direct chipuite la maxim din cauza normelor de poluare si de consum pe care trebuie sa le indeplineasca, posibil si ceva legatura cu fiabilitatea.

                Comment


                • Originally posted by ursamajor View Post
                  Lol, constructiv, cu atâta agresivitate? Păi când începeți să tăbărâți ca haita pe câte cineva care vă cere explicații, ce constructiv poate fi un user? L-ați bălăcărit pe amicul acela care zicea că e studinte la motoare, acum încercați s-o faceți cu mine.
                  Mă lasă rece că vă bateți voi cu cărămida în piept ce instruiți sunteți.

                  Ideea e că funcționarea motorului în regim forțat, cum este acesta dat de flashtuning, e la limită. Ce înseamnă asta: în mod sigur uzură mai mare, precum și diverse probleme inopinate care pot apărea (statistic vorbind, mai multe decât fără flashtuning). Că moare caroseria până crapă motorul, e posibil, nu zic nu. Dar în mod sigur dacă s-ar testa motoare flășuite cu martori standard, s-ar vedea diferența dpdv al fiabilității.

                  M-a distrat fantastic pe alt forum despre Dacii un dealer tunerist al unei firme prezente și aici, căruia i se solicita garanție (justificat dpdv al unui client):

                  (Discuția adaptată)
                  - Ce garanție? Garantez că pun softul meu în motorul tău.
                  - Nu, pentru faptul că modifici niște parametri ce afectează motorul direct.
                  - Fugi, dom'le de-aici! Eu vând soft, n-am treabă cu motorul tău.

                  Curat murdar.
                  Asa este ursamajor, cand cineva isi spune propriul lui punc de vedere pe aici, sar toti pe el, mai ales administratorii (pentru ca pe ei nu au cine sa-i penalizeze). Fa ca mine si o sa vezi ca e bine. Nu mai intra in polemici cu ei, pentru ca nu rezolvi absolut nimic, si-ti mai faci si dusmani. Nu are rost. Si fa cum crezi tu ca e mai bine. Eu asa am facut si "nu mai ma doare capul". Eu oricum raman la acelasi punc de vedere (ce l-am expus in nenumerate randuri), si cu fiecare ocazie il impartasesc tuturor (nu pe acest forum). Altceva, va urez tuturor o zi faina si sa auzim numai de lucruri frumoase.

                  Comment


                  • Uite si viziunea mea, a unuia care n-are treaba cu chiptuning, si nici cu vreun comerciant de pe aici, ba mai mult ma doare-n cot de treburile lor.
                    Daca mi-as dori sa-i fac un tuning la ECU, m-as uita in primul rand la diferentele de dinamica, si se pare ca exista.
                    Apoi m-as interesa sa vad care si cat a mers cu masina "aranjata".
                    Daca toate astea imi convin, atunci fac pasul.
                    Altfel, la ce mama dracului sa ma implic eu intr-un proces de a intelege mecanismul chiptuningului, cand am deja rezultatele? Eu sunt consumatorul final, nu? Deci, la ce mama dracului imi trebuiesc detaliile despre cum functioneaza, cat timp functioneaza sau nu? Asta-i treaba celor de se ocupa cu asa ceva, pe mine afectandu-ma strict rezultatul, rezultat ce-l pot vedea pe pielea altora.
                    Deci, cu chiptuning eu vad doar win-win. Au experimentat altii, si unde merge fac si eu. Unde nu, la revedere. Simplu, nu?

                    Comment


                    • Originally posted by vasile78 View Post
                      Cablul ala dintre laptop si mufa masinii ( de Logan) costa 1000 de euro? Il vad des la cineva si nu pare si nici nu este tratat asa de "scump" si cum adica e ca lumea? Multi loganisti remapati au afirmat ca toata treaba a fost gata in nici jumatate de ora, deci marea filozofie e aproape inexistenta. Oare "hartile" alea nu pot fi copiate sau gasite pe net? De obicei pe net cu un pic de rabdare gasesti aproape orice... Recunosc ca vorbesc in necunostinta de cauza (pentru ca nu m-a interesat aspectul asta niciodata) si nu vreau sa ma bag in treaba nimanui, probabil si meseria mea le pare la multi simpla...
                      Salut.

                      Am si eu softul DimSport pe masina de mai bine de 2 ani acum, si nu mi-a cauzat probleme. Sunt din Satu Mare, deci nu m-am deplasat pana in bucuresti la Doc sa-mi faca remaparea ci am apelat la partenerul lor din Satu Mare. Cand am ajuns acolo, am ramas surprins de faptul ca nu oricine se ocupa de resoftare ci chiar proprietarul firmei. Omul a venit, cu un cititor a scos o copie a softului si a zis ca-l trimite in bucuresti si acolo v-a fi rescris. Peste 2 zile m-a sunat si in 5 minute mi l-a incarcat si l-am si platit. A zis ca dupa ce v-a pune in functiune toate valorile, posibil sa observ diferenta. Am inteles la ce s-a referit. (avand in vedere ca e doar un aspirat amarat de 75cp, sa nu ma astept la miracole...) Diferenta se simte si a meritat investitia . Omul mi-a oferit si garantie. Garantie in sensul ca pe acea vreme masina mai era in garantie la Dacia, si mi-a spus ca daca am probleme, prima data sa vin la el sa vada daca este cumva din cauza softului si daca da, sa incarce softul original inapoi...
                      Pe mine m-a convins. Mai repet o data. Nu am avut probleme cu acest tuning! Daca este facut de o persoana calificata cum e si Doc, care deja de nenumerate ori si-a dovedit profesionalismul, poti avea incredere.

                      Comment


                      • @DaniD, cine-i calificat in ciptuning, s-a deschis facultatea de ciptuneri? Calificat dinasta poti fi si tu si eu si oricine intelege cum functioneaza un laptop conectat la un periferic sau la un alt calculator, UCE de exemplu. Ahhh... si trebuie sa ai bani de soft si interfata (vezi postul lui DOC despre costurile de a fi ciptuner). Faza cu "se simte" e la fel de relativa ca si prognoza meteo, poti alimenta cu o benzina cu CO mai mare sau de la o statie PECO serioasa si se simte si aia, sa nu mai vorbim despre scaderea consumului, mai ales la benzinare. Am inteles ca softul original e conceput pentru functionarea motorului in conditii de desert sau polul nord, de aia nu vreau sa-mi fac ciptuning, daca vreodata o sa ajung la polul nord cu loganul, ce ma fac?
                        @Cezar, ideea ca "am vazut rezultatele nu ma mai intereseaza procesul" nu prea e buna, e ca si cum ai zice ca "am mancat friptura si m-am saturat" <=> "am mancat paine goala si m-am saturat". In ambele cazuri esti satul dar nu la fel de multumit, un singur lucru am inteles de pe thread-ul asta, chiptuningul nu este pentru oricine...

                        Comment


                        • Daca omul investeste mii de euro intr-un echipament ca cel mentionat de Doc, face si cursurile ca este spre binele lui. Faza cu se simte este reala! Bineinteles se simte diferenta si de la o benzina mai proasta la benzina mai buna.
                          Nu sunt convins ca softul loganului este conceput pentru polul nord sau oricare desert. Chiar si daca softul ar fi conceput, din punct de vedere hardware, nici decum nu s-ar descurca loganul in nici unul din habitaclurile mentionate de tine. In ceea ce spui tu sunt multe aberatii cu care induci in eroare pe altii. Din ce am citit pana acum pe forum, nu s-a plans nimeni de serviciul vandut de Doc si nici el nu si-a facut o avere din noi si s-a facut disparut. Chiar din contra. Mai ieftin decat atat nici nu se putea.

                          Comment


                          • ia vezi acolo ca tre sa faci si niste cursuri ) si am mai postat eu un link cu alte cursuri.
                            Iti spun eu ca masina de fabricac nu merge mai bine cu benzina cu CO mai mare , ci merge cum ar trebui sa mearga din fabrica ,iar daca aia de 95 e ok merge la fel , daca nu e ok merge mai prost . CO reprezinta rezistenta la autoaprindere a benzinei , iar daca din fabrica masina are un anumit avans din soft , daca apar detonatii din cauza benzinei proaste ECU automat reduce avansul , ori daca benzina e mai buna el tot cu avansul dinainte o sa mearga , n`o sa il dea niciodata mai mare,decat daca se modifica din soft.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • CO cuantifică nu rezistența la autoaprindere, ci la detonație, adică arderea foarte rapidă, dăunătoare motorului. Adică, altfel spus, cu cât CO e mai mare, cu atât benzina arde mai "frumos".
                              Prin flashtuning, respectiv modificare avans bunăoară, te apropii de limita de detonație a unui carburant care, în condiții normale n-ar detona, adică să spunem o benzină cu CO98. Safe al dreaq chipuiala asta.

                              PS: asta e tare cu cursurile. Faci niște cursuri și ești tobă de mecanică și carte... Hilar. Făceați mișto de băiețașul ăla motorist. Eu mă crăcănez de râs doar când aud afirmații ca acestea.

                              Și ca să-nchei complet comentariile aici... Dacă legea ar fi cum trebuie, tuneriști d-ăștia i-ai număra pe degete. Ar da garanție, ar fi mult mai atenți cu clienții și mult mai binevoitori, nicidecum agresivi. Dar trăim în RO, țara cu piramida valorilor răsturnată. Și ne mai mirăm de ce suntem ciuca... Europei și batjocura lumii.
                              Last edited by ursamajor; 5 January 2012, 15:40.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Originally posted by DaniD View Post
                                Daca omul investeste mii de euro intr-un echipament ca cel mentionat de Doc, face si cursurile ca este spre binele lui. Faza cu se simte este reala! Bineinteles se simte diferenta si de la o benzina mai proasta la benzina mai buna.
                                Nu sunt convins ca softul loganului este conceput pentru polul nord sau oricare desert. Chiar si daca softul ar fi conceput, din punct de vedere hardware, nici decum nu s-ar descurca loganul in nici unul din habitaclurile mentionate de tine. In ceea ce spui tu sunt multe aberatii cu care induci in eroare pe altii. Din ce am citit pana acum pe forum, nu s-a plans nimeni de serviciul vandut de Doc si nici el nu si-a facut o avere din noi si s-a facut disparut. Chiar din contra. Mai ieftin decat atat nici nu se putea.
                                Dragul meu, ce spun eu nu sunt aberatii deloc, ci sunt parerile mele. Te induc in eroare? Majoritatea informatiilor pe care le primim au menirea sa ne induca in eroare si sa ne manipuleze, esti o fiinta rationala, nu te lasa indus in eroare ...
                                Tu ai da "mii" de euro pe "scule" ca sa traiesti apoi din tunarit cu 150 Ron/ masina? Nu-i treaba mea, dar ceva nu suna normal, scuze de of!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google