haideti sa vorbim despre cai putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand o sa ai o masina americana si una germana, o sa vorbesti in mai multa cunostinta de cauza. NASCAR e alta mancare de peste. Du-te acum in State si iti garantez ca nu cunosti nici 10% din masinile lor.
    Aici vorbim despre cai putere.

    Mai clateste-ti, inca o data, ochii si uita-te cum masini americane de top, matura cu germanele, chiar la ei acasa

    Vorbim sa ne aflam in treaba cand niste lucruri sunt evidente.
    Fiecare face masini in felul sau, pentru nevoile pietei, infrastructurii, etc. Prea multe idei preconcepute citite din reviste, pe buda, sincer.

    Inteleg subiectivismul fiecaruia si pasiunea pentru un stil anume, nu inteleg imaturitatea si negarea cand e vorba de lucruri concrete.
    Last edited by darksid3; 9 November 2011, 17:25.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • nevoile cui?! de asta sunt falimentari?! nu mai stiu ce sa faca sa intre pe piata europeana si i-au rugat pe nemti sa le faca masinile. vezi ca noua serie de ford e facuta de nemti. si oricum n-au ajuns la caii putere ai unui veyron sau ai unui porsche gt9. ti-am mai dat o data link. 1200 cp si vbim de cum iese masina din fabrica. normal ca e scumpa la ce face...



      mai bine inchidem subiectul asta. esti liber sa crezi ce vrei.. nu ajungem nicaieri. nu inteleg ce treaba avea margelatu cu americanii?! nu uita ca n-au facut nici-o cursa pana nu i-au invatat nemtii sa construiasca masina pe care ei o inventasera

      si atunci americanii chiar aveau numai carute si cai o seara buna!
      Last edited by B997NDL; 9 November 2011, 18:13. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Mai nene, esti intr-o ureche? Scuza-ma ca te intreb.
        Pai un SSC Aero Twin Turbo iese de pe poarta fabricii cu mai multa putere decat Veyron si Gt9 ala, care oricum nu e masina civila. Si faci ceva pe el de Veyron (asta daca nu te intereseaza imaginea si averea pe care o dai) ca pe pista de curse, la pariu, ca nu iese pe primul loc fata de timpii oficiali inregistrati cu masini la nici jumate din puterea aia.

        Eu vorbesc de masini de strada care merg si pe pista si tu ma iei cu OZN-uri ? Arat-mi ce timpi oficiali scot masinile alea la clasamentul constructorilor.

        Am mai explicat dar vad ca vorbesc cu peretii, ce scrie in link-ul ala, este vorba despre OFICIALIZAREA curselor de dragracing. Eu am spus despre perioada in care, automobilul incepe sa intre intr-o alta era, cu alte asteptari, cand se naste o pasiune.

        Inuman...


        LE: In afara de Hitler care mergea cu Mercedesul ala, OZN pe vremea aia, nemtii umblau cu broaste pe strada. Iar ajungem la mitul masinii germane ? E doar un mit si asta n-o spun doar eu.
        Last edited by darksid3; 9 November 2011, 18:30.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment




        • uite oficializare. din 2010 bugatti detine recordul de viteza iar ssc aerotwin... are 1183 cp in tmp ce porsche gt9 care ESTE masina de strada are 1200. vad ca tu umblii cu mituri. numai hitler avea mercedes?! . la acea vreme nu existau broscute masina comuna pt armata era VW kubell care era ff buna. i-a si ajutat mult in razboi.

          Comment


          • Mai intereseaza-te. Vezi ca Porsche GT9 e facuta de 9ff, o firma de tuning.

            Uite aici realitatea

            Recordul Veyronului ma lasa rece cat timp aia de la Shelby nu prea s-au sinchisit sa masoare V Max-ul si oricum, pentru o masina cu pret dublu, e ironica faza ca prinde cu 5 km/h mai mult , cu un motor de 8 l, 16 pistoane si 4 turbine. SSC-ul face asta din 6 l, 8 pistoane si "doar" doua turbine
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • cum nu s-au sinchisit sa masoare atata timp cat i-au chemat pe cei de la guinness sa le omologheze recordul de viteza. asta in 2007.. tu n-ai citit?! ce firma de tuning?! 9ff reprezinta pt porsche ceea ce e brabus pt merc si alpine pt bmw. si?! asta nu e masina de strada?! atata timp cat are faruru si semnalizatoare e masina de strada. si mclaren care are motor de f1, e masina de strada. rowan atkinson conduce mclaren pe strazile din anglia.

              nu sunt numai 5 km

              On 4 July 2010, Bugatti's official test driver Pierre Henri Raphanel piloted the Super Sport edition and was clocked at an average of 431.072 km/h (267.856 mph) on the same track, taking back the title from the SSC Ultimate Aero TT

              citeste la top speed



              "average"... deci 431 km/h a fost media
              Last edited by B997NDL; 9 November 2011, 19:08. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Bun, asteptam timpii din Germania! Negru pe alb. Eu ma uit acolo si vad ca un Viper a calcat in picioare toate masinile cu staif si fitze. Ma mai uit si vad masini americane care sunt in top 10, deasupra la Ferrari, Pagani Zonda, Porsche si alte OZN-uri.

                In 2007, 2010, recordurile cad periodic, irelevant. Parca era vorba de curbe, acum ai dat-o in linie dreapta cu VMax-ul.

                LE: De Shelby am zis ca nu s-au sinchisit sa masoare viteza cu fast si fanfara.

                Ia, masina facuta de tuner in genul celor de la 9ff
                1250 + cai
                Last edited by darksid3; 9 November 2011, 19:34.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • si eu tot la SSC Ultimate Aero ma refeream ca au chemat guinness si s-au cronometrat. altfel cum omologau recordul in 2007?!

                  Comment


                  • Am inteles asta si e ceva normal sa se schimbe locul. Dar nici ala nu era SSC-ul de acum.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Mai aveti putin si comparati masinile de F1 cu alea din Indy ...

                      @B997NDL ti-am aratat citatul ala pt ca tu sustineai sus si tare ceva ...
                      Nemtii cumpara industrie auto pe cand americanii cumprara combustibilul cu care vor circula respectivele... care crezi ca o sa fie raportul de interdependenta?

                      Voi comparati 2 idelologii total diferite, generic vorbind europenii au tendinta sa faca motoare mici supraalimentare si probabil fiabilitate scazuta pe cand americanii au motoare mari aspirate probabil "fara moarte". Exceptie fac unele chestii precum hidosenia aia de veyron, care nu e decat o emblema a snobismului din punctul meu de vedere. Pe circuit mananca bataie de la masini de pana la 15 ori mai ieftine.
                      sigpic

                      Comment


                      • Exact asta am afirmat de fiecare data. Este vorba de doua lumi diferite, din punctul asta de vedere, doar ca, argumentele aduse (masinile alora merg doar drept) de fiecare data, nu au sustinere tehnica si reala si am si aratat asta, cu cifre OFICIALE.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • pai cine zice "only straight" ... inseamna ca nu stie sa ia curba cu ele )
                          Acum serios vorbind, la cum au aia autostrazile puteau sa nici nu le puna volane... ca nu prea au nevoie.
                          sigpic

                          Comment


                          • Cu dedicatie speciala pentru NDL:



                            sau



                            sau

                            M5, vs, CTSV, drag, race, مقاومات, قومه, مطارح, درفت


                            Astept comentarii.....

                            Comment


                            • Cat e un astfel de cadilac? Ca merge serios, nu alta.

                              Comment


                              • uite Cezar cred si eu, la 750 de cai merge cel putin binisor )
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google