haideti sa vorbim despre cai putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • haideti sa vorbim despre cai putere

    pentru inceput... cum sa deformezi o capota
    ca sa intelegi ce efort trebuie sa depuna ca sa nu depaseasca limita legala. aici ma refer la acel 1mm
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    foarte foarte interesant

    Comment


    • #3
      2000 si ceva de cai si e legala?
      If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

      Comment


      • #4
        Iubesc masinile americane!!!!!
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          darksid3, pot sa intreb de ce?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Caii putere vand o masina, cuplul castiga cursele!!! caroll shelby

            Comment


            • #7
              acu sa pun si eu o intrebare de unu care inca nu le are ca lumea cu masinile dar se straduieste: cuplul maxim de care se vorbeste la orice masina si care e atins la o anumita turatie inseamna ca in momentul ala se folosesc toti caii putere ai masinii?
              If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

              Comment


              • #8
                Deoarece sunt forta pura!Motoarele suna intr-un mod unic...pur si simplu bubuie...e doar ceva subiectiv, nu stiu...am condus astfel de masini si sincer nu e aceeasi experienta ca la o masina europeana!E alta senzatie!Si e usor sa-ti dai seama o usoara frustrare a europenilor vis-a-vis de "American muscle"...asa cum e a americanilor vis-a-vis de masinile japoneze!
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  Originally posted by andrushk_mib View Post
                  acu sa pun si eu o intrebare de unu care inca nu le are ca lumea cu masinile dar se straduieste: cuplul maxim de care se vorbeste la orice masina si care e atins la o anumita turatie inseamna ca in momentul ala se folosesc toti caii putere ai masinii?
                  Nu!...pt. mai multe informatii cauta pe google ca gasesti imediat
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    motoarele alea care bubuie si au litraj de lomocotiva si-au cam luat-o in curse de genu pikes peak tocmai de la astea mici europene si japoneze oricum nu mai vad rostul sa faci motoare mari si haloase, ca nu mai tine restul masinii ca acum 30 de ani. si atunci care e rostul, daca dupa 5-6 ani arunci masina? cu ce te deranjeaza ca si motorul il arunci cu tot cu masina? nu-i vad rostul. apropo, nici tehnologic nu-s peste europeni sau japonezi, altfel cum explici ca mustangu si-o ia de la impreza si la cai-putere si la sprint si la consum si la ce vrei tu? motorul hemi eare clar randament inferior si noxe mai mari comparativ cu un motor cu camera de ardere "clasica", deci il fac numai sa-si aduca aminte de vremurile lor de glorie...na, e parerea mea, nu tre sa te superi, dar tocmai astea-s motivele pt care nu-mi plac.
                    legat de afirmatia lui shelby (citat de silviu), as zice ca e oarecum gresita. pt ca Nm si CP sunt legati printr-o formula matematica. degeaba ai cuplu la 2000rpm ca nu castigi nimic cu ei. intr-o cursa te va face unul cu cuplu mai mic dar capabil de turatii mai mari (asta inseamna CP). Nm da valoarea acceleratiei, iar CP it "spune" cat timp poti mentine acea acceleratie.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Ai dat un raspuns tehnic in timp ce eu ti-am raspuns strict subiectiv !E vorba doar de senzatie!ok tu compari Mustang...ce zici de un Corvette ZR1 de serie care face suta in 3 secunde?...costa 100.000 de dolari in timp ce un SLR McLaren care face suta in 3.8 secunde costa de 5 ori mai mult!E o greseala daca generalizam masinile americane....de ceva ani incoace au facut si ei destule inovatii....singura chestie e ca mentalitatea europeana e alta decat cea americana...ce sa-i faci?...sunt gusturi diferite
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by andrushk_mib View Post
                        acu sa pun si eu o intrebare de unu care inca nu le are ca lumea cu masinile dar se straduieste: cuplul maxim de care se vorbeste la orice masina si care e atins la o anumita turatie inseamna ca in momentul ala se folosesc toti caii putere ai masinii?
                        CUPLUL = distributia puterii pe plaja de turatii
                        mai detaliat : un diesel are cuplul mare la turatii mai mici iar un "benzinar" are cuplul mare la turatii mai mari

                        Comment


                        • #13
                          nu comparati americanele cu europenele ....
                          europene sport : cai putere multi
                          americane : roti mari, cuplu imens
                          cu muscle car mergi lejer si te uiti la un punct in zare si accelerezi si esti uimit cat de repede ajungi acolo... si de violenta cu care esti impins in scaun....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by silviu_cos View Post
                            nu comparati americanele cu europenele ....
                            europene sport : cai putere multi
                            americane : roti mari, cuplu imens
                            cu muscle car mergi lejer si te uiti la un punct in zare si accelerezi si esti uimit cat de repede ajungi acolo... si de violenta cu care esti impins in scaun....
                            EXACT!Sa vezi ce senzatie ai cand prinzi 100 km/h numai cu a 1a
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by silviu_cos View Post
                              CUPLUL = distributia puterii pe plaja de turatii
                              mai detaliat : un diesel are cuplul mare la turatii mai mici iar un "benzinar" are cuplul mare la turatii mai mari
                              asta e plaja de cuplu! dpdv tehnic, cuplul este produsul dintre forta maxima de rotatie ce o poate genera un motor, la distanta de 1m de axa de rotatie. unitatea de masura e ste Nm (newton x metru, nu nanometru - atentie, nu confundati Nm cu nm).
                              1CP= puterea de a ridica 75kg la 1m inaltime in timp de 1s.
                              andrusca, de exemplu, la logan, cuplul maxim e la 3000rpm dar puterea maxima e la 5500rpm, desi la 5500 cuplul e mai mic decat la 3000rpm...nu stiu daca m-am facut inteles
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google