Dauneaza sau nu chiptuning-ul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doc deci cei care au atins 400 000 km sigur nu au remapare. Dupa cum spui trebuie sa bagi doar benzina de 98, ulei din cel mai scump, sa mergi ca pensionarii si atunci "ar trebui sa te tina lejer 250000-300000KM fara segmentare". Astea fiind spuse - subliniez - de cineva care se ocupa si promoveaza remaparea.

    Comment


    • Merge si cu 95 si Elf fara probleme.
      ECUFix
      Please don't visit my homepage!

      Comment


      • Originally posted by Cristi_LCD View Post
        Doc loganul de cupa (Logan Cup) are alt soft decat cel stoc pus pe loganele de toate zilele?
        Da, vine cu alt soft decat cel normal si am impresia cu ceva modificari mecanice.

        Originally posted by mikebike72 View Post
        Doc deci cei care au atins 400 000 km sigur nu au remapare. Dupa cum spui trebuie sa bagi doar benzina de 98, ulei din cel mai scump, sa mergi ca pensionarii si atunci "ar trebui sa te tina lejer 250000-300000KM fara segmentare". Astea fiind spuse - subliniez - de cineva care se ocupa si promoveaza remaparea.
        Asta intelegi tu, eu nu am spus asa.

        Originally posted by $$ilvviu View Post
        Merge si cu 95 si Elf fara probleme.
        Corect. Poti merge cu benzina de 95 si ulei Elf. Asta nu inseamna ca nu poti pune ce ulei sau benzina vrei tu in functie de cat te tine buzunarul.

        Este alegerea fiecaruia cum isi ingrijeste masina. Eu prefer sa pun ulei de care imi place mie, chiar daca uleiul recomandat de service-ul Honda este foarte bun.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • Originally posted by mikebike72 View Post
          Doc deci cei care au atins 400 000 km sigur nu au remapare. Dupa cum spui trebuie sa bagi doar benzina de 98, ulei din cel mai scump, sa mergi ca pensionarii si atunci "ar trebui sa te tina lejer 250000-300000KM fara segmentare". Astea fiind spuse - subliniez - de cineva care se ocupa si promoveaza remaparea.
          da crezi ca daca ii dai ulei bunica sa bea , si ii bagi benzina de la pompe de sub pamant te tine 200 mii km fara remapare ? plus ca nu vad ce treaba are calitatea benzinei cu segmentarea ,si nici remaparea cu segmentarea
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • citez pe Doc : "ar trebui sa te tina lejer 250000-300000KM fara segmentare"
            Deci nu vreau sa creez divergente, sa ne contrazicem la nesfarsit fara nimic bun dar tocmai acel "ar trebui" - spus de cineva care promoveaza remaparea ridica semne de intrebare. Normal ca nu imi bat joc de masina sa bag benzina proasta dar nici nu as vrea sa bag doar de 98 (in cazul in care o sa fac remapare vreodata) si ulei foarte scump doar ca sa ajung la cei 250000 - 300000 km fara probleme.
            Legatura intre remapare si segmentare nu eu am facut-o.
            Ma repet, nu sunt chiar contra remaparii dar nu sunt convins de fiabilitatea motorului remapat pe termen lung iar acum ca Doc a spus "ar trebui sa te tina" imi sporeste banuiala ca mapele folosite nu sunt testate suficient.
            Toate cele bune.

            Comment


            • pai aia cam e media la perioada de viata a motorului fara segmentare, 250-300 mii ,remapat-neremapat ...
              aia cu segmentarea era raspunsul pentru cineva care era ingrijorat de treaba asta, asa ca citeste tot ca lumea .
              Last edited by Cristi_Xp; 2 May 2010, 21:17.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Si cat ai vrea sa te tina un motor aspirat fara sa ii faci segmentare? Asta e culmea, doar nu a facut Dacia motoare ca sa tina 1000000km fara sa umbli in motor. Daca vorbeam de un motor diesel aspirat poate discutam de 400000-500000km insa aici discutam de motoare Otto care au o durata de viata mai scurta, indiferent daca au sau nu remapare. Partea de ulei tine dupa cum am zis de buzunarul fiecaruia, eu ma simt bine cand ii pun ulei bun si asa cum este normal si scump. Nu prea am vazut pana acum ulei ieftin si bun, daca tu ai gasit reteta sa ne spui si noua.
                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                Comment


                • Nu mai comentez nimic. Se simte o usoara ironie. Scuze daca am deranjat.

                  Comment


                  • Atata vreme cat prcentul de detonatii in sarcina maxima nu tinde spre 100% nu vad care ar fi problema strict pentru un motor cu restul apendicilor lasati stock. Daca te apuci si schimbi partea hardware pe langa remapare si ai cresteri de putere si cuplu care depasesc "limita de toleranta" este normal sa apara si defectiuni.
                    Softul de pe Loganurile din cupa aduc doar 5 cp in plus, reali, plus un raspuns mai prompt al motorului.
                    Problema este ca "reisarii" de cartier cred ca-ti dublezi puterea cu 100 de euro, iti mai scade si consumul, plus ca motorul va tine dublu.
                    Mici rectificari despre viata unui motor sunt necesare. Eu spre exemplu circul 90% extraurban, folosesc numai ulei esteric veritabil, respect motorul rece si chiar daca o calc metodic si serios am toate sansele sa ajung la 500.000 km cu motorul original, spre deosebire de unul care circula 90% in oras pe distante scurte. Problema-i ca nu-mi rezista partea de transmisie si frane prea mult Pana la momentul vorbirii am executat vre-o 3 diferentiale si alte componente de CV cu motoare stock, fara sa fac teribilisme de genul burn-out cu frana de mana trasa si o roata pe nisip. Toate au fost "accidente" generate de oboseala metalului suprasolicitat constant. Nici o cutie n-a ajuns la 100.000 km intreaga.
                    Deci, intreb, daca mai am si ceva cp si Nm in plus (reali evident) cat de repede aranjez cutia la 16v ? JH3-ul de pe SN arata dupa cum se vede acum jumatate de an, dupa un prelung derapaj
                    Ce nu pricep reisarii este ca un amestec sarac duce la temperaturi mari si este mult mai periculos decat unul mai bogat, plus ca ar mai fi multe de spus.

                    Parerea mea personala este ca faci mai mult in viata reala cu un ulei superior in motor si cutie, mici upgrade-uri la frane, eventual un kit de suspensie.
                    In rest, ori o faci de pasiune, iar cei care fac asta stiu foarte bine ce implica la capitolul costuri de toate felurile, ori iti iei naibii o masina mai puternica din start.
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • si acum cine n-o sa aibe rabdare sa iti citeasca tot postul , o sa traga concluzia ... "ai vazut ce-a patit ala la cutie de la chiptuning ?" ))
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Eu am bulit cutia cu motorul stoc. Ma rog ideea postului lui dr_mke nu era asta dar vreau sa ma laud . Si nici macar nu mi-am batut joc de masina. Pur si simplu a vrut sa divorteze de mine cutia.
                        Last edited by Cristi_LCD; 3 May 2010, 11:24.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • intrebati-l pe virtualmansorin daca a schimbat ceva la motor, in 140000km cu chiptuning, daca fumega, daca bate sau orice altceva va trece prin cap. si intrebati-l si la ce turatie schimba el vitezele si cu care treapta de viteza merge el cu 120km/h cel mai des, astia care aveti dubii...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Daca pana la ora asta nu a terminat per una etapa de forja un ulei esteric, mai are de exersat la cum se forjeaza masina
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by adicata2003 View Post
                              Asta e cea mai mare magie pe care o aud. Auzi putere mai mare cu mai putin combustibil. Puterea aia suplimentara de unde o creaza nu stiu, daca nu din arderea combustibilului. Nu mai fiti atat de creduli.
                              MCV 1.5 dci 70 cp resoftat sau remapat cum doresti sa-i spui; Consum scazut de combustibil dupa remapare cu valori (mai mici) cuprinse intre 0.4-0.8 l fata de echipare stoc. M-am hotarat sa-i fac remaparea cand pe A1 aveam la blana 150km/h,atat a putut sa duca echiparea stoc, afara senin, fara vant, etc... masina avea atunci 1500 km.
                              Am facut 40000km cu aceasta remapare (-1500 facuti cu motor stoc) fara evenimente. Am poze la CB cu consumuri, km parcursi etc. De viteza ce sa mai zic? am atins (pe ceas) cca 192 km/h (singur in masina).
                              Consum mediu mers alert la MCV intre 4.8 si 5,4l/100km.
                              In concluzie : nu este magie este realitate. Precizez ca am "talpa" grea si mare.

                              @DOC o intrebre pentru tine:
                              Acum sunt posesor de Duster 1.5 dci 110 Cp, ce varianta de soft ai si la ce banuti? (MCV-ul l-am vandut, noul propitar foarte incantat de el).

                              Comment


                              • @Mariusjo: variantele de soft pentru Duster sunt aceleasi ca la Renault Laguna: ecotuning, stage 1 si stage 2. Motorizarea de 1.5dCi 110CP poate fi urcata la 130-135cp fara probleme.



                                Din pacate calculatorul nu mai este acelasi ca cel de pe Logan si atunci nici pretul nu se mai incadreaza in oferta. Calculatorul este Siemens SID306. La preturile afisate pe site incercam sa mai facem niste discount-uri.
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google