haideti sa vorbim despre cai putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Stapanii soselelor
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #92
      Project Zed Nissan 350z 1900 Cai

      Project Zed - un Nissan 350Z de 1900 CP

      Primul Pro Class 350Z vazut vreodata in Europa va concura luna viitoare la Santa Pod Raceway si va fi singurul dragster cu motor japonez ce va participa alaturi de V8-urile americane.

      Construit si condus de John Bradshaw, Project Zed ascunde sub capota un 3.5 litri V6 de Nissan 350Z ce dezvolta nu mai putin de 1.900 cai putere. Nu este nici o surpriza faptul ca acceleratiile prevazute te vor lasa fara respiratie. Se asteapta ca acceleratia de la 0 la 96 km/ sa se realizeze in doar 1.2 secunde, iar de la 0 la 270 km/h in numai 4.1 secunde. Pentru a ajunge la 346 km/h, dragsterul va avea nevoie de ... 6.6 secunde.

      Pentru a isi arata suportul fata de Project Zed, japonezii de la Nissan vor expune la evenimentul cu pricina modelele GT-R si 370Z.



      Comment


      • #93
        chestia asta care inca mai foloseste roti cred ca trebe bagata la categoria avioane.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #94
          A MASTERpiece
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #95
            vad ca darkside stie sa dea dreptul la replica. da nu asta e problema ca nu ma supar. daca tot vorbesti de 1700 cai twinturbo si dastea sa stii ca exista dragstere care ating 600 km/h in cateva secunde. sau exista avioane de lupta care ajung la mach 3. daca vrei sa vb despre cai putere hai sa vorbim de masini ce raman in sfera normalului. nu dragstere. eu ti am dat un clasament al timpilor pe nurburgring in care zr1 este pe locul 10. nu stiu cum vezi tu ca e pe 1. in timp ce LS9 e un motor de 8,4 litri cu doar 640 cai, un enzo are 660 si doar 6 litri si culmea culmilor este aspirat nu supercharged. cilindree mai mica lipsa supraalimentarii dar cai mai multi. rezultatul: e mai rapid enzo.

            Comment


            • #96
              Nush ce timpi ai dat...dar eu iti dau un link ca exemplu. De altfel poti sa cauti pe goagal



              Repet, la ora actuala ZR1 are record ABSOLUT in Europa pe Nurburing. Adica a batut si Nissan GT-R care avea recordul pana in 2009. Eu vorbesc de chestii masurate oficial nu axiome

              LE: http://www.sotto.ro/articol/Stiri/21...rburgring.html
              Last edited by darksid3; 25 January 2010, 20:16.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #97


                uite te si tu aici si zi mi ce parere ai. recordul este din august 2009. si zr1 e din 2008 exact cum zici tu.
                articolul a fost publicat pe 30 iunie 2008. iti zic si exact ca pe 27 iunie a batut recordul cu timpul de 7:26.4 condus de jim mero exact cum zici tu , dar dupa el au venit enzo pagani maseratti. adica prin august.

                in alta ordine de idei nu crezi ca un motor cu raport cp/litru mai mare este mai bun ? in timp ce un v12 6 litri de pe enzo are 110 cp/litru si este un simplu aspirat, Vette zr1 are 75 cp/litru in care este supraalimentat. e diferenta mare.

                mie imi plac masinile americane mai mult ca cele europene. sunt fiabile sunt luxoase sunt tot ce vrei. dar sa dam cezarului ce i al cezarului. creme de la creme este si a fost in europa in materie de motorsport. alltime ul pe nurburgring top 5 este detinut de europa.
                Last edited by alessandro; 25 January 2010, 20:51.

                Comment


                • #98
                  Este relativ. Asa nici Porsche nu a reusit mare branza, nici Brabus, nici Nissan . Ia baga Enzo sa parcurga un milion de km...asta daca nu ia foc pe freeway . Compari masini de serie limitata cu masini de serie. Asa putem vorbi si de motoarele din formula 1 ca alea scot 900 de cai dintr-un motor de nici 100 de kile? E un motor mai bun?...Relativ avand in vedere ca tine 4 curse . Eu nu incerc sa zic ca the ultimate car e aia americana ci sa scot in evidenta ca motivele invocate in comparatii, sunt de multe ori fara baze reale. In anii 60-70 cand americanii aveau super car pe strazi, in europa ce masini gaseai? Trotinete si trompete de max 70 de cai cu mici exceptii . Nici acum Europenele nu exceleaza la capitolul putere si manevrabilitate dar stim sa radem de oalele sparte de peste ocean.
                  Link-ul pe care l-ai dat nu se refera la clasa de care vorbesc si anume, clasa masinilor stock pentru industria civila.

                  Apropos, o masina care costa si peste un milion de euro si care in mare parte e doar marca, ma lasa rece. Prefer senzatiile de la volan cu o masina de 100.000 $ . Vorbesc in cunostinta de cauza, masina din avatar am avut-o iar loganistii din Bucuresti au vazut-o la Polivalenta.

                  LE: Conform mai multor publicatii de specialitate, Wikipedia nu poate fi folosit ca un sistem de referinta din cauza celor care uploadeaza zilnic informatii incomplete sau eronate.
                  Last edited by darksid3; 25 January 2010, 21:07.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #99
                    eu nu am zis ca nu ai avut o. iti doresc sa iti mai iei inca una. eu ma refeream la faptul general ca motoarele europene au un raport cal/kg mai bun, iar tu imi aduci ca argument ca nu pot sa fac 1000000 km cu un enzo. nu vad rostul in a face 1mil km cu enzo nici cu zr1 amandoaua sunt masini dedicate performantei nu mersului de zi cu zi, cum sunt toate defapt si pagani si srt10 si toate alea de pe acolo. pana sa faci 1 mil de km se descompune masina in 1mil de bucati. nu imi iau zr1 pt a face 1 mil de km ci il iau pentru ce iau si enzo adica pentru a ii rupe pistoanele in doua.

                    din punct de vedere al fiabilitatii americanele sunt mai bune. sunt mai luxoase mai sigure mai....altceva decat europenele.
                    dar din punct de vedere al performantei (la general) europenele sunt cam superioare si pe strada si pe circuit: vezi F1, le mans, wtcc, fia gt, etc.

                    nici eu nu am de unde sa stiu ca site urile pe care mi le ai aratat sunt plauzibile. timpul lui zr1 de pe wiki e la fel cu cel de pe si te ul tau si datele sunt aceleasi, ceea ce ma face sa cred ca si ceilalti timpi superiori lui zr1 sunt buni. sau doar zr1 are timpul bun acolo si celelalte sunt o greseala ? informatia ca acela este topu corect se confirma pe mai multe site uri.

                    acun nu stiu putem sta aici si aduce argumente pro si contra pana maine dimineata. e ca si cum tu ai fi comunist si eu incerc sa te conving ca e mai bine sa fii nazist sau vice versa.

                    motivul pt care americanii si au permis sa mearga si ca conceapa astfel de motoare unul put economic. pe el il costa sa mearga cu 400 cai mai putin decat ma costa pe mine sa merg cu loganul. mi as dori si eu sa am 400 cai si sa merg cu el zi de zi. alt motiv este ca ei merg fff mult exact cum ai zis tu, si au nevoie de fiabilitate putere relativ mica cilindree mare, tehnologie prin care piesele din motor nu sunt supuse unui dtres f mare.
                    Last edited by alessandro; 25 January 2010, 21:18.

                    Comment


                    • Nu bagam in discutii cursele europene. Sunt curse create pentru un anumit stil de masini. E ca si cum te-ai duce cu schiuri pe patinoar...normal ca aia cu patinele castiga. Aici si apare eroarea. Per ansamblu, iti zic cu toata convingerea ca masinile europene nu exceleaza la cai putere sau manevrabilitate. Cand se dau exemple de europene, sunt numai alea varf de gama. Ce putere are o masina europeana in medie? 150 de cai?...pai in state cu 150 de cai te duci sa-ti faci cumparaturile intre rafturile supermarket-ului...si mai uite ceva, orice varf de gama al unei marci din europa are un candidat in versiunea USA cu performante cel putin egale. Sunt sute de modele de care n-ai sa auzi niciodata, nici macar in revistele de specialitate din Europa.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • in post ul de mai sus ti am dat raspunsul. posibilitatea si caracteristica imperialista a statelor unite le au permis americanilor de a lungul istoriei sa faca tot ce vor. printre aceste lucruri se numara si posibilitatea de a si stabili singuri pretul benzinei. crezi ca in europa daca ar costa ca la ei 0,5 euro litrul de benzina nu am avea si noi aceleasi masini ? m as duce si eu la munca cu 300 cai. la ei costa litrul 0,5 euro si au salarii triple cat noi. e ca si cum as merge eu cu scuterul in loc de masina peste tot. nu stiu cat timp isi vor mai permite americanii risipa asta. sincer sper sa isi mai permita mult si bine pt ca daca nu e asa inseamna ca noi in europa suntem pierduti. cu veniturile mele actuale imi permit si eu sa merg cu 400 cai in state, dar sa merg cu 400 cai aici e cam greu.

                        cat despre caii putere eu nu ma mai contrazic. cifrele vorbesc singure. si nu sunt curse europene. toate sunt deschise pentru toti producatorii induferent de continent. poate faptul ca masinile europene au monopol si americanele sunt pe la coada asta e altcvea.
                        Last edited by alessandro; 25 January 2010, 21:46.

                        Comment


                        • Nu e risipa. Sunt masini destule cu motoare mai mici si turbina care consuma la fel poate si mai mult...si sa nu uitam de foarte multe masini cu motor de feon, la o tona care au un consum mult prea mare pentru cilindreea aia. Adevarata risipa apare in industrie, iar noi platim pentru ea, dar asta e alt subiect .
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Salut.
                            Cred ca nimic nu se compara cu acel sentiment de "american muscle"...nimic nu se compara cu acel sunet de V8 si putere care este prezent in acele masini americane si nimic nu te baga la fel in scaune.
                            Nu cred ca are rost a face comparatie la siguranta dintre masinile americane si cea europene, la nivelul acesta de performante mi-as dorii ca in urma unui accident la viteza mare sa mor in loc sa supravietuiesc si sa imi petrec restul vietii dupa gratii, paralizat de la gat in jos cu un eventual sentiment ca au murit si altii din cauza mea!!!
                            Totodata nu cred ca Veyronul are rost sa fie comparat cu alta masina "serie" ca e mult prea peste, 90% din comparatii sunt exagerate.

                            Eu de unul nu pot decide intre urmatoarele masini:
                            Ferrari 308 GTB
                            Ferrari testa Rossa
                            Dodge Challanger 1970
                            Shelby Cobra

                            Ca si forma si prestigiu cred ca Cobra iese invingator, ca si performanta eleganta cele 2 Ferrari dar "overall" nimic nu poate inlocuii in inima mea Challanger-ul.

                            (in paranteza doar: muc cel mic )
                            Attached Files
                            Last edited by darksid3; 25 January 2010, 21:59.

                            Comment


                            • E si in functie de gusturi, depinde ce preferi. Pun pariu ca daca fiecare ar conduce ambele variante, ar alege la alt nivel ...intradevar, zgomotul produs, senzatia pe asfalt ca si cum ai fi pe gheata, adrenalina, mirosul, nu se pot compara. E usor sa te uiti peste niste cifre dar incomparabil sa simti feelingul.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • ca americanii sa plateasca 0,5 euro pe litru eu si cu tine trebuie sa platim 1.1 euro. de 2 ori mai mult. dar asta cum ai zis tu e alta discutie.

                                din masinile de mai sus eu aleg Challenger ul care este o masina absolut superba si neinteleasa ca sa ii zic asa. as alege un Challenger dintr o mie de ferrari sau altceva

                                eu nu vorbeam de feeling darkside eu ma refeream si vorbeam strict de performanta absoluta si pura. feelingul este cu totul altceva ce multi nu pot sa inteleaga. e visul meu sa pot sa pun macar odata mana pe un Challenger. cum a zis si dani nimic nu poate inlocui un Challenger. absolut nimic.
                                Last edited by alessandro; 25 January 2010, 22:05. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google