300 Km/h Pe Autostrada In Romania

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu fac pariuri pe internet dar 30 de minute de lecturare (review-uri serioase) o sa iti confirme ce spun eu. Nu afirm ca BMW e ultima speta de producator sau ca nu are segmente unde are cele mai ok masini overall (X5 de exemplu, daca nu socotim proaspatul ML vs "vechea" concurenta) dar nu e chiar asa miezul din Fanta.

    Pe tema asta am putea discuta romane intregi, e plin internetul de thread-uri fara sfarsit, io zic ca e momentul sa ma retrag si sa las topicul in pace, ai prins ideea mea ;).

    LE - in clasa de lux (A8 vs 7 vs S) BMW a fost cam la fiecare generatie veriga slaba. Actualmente A8 este nambar uan, foarte probabil pana o sa prezinte MB noul S care o sa isi ia coroana inapoi.
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • #32
      Era vorba de sportivitate, cat despre lux, BMW-ul pompeaza la Rolls Royce ;)
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #33
        Ia uite al drac cum la demaraj e mai slab BMW-ul dar pe circuit (asta inseamna sportivitatea, nu liniuta) da clasa la RS6 (C6)



        Hai ca mai facem si caterinca, nu trebe sa luam prea in serios discutiile astea, cred ca e normal sa fii oleaca subiectiv cand esti fan BMW sau Audi sau etc etc. )

        PS: frate-meu are B7 (2.0 tdi) un prieten bun are 318 (E90) , am mers cu ambele.
        Vizavi de faptul ca simpatizez cu BMW (nu maniac), prefer oricand bmw-ul pt placerea la volan, manevrabilitate. Si pe bancheta spate e mai mult la loc bmw.

        Intotdeauna (cam la orice model de bmw) la bmw postul de conducere mi s-a parut clar mai aparte decat la alte masini, parca e data mai multa atentie soferului.

        Am folosit ''mi s-a parut'' si ''parca'', sa nu fiu mai subiectiv decat sunt, desi sunt ferm convins ca si altii care au avut ocazia/norocul sa aiba contact cu mai multe masini decat cea personala, poate confirma asta.

        Comment


        • #34
          Bravos, ai comparat M6 cu RS6, masini care nu au nici cea mai mica legatura una cu alta sa imi arati ce ? Gluma sau nu, in comparatia corecta, M5 cu RS6 ai vazut ce s-a intamplat, link-ul e mai sus. Concluzia suna asa "Audi RS6 is noticeably faster".

          Daca e sa facem comparatii de amorul artei, baga un R8 V10 langa M6-le V10 si vezi ce mucificare isi ia bimmer-ul pe circuti sau oriunde altundeva. Chiar si R8-ul V8 cu 2 cilindri si aproape 100 CP in minus il spulbera.




          Si comparatia asta e fortata/aiurea dar oricum masinile sunt mai apropiate decat RS6 cu M6, un sedan de familie de 2 tone vs coupe gen Seria 6 ? Daca vrei sa demonstrezi ceva, fa-o calumea nu la misto.

          PS - spatiu in spate ? La Seria 3 e jale ce e in spate + tunelul ala asa inalt incat e incomod (in special la E46). Daca sunt conduse de cineva la 1.80-1.85 (oameni normali) eu nu pot sa stau pe partea soferului fara sa imi tin genunchiul in gura.
          Last edited by Shakar; 15 March 2012, 19:34.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • #35
            Daca te referi la 3-ul E90, nu stiu in ce model ai stat dar chiar nu e o masina de care sa te vaiti. Am mers la mare 5 insi dintre care, unu la 1.94 in fata, iar cel mai mic nu are sub 1.75 (o dama). Au stat toti confortabil. Sunt alte masini la fel de mari cu mai multe probleme la spatiul interior.

            R8-ul ala e alta liga, BMW-ul nu are masini pt clasa aia.

            @Octavian: Asta am vrut sa subliniez. Diferenta intre Audi si BMW e ca in cel din urma se simte aerul sportiv indiferent de serie, pe cand la Audi, trebuie sa iei varf de gama.

            90% dintre masinile pe strada la ambele marci sunt cu mult departe de reviste si youtube, nu mai spun de RS-uri, M-uri sau R-uri. Fix pe segmentul "civil", BMW-ul isi pastreaza sportivitatea. Repet, nu-s fan BMW sau Audi.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #36
              Shakar, inseamna ca n-ai stat in A4 (B7). Eu am stat in ambele, in bmw ai loc mai mult, n-ai spune, dar e real.

              In rest, nu mai comentez ca o iei deja la modul personal.

              Comment


              • #37
                Si eu spuneam ca la generatiile actuale de BMW/Audi nu mai e deloc asa, BMW nu mai are caracterul sportiv si au pierdut capitolul la care ei stateau cel mai bine si pentru care erau recunoscuti. Asta e relevant, masini din prezent. Cand la slalom NOUL 328i are viteze de Golf 6 diesel si e mai lent ca un A6 (si un unele situatii chiar ca E90), sau cand la franare un A4 care e pe piata de 4-5 ani e cel mai bun din test, pe drum de munte cel mai bun din test, ar trebui sa iti dea de gandit ca si-au schimbat filozofia sau au dat un mare chix desi tind sa cred ca si-au schimbat filozofia fiindca overall noul 3 este foarte bun.

                PS - am spus in special E46, E90-ul sta mai bine la spatiu in spate dar tot nu impresioneaza, intr-un Passat B5.5 am mai mult loc. O surpriza mega neplacuta am avut in ML (2008), nu mi-a venit sa cred cat de putin loc ai in spate si nu are scuza ca e mica masina. E90-ul este 320d din 2005, norocul este ca soferul este micut de statura si in spate stau acceptabil sau stau in dreapta spate, dar E46-le cu care merg foarte des atat ca sofer cat si ca pasager este jalnic in spate iar tunelul ala central este exagerat.

                PS2 - nu o iau deloc personal ca nu am actiuni la niciuna dar daca discutam sa o facem cat mai obiectiv cu comparatii echilibrate/corecte nu sa comparam 335i cu A4 1.9 TDI sa aratam ca e mai rapid BMW-ul, intelegi ce zic ? Am stat in A4 B6 (1.8t), B7 2.0 TDI S Line, E36 coupe, E36 sedan, E46 coupe/sedan, E90, 520 F10, A6 C5, C6, A5 sportback, lista poate continua.
                Last edited by Shakar; 15 March 2012, 20:16.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • #38
                  Au si ei panaramele lor, nu-s toate reusite, orice constructor o mai da in bara, iar la capitolul motorizari diesel, BMW-ul e cu eoni inaintea Audi.

                  LE: 335i-ul e mai rapid pe circuit decat un S5, nu cu mult dar e clar mai manevrabil.
                  Last edited by darksid3; 15 March 2012, 20:18.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #39
                    La capitolul motoare diesel BMW sta excelent pe 2.0 (motorul in sine cred ca e cel mai reusit, pacat ca e penalizat de greutatea mare, vezi 520d vs A6 2.0 tdi, vorbesc de modelele 2010-2011) si foarte bine pe 3.0 (dar o data cu noul 3.0 TDI biturbo a revenit echilibrul), la clasa mare Audi insa nu prea are rival, 4.2 TDI si in special 6.0 TDI care e one of it's kind.
                    Tocmai ziceam sa discutam obiectiv si serios, cand incepem cu ani lumina diferenta e clar unde ajunge discutia. La masini din aceeasi clasa niciodata diferentele nu sunt astronomice, atlfel nu ar mai fi in aceeasi clasa, diferentele sunt in functie de optiunea fiecarui constructor, ce a vrut sa accentueze si cui i-a iesit cel mai bine.
                    Last edited by Shakar; 15 March 2012, 20:22.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • #40
                      Toate motorizarile BMW diesel, astea noi, sunt biturbo. Ca nu au motoare mai mari si mai puternice decat Audi, da, dar alea oricum sunt puse pe balene, exceptand R-ul Tdi.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #41
                        2.0d 184CP de pe 320d, 520d nu este biturbo. 3.0d de 245CP sau cat are de pe 530D, 730D nu e biturbo si exemplele pot continua. Biturbo sunt alea de 218CP, 306 CP, triturbo de 380 (3.0). Ce poti sa afirmi este ca nu mai au motoare aspirate pe noile modele, exemplarele care au fost disponibile pentru durate scurte au fost eliminate o data cu introducerea 2.0 turbo benzina.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • #43
                          Hai ca esti amuzant, serios acum. Nu esti la curent cu firmele sau ai pus la misto 5-ar F10 din 2010 cu A6 din 2004 ? A6-le nou (2011) ce avea ? Plus ca astea sunt masini care nu sunt testate pe circuit, sau au doar unul in comun. Ce vrei sa imi arati ? Get real.

                          De cand 3.2 FSI aspirat e rival cu 3.0 biturbo ? Daca puneai un 3.0 aspirat (330i) sa fie echilibrata comparatia ce avea ? De cand 2.0 TDI 140 CP e rival cu 2.0d de 177 CP ? Ala de 170-175CP la Audi nu era bun ? Io zic sa o lasi balta ca le faci varza, serios. Cat de mare sa scriu, COMPARA MERE CU MERE nu cai verzi pe pereti. Asa iti arat si eu A6 3.0 TDI cu 520d, ce as rezolva ?
                          Last edited by Shakar; 15 March 2012, 20:29.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • #44
                            Abia de acum incolo (noile modele) ramane de vazut. Personal, mi-e greu sa cred ca BMW-ul, per ansamblu, va sta mai prost decat Audi, la capitolul sportivitate. E o marca mai exclusivista si asta se simte din fineturi. Ca pe ici pe colo sunt anumite modele de AUdi, mai rapide, sunt un fel de exceptii care confirma regula.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #45
                              Originally posted by Shakar View Post
                              Hai ca esti amuzant, serios acum. Nu esti la curent cu firmele sau ai pus la misto 5-ar F10 din 2010 cu A6 din 2004 ? A6-le nou (2011) ce avea ? Plus ca astea sunt masini care nu sunt testate pe circuit, sau au doar unul in comun. Ce vrei sa imi arati ? Get real.

                              De cand 3.2 FSI aspirat e rival cu 3.0 biturbo ? Daca puneai un 3.0 aspirat (330i) sa fie echilibrata comparatia ce avea ? De cand 2.0 TDI 140 CP e rival cu 2.0d de 177 CP ? Ala de 170-175CP la Audi nu era bun ? Io zic sa o lasi balta ca le faci varza, serios. Cat de mare sa scriu, COMPARA MERE CU MERE nu cai verzi pe pereti. Asa iti arat si eu A6 3.0 TDI cu 520d, ce as rezolva ?
                              Am pus cu dif de 1-2 ani.

                              Aceeasi comparatie de putere ai fact-o si tu, la vreo 75 cp diferenta, unde am spus eu ca la performante se explica.
                              Pai ti-am aratat si eu ca daca sunt cp mai multi, se explica si vice versa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google