Injectoarele Pe GPL Au Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    da la radu la pitesti am fost trimis si mia rezolvato.

    Comment


    • #77
      Ionut tu esti cel cu rampa Matrix ?
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • #78
        da eu sunt, ai zis tu de acele piese pentru inlocuit la rampa. Dar nu a fost din rampa, a fost din duzele acelea care ies din rampa. Am vorbit si la tel.

        Comment


        • #79
          salut
          eu am un landi renzo montat after market de cateva mii de km si nu am avut nici o problema

          Comment


          • #80
            am si eu o problema cu un injector gpl landi renzo se pare ca este bobina din interior arsa.daca are cineva un injector rog sa ma contacteze.

            Comment


            • #81
              Stie cineva daca la instalatia Milano cu rampa de injectoare Matrix se poate face vreo adaptare pentru a se monta rampa Rail sau Valtek?

              Din cate am inteles rampa Matrix ar avea o singura mufa pe care sunt 6 fire. Cu senzorul de pe rampa ce se poate face, daca il punem pe furtun cu un adaptor e ok?

              rampa matrix are 3 ohmi cumva?

              Comment


              • #82
                Matrix are 5 ohmi, dar asta nu prea are importanta atata timp cat Milano are in meniu posibilitatea selectarii rampei Valtek/Rail de 3 ohmi. Si e logic ca senzorul de temperatura de pe rampa sa masoare mai bine temperatura GPL daca e adaptor corect.
                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                Comment


                • #83
                  injectoare si ecu gpl

                  culmea ironiei!

                  in concediu, saptamana asta, eram pe drum spre vulcanii noroiosi...
                  cand mai aveam circa 6 km pana la vernesti buzau, masina a trecut pe benzina si comutatorul gpl/benzina a inceput sa indice o alarma.
                  am tras pe dreapta si am verificat de unde poate fi problema...
                  am gasit un injector (Landi Renzo MED verde) cu mufa retezata de la fata injectorului;
                  bineinteles ca acest lucru a dus intr-un final la "prajirea" ecu GPL
                  PS: masina are decat 61000 km

                  acum va trebui sa schimb ecu gpl, injectoarele =>minim 1100 ron
                  ma gandeam sa trec pe Stag cu Valtek. un sfat ceva?
                  ce ecu stag si ce injectoare valtek sa aleg? (pt logan 1.4 mpi an 2008 cu gpl de fabrica decedat)
                  fost 1.4 MPI / GPL
                  actual 1.0 SCE

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by bubuleanu View Post
                    culmea ironiei!

                    in concediu, saptamana asta, eram pe drum spre vulcanii noroiosi...
                    cand mai aveam circa 6 km pana la vernesti buzau, masina a trecut pe benzina si comutatorul gpl/benzina a inceput sa indice o alarma.
                    am tras pe dreapta si am verificat de unde poate fi problema...
                    am gasit un injector (Landi Renzo MED verde) cu mufa retezata de la fata injectorului;
                    bineinteles ca acest lucru a dus intr-un final la "prajirea" ecu GPL
                    PS: masina are decat 61000 km

                    acum va trebui sa schimb ecu gpl, injectoarele =>minim 1100 ron
                    ma gandeam sa trec pe Stag cu Valtek. un sfat ceva?
                    ce ecu stag si ce injectoare valtek sa aleg? (pt logan 1.4 mpi an 2008 cu gpl de fabrica decedat)
                    atasez si o poza cu injectorul ce s-a rupt pe linia rosie
                    Attached Files
                    fost 1.4 MPI / GPL
                    actual 1.0 SCE

                    Comment


                    • #85
                      De unde stii ca e si ECU prajit?
                      Stag 200 iti ajunge pt logan.
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • #86
                        @bubuleanu
                        pana sa schimbi instalatia treci totusi pe la un service sa iti faca o diagnosticare corecta(nu cred ca s-a prajit ECU-ul)

                        Comment


                        • #87
                          bubuleanu am injectoare landi renzo de fabrica de vanzare daca te intereseaza...
                          sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by cosmin1978 View Post
                            @bubuleanu
                            pana sa schimbi instalatia treci totusi pe la un service sa iti faca o diagnosticare corecta(nu cred ca s-a prajit ECU-ul)
                            am facut diagnosticarea gpl si reinitializarea ecu benzina. ecu gpl este prajit si chiar miroase foarte bine in interior!
                            fost 1.4 MPI / GPL
                            actual 1.0 SCE

                            Comment


                            • #89
                              si ai intrebat la service cat te-ar costa?

                              Comment


                              • #90
                                Il costa cam la fel cu un STAG 200 (kitul de fata) ...si are totul nou, vaporizator etc...
                                Nu se merita sa o repare...numai daca gasesti SH pe undeva...
                                Injectoare vezi mai sus, mai trebuie un ECU...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google