Dauneaza sau nu chiptuning-ul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • acum am un powerbox de vreo 2 ani care in linii mari faca cam acelasi curu cu stage1. m-ar interesa stage2 dar impinge motorul cam la limita. mai stateam sa vad daca ii cade cuiva de la stage2 ca sa ma linistesc sau si mai bine, sa ma linistesc ca nu cade nicio masina.
    off. cum de ai ghicit ? pe 18 iul ma duc la ai mei in zona Orastie asa ca trec clar prin sibiu

    Comment


    • Ce powerbox ai? Intreb pt ca majoritatea NU fac ce face o resoftare.
      Numai alea scumpe ca dracu (care chiar au ce trebuie in cutiuta) iti modifica niste parametrii adevarati de functionare.

      Comment


      • Originally posted by Fyrestarter View Post
        Doc, programeaza-ma si pe mine pt un stage 2, am inteles ca treci prin Sibiu intr-o saptamana. Daca nu mai ai numarul meu, te sun eu.
        Gata. Am stabilit ca undeva pe 21-22 iulie ajung la Sibiu, ocazie cu care pot ajuta cu resoftari membri Loganclub din Sibiu. Lasa-mi numarul de telefon in PM si te sun cu cateva zile inainte.

        @NDL: daca ai ajuns sa compari un powerbox cu valorile de funtionare ale unui ECU, atunci clar nu esti suficient de documentat in ceea ce priveste tuningul. Nu au nicio legatura cresterile de putere sau cuplu generate de un powerbox, cu cele operate direct in ECU. Varianta de tuning Stage 2 este o denumire pe care am ales-o pentru a diferentia doua stiluri diferite de modificare. In niciun caz, STAGE 2 nu este sinonim cu maximul de putere ce se poate obtine printr-o modificare in soft. La Stage 2 operez mai multe modificari in soft decat prima varianta si cumulate imi dau o valoarea mai mare de putere sau cuplu.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • acum am inteles. credeam ca implica o presiune mai mare in turbina si instalatie..

          Comment


          • Normal ca mareste presiunea in turbina. E si recomandat sa umbli la clapeta de pe turbina dupa remapare.
            @Doc: ok.

            Comment


            • adica in ce sens sa umbli la clapeta ?! sa-i faci ce ?

              Comment


              • Oameni buni, am si eu o intrebare si sper sa nu va suparati pe mine. M-am hotarat sa incep incet incet sa maresc puterea motorului, (1.6 8V), neavand bani sa-mi iau alta masina sau sa iau motor nou de clio sport sau alte chestii.
                Dar AM O PROBLEMA - am incercat sa citesc acest thread, si dupa trei pagini lungi in care va certati intre voi, nu am aflat nimic nou fata de ce stiam.
                Va rog daca s-a discutat pe undeva de variante reale (chiptunning sau alte modificari), spuneti-mi si mie la ce post sau unde sa caut.
                Sau poate ma indruma un coleg cu aceiasi motorizare.
                Mentionez ca as vrea sa mai scot din ea macar 20 de cai. , si nu sunt un pusti frustrat cu 5 lei in buzunar pe care mi i-a dat mama de ciunga.
                Multumesc dragi colegi si imi cer scuze ca nu am avut rabdare sa citesc toate paginile.

                Comment


                • Incearca la sectiunea http://www.loganclub.ro/forum/logan_...icari-f13.html ai acolo modificari ale admisiei si evacuarii sau citeste postul de la my ride a-l lui cos_min_i
                  Vorba este de argint iar tacerea de aur.

                  Comment


                  • @budaimihai
                    Pentru ce vrei castigul de putere? vrei doar ca masina sa traga mai bine in traficul de zi cu zi sau vrei sa o alergi la liniute?

                    Pentru a mari puterea fara a modifica din silentiozitate si confort fa o remapare si poate un filtru sport. Daca nu te deranjeaza ca masina sa urle, sa aiba un relanti oscilant si sa tacane poti sa pui evacuare cap coada, admisie megane, axa sport, soft dyno, jos gpl, ac si chiar servo. Roti usoare si mai mici (din cauciucuri) sau poate o cutie de pe 1.2 16v JH3-077 care e mai scurta. Un short-shift. arcuri +amortizoare sport.

                    Si acum sa dau niste scoruri sa te pregatesti:
                    remapare 150 lei sau pe dyno 300Euro
                    filtru 150 lei sau admisie de megane 350-450 lei
                    serpi 300Euro + intermediara si finala 600-800 lei
                    axa 263 sau 255 400 Euro
                    jante 300-400 Euro + cauciucuri 300 Euro sau cutie 1.2 16v 1000 lei
                    short-shift 50-100 lei.
                    arcuri + amortizoare Depinde de amortizoare.intre 1300 si 2500 lei
                    Preturile sunt pentru piese, fara manopera.
                    Dupa toate astea vine unu cu un vectra a care a luat tigaia cu 1000 euro si iti da 5 tiruri pe 400m)

                    Comment


                    • Originally posted by o8MeLC View Post
                      Preturile sunt pentru piese, fara manopera.
                      Dupa toate astea vine unu cu un vectra a care a luat tigaia cu 1000 euro si iti da 5 tiruri pe 400m)
                      Adica ce vrei sa spui )????

                      Da, sfatul meu, la MPI merita doar sa il remapezi, atat. Daca vrei putere mai mare, ca sa nu-ti toace banii, viata, nervii si psihicul, schimba motorul cu unul puternic!

                      Mi-am bagat picioarele in el de 1.4 cand aveam investitie in masina mia'-500 de euro si m-a batut crunt un vecin cu o Vectra A SFI de 150 de cai luata pe 1000 de euro pe RO, muream de nervi..
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • pai 150 cai nu sunt totusi de aruncat... misto etalon ti-ai luat si tu
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • asta pornind de la 1.4 de 75 de cai, dintr-un filtru din vitan si-un chipcirip ai crezut c-o sa decolezi si-o sa bati veyronu' pe 1km, cu start lansat, sa nu pierzi la plecare ca ai tractiune fata si poate patineaza...
                          @budaipmihai: 20cp la 1.6mpi e un vis. cine-ti promite asa ceva doar din chiptuning si-o toba sport universala, un filtru din piata de vechituri, te minte cu nerusinare. 20cp la un benzinar aspirat cu 87cp la baza, e echivalentul unei turbine. nici o data chiptuning la aspirat nu egaleaza turbina/compresorul. de jante si gume nu tre' sa te impiedici cand vorbim de 20cp plus. nici jantele, nici gumele, nu dau cai putere. puterea o obtii din cilindree, din eficienta volumetrica si ture multe. deci admisie custom, evacuare custom, axa cu came, raport de compresie marit, soft custom. fara sa umbli in motor, aia 20 de cai raman un vis, sau cel mult se vor transforma in 20 de catei lesinati, care parca ar vrea sa urneasca masina ceva mai cu talent.
                          Last edited by Seba; 18 July 2012, 00:08.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • - acum sa ma bag si eu in vorba: am citit tot threadul, foarte dezamagit, voriam argumente pro sau contra fiabile. In schimb am intalnit doar intepaturi + geniul ala cu zeci de mii de scoli. Omu' a intrebat ce si cum, foarte corect nimic de zis dar atitudinea lui dupa multe intepaturi a lasat de dorit.
                            - acum ma tot gandesc si eu sa imi fac asa un chip tuning, dar singura retinere e ca in cazzul in care pica ceva injectoare sau alte acareturi (la 120k km e normal) sa nu ma plimbe cu gandul direct la a da vina pe tuning.
                            - daca imi fac imi fac la Doc fiindca toti l-ati laudat. Problema e ca atitudinea lui nu a fost constructiva, adica in loc sa vina cu argumente, el a prezentat doar partea de marketing (cum a zis un user mai inainte), fara a descrie clar procesul prin care iti creste puterea. Asa un minim necesar. Poate omul s-a izbit de intrebarea asta de prea multe sute de mii de ori ca sa mai aiba rabdarea necesara, dar tinand cont ca threadul e pe problema, s-ar fi putut face o scurta descriere.
                            - celor care zic ca echipa de ingineri de la Dacia e mai buna ca "tunarasii" care fac softurile, le aduc aminte ca: JOCURILE PE PC - sunt gandite (teoretic) sa NU fie PIRATATE. de ce te joci moca? FIINDCA SUNT UNII MAI DESTEPTI ca TOTI din echipa de PROGRAMARE DE LA ubisoft sa zicem si fac aplicatia care te ajuta sa piratezi jocul. WINDOWSUL IARASI - toti aveti windowsuri piratate. Daca bill gates aduna toti desteptii la el in echipa, atunci toti dadeam carutze de bani pe softurile lui.
                            - serverele NASA de ce sunt sparte de cate un hackeras? ca el e MAI DESTEPT ca TOTI care au gandit sistemele de securitate.
                            - nu trebuie sa ridicam in slavi toti inginerii, ca tot timpu va exista cineva care sa optimizeze ceva existent deja. E loc de imbunatatiri oriunde.
                            - singura mirare, e de ce cei de la dacia nu iti ofera posibilitatea sa faci upgrade-ul respectiv la reprezentanta, cu mentiunea ca probabil nu vei mai putea merge prin sahanara la +100 de grade.
                            sigpic

                            Comment


                            • nici jocurile nu se "sparg" asa usor, cu atat mai putin serverele Nasa.

                              Comment


                              • - si nu imi zi ca toate programele din computerul tau or fi originale? de ce toti avem 100% din programe si windowsuri, piratate? ca is grele de spart ale dracu'
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google