haideti sa vorbim despre cai putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alessandro View Post
    reformuleaza ca nu am inteles

    asta nu inseamna ca nu accept cu stoicism ca acolo se traieste mai bine. mi s a ivit o ocazie sa plec in Canada si poate la anul chiar o voi face. mai am ceva treburi nerezolvate pe aici.

    @ PCH Atlanticul se trece. nu pacificul.
    Da, nu stiam! Era o ironie, ca idee am si fost pe acolo, mai precis Canada. Crede-ma, suntem in urma rau si cand spun asta ma refer la Europa si nu doar la romania. Nord Americanii vad mai bine India, China decat Europa.

    Comment


    • vorbim despre cai sau facem politica?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • cateva filmulete si date despre o masina incredibila, fabuloasa as spune. poate cea mai spectaculoasa masina de coasta facuta vreo data.

        BMW 320 IRL evo. IRL de la Indy Racing League

        Car Facts: GM V8 / 3500 ccm / IRL (Indy Racing League) / 11.300 rpm / 570 hp / 860 kgciao and have a nice dayyour hillclimbfans team


        Erich Edlingers 2nd Race with his new build BMW 320 IRL Evo.Car Facts: GM V8 / 3500 ccm / IRL (Indy Racing League) / 11.300 rpm / 570 hp / 860 kg


        Car Facts: GM V8 / 3500 ccm / IRL (Indy Racing League) / 11.300 rpm / 570 hp / 860 kg


        team; edlinger; bmw; irl; hillclimb> <meta http-equiv=


        P.S. filmele se urmaresc cu boxele date tare
        Last edited by alessandro; 22 June 2012, 13:59.

        Comment


        • Frumos...din pacate astea nu pot fi considerate masini, sunt OZN-uri in blana de oaie
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • sunt masini de curse. pana la urma nu conteaza ce sunt ...sunetul este de nedescris, este de pe alta planeta

            discurile de frana nici nu stiu din ce sunt si amortizoarele sunt upside-down. prima masina de curse la care vad asa ceva
            Last edited by alessandro; 22 June 2012, 14:15.

            Comment


            • da, mah,ti-ai gasit cu ce sa te lauzi...bmw-ul asta e concurentul "lanciilor" lui Bruno Ianiello sau a lui Felix Pailer, masinile campioane, respectiv vice-campioane in campionatul european de coasta, normal ca are ceva "smaga" sub carapacea aia de "ursulet"
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • din punctul meu de vedere 320 ul merge mai spectaculos ca un S4. de la cum arata si cum sta pe sosea la felul cum se aude un aspirat facut ca la carte

                nu m am uitat pe regulament dar cred ca si S4 si 320 merg la categoria 2 Silhouette TourenWagen unde concurenta este oricum relativ mica.

                la grupa 1 domina Mitsubishi de m am plictisit

                P.S. nu prea iti plac ursuletii
                Last edited by alessandro; 22 June 2012, 18:59.

                Comment


                • mai, nu prea imi place bmw. pt ca sunt tari doar pe strada. in competitii, unde se vede valoarea masinii, sunt un fel de skin of the dick... eu cred in continuare ca daca vreau lux, tre' sa-mi cumpar mercedes, bentley, rolls, iar daca vreau ceva rapid, aia tre' sa fie ferrari, corvette sau koenigsegg, iar daca vreau ceva nici sportiv, nici ieftin, nici luxos, asa un fel de struto-camila, atunci imi cumpar bmw sau audi.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Asta ce inseamna? Sa cumparam Citroen pentru ca sunt ei lideri in WRC, de exemplu? Cred ca Loeb ar fi lider si cu un Logan 1.6 de Cupa in competitia aia

                    Daca iti cumperi o masina sa mergi cu ea pe strada, iti cumperi una ok pentru strada (unde BMW exceleaza comparativ cu citroen, reno - care a fost "mare" campion la F1, etc, etc).....daca vrei sa te dai in competitii si/sau te crezi Hirvonen, Giancarlo Fisichella alegi Ferrari, Veyron, Vette etc.

                    Comment


                    • N-a pomenit nimeni de tigaile japoneze, cum asa?
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • sa vorbim de mitsubishi-ul ala care a borat uleiul incercand sa traga o rulota?s-au prostit si galbejitii.au inceputa sa faca "rebuti".
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • Acolo, orice masina similara (putere la cilindreea respectiva) cred ca sfarsea la fel.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • pai intr-o cursa in care o storci la maxim putea sa faca la fel.aia de la fifth gear au pus pe butuci o prastie de reanault megane sport ,care s-a stricat dupa cateva ture mai in forta.au venit aia de la asistenta si ce crezi?aia nu-i dadeau de cap.tipic masinilor frantuzesti care sunt defecte dar nu stricate.
                            Last edited by margelatu; 23 June 2012, 12:11.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • RS-urile de la Reno sunt masini bune la performanta, intradevar, fiabilitatea e cu semnul intrebarii, mai ales cand trebuie sa schimbi un bec demontand rampa de injectoare, prin toba de esapament
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Tocmai ce am condus un F430 in Maranello. Inchiriat evident.
                                Comparativ cu srt-ul viper pe care l-am condus in America, nu are nicio treaba. Este ceva mai docila, dar tot viper-ul e ce trebuie.

                                @pch: am condus citroenul 2500 km pana in Monte Carlo ( in reprize de 700 km) cu opriri pt toaleta, si vreau sa-ti spun ca este mai confortabil ca Mercedesul. Mie unul nu mi-a venit sa cred ca se poate asa ceva. Ba mai mult, si consum decent - aproape 6% (5.7) cu Ac continuu, si viteza preponderent de 0 suta 40 - 50. Daca nici asta nu-i masina buna, pai atunci eu imi tai testiculele.

                                AAA, ca mi-am adus aminte. Am fost in service cu ea pt ca aveam un martor de bord aprins (multumita unor mecanici idioti ce mi-au scos nu stiu ce mufa). Diagnoza + antigel = o suta zece lei, TVA inclus. Tot rau, nu?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google