Dauneaza sau nu chiptuning-ul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • din pacate , la o expertiza tehnica nu cred ca te crede nimeni cand spui " bag mana in foc" .
    Deci un pic de detalii tehnice ...Daca ala nu spunea ca are chiptuning,si masina ar fi fost in garantie , ca ma indoiesc ca s-a pus careva sa verifice softul si chiar daca s-a verificat , trebuie analizat de un expert,pentru ca la o adica trebuia facuta o expertiza a motorului . S-a facut asa ceva ? daca nu s-a facut asa ceva , e doar o parere referitor la cauza .Nu cred ca e singurul passat de 2.0 teddy resoftat .Celelalte de ce nu crapa ? Am avut pe unu de a spart 2 turbine de fabrica de skoda, cum ? doar el stie .Masina era stock , venita din fabrica .
    motoarele astea sunt facute cu c*** . Am un prieten cu 2.0 teddy pe A4, de noua umbla cu bidonul de ulei in portbagaj , asa trebuie ? Si-a pus turbina de 2.5 pe ea si resoftare , vad ca nu s-a spart inca motorul .Bineinteles , am avut si cazuri care doar cu resoftare patina ambreiajul.De ce s-a rezolvat problema cu un ambreiaj nou si merg masinile perfect si in ziua de azi?
    yrman volantele pica din cauza chiptuningului, ce nu intelegi ? )
    injectoarele la motorizarea aia ,pica partea electrica tot din cauza chiptuningului .
    rotita de la pompa de ulei se manca pana cand se duce naibii motorul de tot , tot din cauza chiptunigului.
    axele la 2.5 incep se mance singure , zici ca-s consumabile, tot din cauza chiptunigului )
    Nimic,absolut nimic nu e defect de fabricatie
    Last edited by Cristi_Xp; 31 December 2011, 01:39.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Cred ca suntem intr-un cerc vicios in care ei o sa afirme ca resoftarea este de vina pentru orice defectiune a masinii si nu or sa accepte chestii concrete precum masina lui vgroza sau alte sute de loganuri care au sarit de mult bariera celor 100k km facuti cu alt soft si merg foarte bine.
      sigpic

      Comment


      • Hai sa-ti explic. Termenul bag mana in foc trebuia scris intre ghilimele. Acuma zi si tu, orice inginer mecanic isi da seama cum de o piesa ce este mult solicitata cu un defect de fabricatie initial, va ceda dupa doar cateva cicluri de functionare. Dupa foarte multe cicluri de functionare nu mai poarte denumirea de "defect de fabricatie". Poti zice doar ca este o uzura normala a piesei, o uzura prematura datorata incarcarii piesei cu o sarcina mai mare dacat pentru ce a fost ea proiectata, o uzura din cauza unei actiuni din exterior.

        Ce-am zis aici m-am referit in general la o piesa ce este supusa unor anumite solicitari.

        Ce expertiza sa mai faci. Se vede clar. Unul dintre suruburi s-a rupt astfel toata sarcina a preluat-o doar unul dintre suruburi. Acesta nu a rezistat s-a incovoiat puternic si a facut sa se rupa o bucata din piciorul (partea in care aceste era infiletat)


        Inca o chestie, in asemenea situatii cu valori mari ale devizelor si masina aflata in terme de garantie,se face asistenta tehnica spre uzina si primul lucru primul lucru tocmai asta ne pune sa facem. Sa verificam softul masinii, si integritatea sigiliilor mufei calculatorului de motor. Se poate interoga online cu fabrica si se vede daca softul a fost schimbat. In perioada de garantie chiar nu-i de joaca cu asa ceva, Nemtii nu accepta in niciun fel plata.


        Masina aia nu mai era in garantie. Asa ca nu avea de ca sa ma minta proprietarul, nu avea nimic de castigat.

        Eu am fost refuzat de catre uzina sa acord inlocuire unei volantei la un golf 5, datorita prezentei altui soft in calculatorul de motor.

        Cu aceasta va urez tuturor un an nou cat mai fericit, si plin de impliniri pe toate planurile.
        Acum merg la somn ca am de recuperat.
        LA MULTI ANI!!!!!!!!
        Last edited by adicata2003; 31 December 2011, 01:58. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Chiptuningul e de vina, chiar daca nu are.
          Lucru satanic, nu altceva.

          Comment


          • D-aia nu mai merge 1.4-ul meu cu 223.000 km.+ ca are GPL aftermarket de la 100.000 km. (de atunci spunea lumea ca o sa crape motorul) si resoftare de la 200.000 km. (iar ca o sa crape). A vazut de toate si n-are nici pe naiba, porneste la sfert.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • eu zic ca daca va uitati cate motoare vin sparte stock si cate vin sparte cu chiptuning, parca v-ar veni la toti sa renuntat la softul stock. ia faceti un procentaj, mergeti si intrebati prin service-uri, veti fi uimiti de rezultate. mai ales daca vorbim de 1.5dci de renou si 2.0tdi de volxvagin...
              in alta ordine de idei, orice soft, ca-i eco, ca-i pt crestere de performanta, va duce, in caz de probleme, la refuzul reparatiei pe garantie si aia va fi scuza cea mai buna data de reprezentante. atata timp cat softul e facut cu cap, nu mers la risc pe limita de detonatii si afr, nu vad de ce s-ar strica motorul. ca va consuma mi mult, sau ca va emite mai multe noxe, adevarat. la fel de adevarat e ca s-ar putea sa tina 550000 in loc de 600000km, dar si asta e discutabil.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Originally posted by adicata2003 View Post
                Masina avea vreo 120000Km.
                Daca ar fi fost un defect de fabricatie, bag mana in foc ca la ce solicitari este supus acel surub, ceda in primii 1000Km.
                Si anume ce solicita asa mult acel surub si cum sunt influentate solicitarile de modificarea softului de injectie?
                ECUFix
                Please don't visit my homepage!

                Comment


                • eu is convins ca ala ar fi crapat si fara chiptuning ,dar fara o expertiza , ne scoatem ochii noi intre noi , doar ca nu mai stie VW sa faca masini, doar rebuturi ,cel putin passatu ala cu 2.0 teddy e un rebut de masina , citeam pe forum pe la ei ca le era frica sa plece din tara cu ele ca sa nu crape injectoarele sau pompa de ulei si sa ramana la naiba in praznic cu masina la mii de km de casa, iar intr-un poll cu ce probleme au avut la masina , 25% au votat "Probleme la motor " .Aia ar insemna ca fiecare troaca d-asta cu chiptuning sa rupa prezoanele de la biela.Tot asa s-a barfit cand au inceput sa pice injectoarele de pe logan, ca pica din cauza chiptuningului.Vad ca renoul face motoare fiabile pe masini low cost care sunt jumate din pretul de un passat , chiar la dublul de cai pentru care a fost gandit nu crapa , vezi Groza , BBI, BFF ...
                  Last edited by Cristi_Xp; 2 January 2012, 16:41.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • va dau eu un defect de fabricatie care il avea motorul meu original? o supapa nu inchidea perfect, si de acolo "hataneala" de la 2500 rpm. acuma tace malc. probabil s-ar fi manifestat in timp prin gaze incorecte la ITP, etc. probabil urma sa se degradeze din ce in ce mai rau, si deci motorul sa mearga din ce in ce mai prost. a disparut si intreruperea aceea sacaitoare din ralanti, aproape caractiristica loganurilor de 1.4. schimbasem deja bobina/bujii/fise/corp clapeta/mpp, deci sigur era din nenorocita aia de supapa.

                    Comment


                    • Pur si simplu suruburile alea tin capacul bielei pe biela. Forta maxima exercitata asupra lor e in faza admisiei (are cineva impresia ca acea forta depaseste forta cu care au fost stranse?).
                      Unde mai pui ca la motoarele turbo aerul este introdus in cilindri cu presiune, deci acele solicitari la care facea referire adicata nu prea exista.
                      Eu as tinde sa cred ca din cauza ungerii deficitare s-a macinat cuzinetul, "soferul" fie avea dopuri in urechi, fie muzica prea tare, fie era prea paralel cu mecanica si a ignorat bataile din motor si de aici buba.
                      Sau un defect al surubului, o fisura pe care o avea din turnare.
                      ECUFix
                      Please don't visit my homepage!

                      Comment


                      • voi ganditi rapid problema, doar pe axa oy. ia descompuneti voi fortele din capul de biela, pe, sa zicem, 10 puncte de pe cerc, sa vedeti rezultantele, cum indoaie ele suruburi care dupa teorie nici n-ar trebui puse in motor...
                        in alta ordine de idei, am citit azi, cautand alti cai verzi, intr-un document oficial "bai renou", ca motoarele de logan au fost facute intentionat sa mearga in orice fel de conditii, cu aproape orice fel de combustibil, din africa pana in siberia, cu benzina chiar de 85-90. au recunoscut mai direct sau nu, ca au facut un "downgrade" din soft la 1.6mpi si 1.6_16v. daca au aplicat downgrade-ul si la 1.4mpi, iar ala dupa downgrade are tot 75cp, ma gandesc cu groaza ca dupa chiptuning nu prea are cum sa aiba mai mult de 80cp, iar cat de "sanatosi" sunt aia 5 in plus si la ce ture se obtin nu cred ca are rost sa vorbim. pe de alta parte, din experienta cu 1.4-le din familie, cred ca e un motor solid care suporta multe si ceva castig exista la chiptuning, cel putin cronometrul a confirmat ce-a simtit "sezutul" soferului
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • valorile date de dacia si de renault am impresia sunt pur si simplu informative si nu au nicio treaba cu realitatea , nu vedeti ca la toate motorizarile de logan caii sunt multiplu de 5 .Clio Sport cu 172 cai declarati de uzina, care daca ii calculezi din talon 124 kw dau 169 cp , masurati pe dyno abia urca la 160 cai stock . La fel si la loganul 1.6 care are 90 declarati de ei , 87 in talon ...si reali or fi 80 ... La fel 1.6 8v euro 5 , care din cauza catalizatorului restrictiv abia l-au facut sa nu topeasca pistoanele si culmea urca la 85 cai si o acceleratie la fel de proasta ca 1.4 euro 3 si euro4 . Culmea iar , ca loganul 1.6 8v euro 3 are tot 90 cai ,cel euro 4 tot 90 cai ... abia la euro 5 au pierdut 5 cai frumosi ) Referitor la siberia si africa , cam asa e la toate masinile nu doar logan . Ca se obtin 5 cai ca se obtin 10 ... nu cred ca e asa important atata timp cat modificarea se simte ,masina e fiabila si se comporta mai bine .
                          Last edited by Cristi_Xp; 3 January 2012, 01:34.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • eu stiu ca loganul de 1.4 are din fabrica defapt 72 cp ... deci acum fara misto ... dauneaza , sau nu ciptuningul ? Vreau o parere concreta , deoarece doresc sa-mi fac! multumesc anticipat

                            Comment


                            • ai putea sa iti faci o parere citind astea 9 pagini...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • decepticonule eu spun ca merita, dar sunt destui gica-contra care spun ca nu, asta din cauza ca ei nu si-au facut si nu stiu.
                                Oricum, daca iti faci resoftare si nu-ti place, te poti intoarce la "setarile din fabrica", desi nu cred ca te vei intoarce la ele, mai ales daca ai clima

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google