GPL motor 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tvstar1
    replied
    da asa este ,ma bucur ca iti amintesti.

    Leave a comment:


  • dr_mke
    replied
    Eu imi aduc aminte de un MCV 16v visiniu si de alt 16v care mergeau asa voios !

    Leave a comment:


  • tvstar1
    replied
    Doctore mai iti aduci aminte de mine ala care mergea cu 180-200 km/h de la sibiu la brasov cu mwc-ul ala pe gpl .Strig in gura mare Iubesc L.P.G.imi pare rau ca nu am trecut de cand am cumparat masina.ieftin frate.

    Leave a comment:


  • dr_mke
    replied
    Seba, vezi ca-ti dai singur cu firma-n cap. Pe K7 din cate stiu eu sunt culbutori cu role , nu-mi aduc aminte sa fi vazut tacheti in cele 2 ocazii cand mi-am scos motorul din masina cealalta.

    Treaba cu cautatul prin DEX trebuie s-o recomanzi multor altora, in nici un caz cuiva care cunoaste mecanica Renault ca pe propriul buzunar.

    Eu tot stau in cumpana, sa-mi pun sau nu o instalatie PRINS VSI + ValveCare.

    Treaba cu GPL-ul o desconsidera doar cei care se considera ''aristocrati'' si care in mare parte au fost posesori de cazane ruginite 1300 dupa care putea a GPL de la 5 km. Dacia 1310 Li cu care am facut cam 140.000 km & GPL rula cu viteza maxima constructiva fara stres, consuma bine si in general mergea cam ca noua cand am vandut-o.
    Last edited by dr_mke; 15 April 2011, 00:18.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    am mai avut discutia asta cu cativa "gigi-contra" si culbutor e ala in cara bate tachetul si apasa supapa. tachet e piesa care urmareste cama. ti-as da linkul din dex, dar aia-s mai prosti ca noaptea, la ei tachetul impiedica uzura supapei de distributie. deci m-au convins.
    talpa culbutorului, ce care urmareste cama, cum se numeste? eu am intrebat profi de la fac de mecanica si mi-au zis ca "tachet". dar fiind "continut" in culbutor, nu mai pomeneste nimeni de el. acum trecand la motoarele k4, zici tu ca alea n-au culbutori? ia vezi un manual de service, poate-i gasesti desenati p-acolo. io i-am gasit. en.calameo.com poate te ajuta in sensul asta...
    Last edited by Seba; 14 April 2011, 18:56.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Mai cauta tu ce e ala un culbutor si ce e un tachet. Ca Motoarele Renault K7 nu au tacheti.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    @einstein1984: tachet au toate masinile. piesa care urmareste cama se numeste tachet. nici un motor cu axa cu came in cap OHC nu are tije tachet, poate la astea te referi tu. doar alea vechi, cu axa cu came in bloc au tije tachet (vezi dacia 1300). deci, ce-ai vrut sa spui de fapt?
    "caldura calorica" a fost o greseala de scriere, trebuia sa fie "putere calorica"; mea culpa ma gandeam cum ii zice la caldura degajata prin ardere si a iesit porcaria aia.

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    No comment..... ))

    Cert este ca nu as pune gpl nici pe masina mea dar pe alta mai puternica! fiecare face asa cum crede si cum stie!

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Da, dar nemtii cumpara un BMW 750i din 98 cu 10 000 de euro (bani de logan nou )si ii pun GPL, nu un Cayenne din 2005 cu 40 000 de mii. E o oarecare diferenta.

    Leave a comment:


  • jagoman
    replied
    Un lucru nu inteleg la noi. Aceasta mentalitate de "gpl-ul este pentru cei cu bani putini si zgarciti".

    Mai bine puneti-va la invatat cateva limbi de circulatie internationala si vedeti si voi forumuri din DE, UK, RU...

    Si va veti mira cati "dobitoci" sunt care isi cumpara o masina cu multi cai, si in loc de lucerna de calitate ii dau fan ordinar.

    No comment...............

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Originally posted by PCH View Post
    am citit foarte interesat acest thread si pot spune ca sunt putin mirat....nu inteleg logica, motor 1.6 16v, pe care il alegem pentru "puterea" lui ceva mai mare decat a motoarelor prezente pe gama dacia si apoi vrem sa ii punem instalatie GPL!?....
    Logica e urmatoarea..se un 1.6 16 v pt "puterea" mai mare apoi cand se constata ca propietarul masinii nu a facut alegerea potrivita pt ca ii consuma mult sau ca sa scumpit benzina recurge la acest artificiu de mijloc...Adica nu vrea nici sa piarda masina si nici sa ii consume prea mult.

    Problema nu ar fi prea mare la loganele noastre,,,problema MAI RUSINOASA...este la cei cu alte masini mai smechere care din moment ce si-au luat o masina cu motor de 2000,2500 sau de 3000 gen ML/Porche/BMW/Etc se intelege ca au bani si ca isi permit sa le intretina din toate punctele de vedere..Dar de,,la noi romanii GRANDOMANIA este in floare si chiar daca nu avem bani de carburant noi tot ne luam masini cu motor de tanc si de firma de renume..adica ai ML/BMW/AUDI Q7 esti barosan pe afara,,dar pe dedesubt esti un parlit cu GPL care nu este in stare sa vanda masina si sa isi ia un LOGAN pt ca atunci devine un taran/sarac/prostanac si alte metafore pt cei care avem logan si la felul cum mai suntem denumiti..O stiti prea bine!

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Originally posted by AlinVRS View Post
    Va contraziceti fara sa aveti nici o baza sau notiune de mecanica!!!
    Parerea mea este sa consulti un inginer mecanic nu un instalator de GPL care efectiv are foarte mici notiuni de mecanica si nu este in masura sa iti dea un raspuns clar pt un reglaj la jocul de supape.Veniti cu argumente clare nu cu pareri din auzite de X si de la Y, pt ca pun pariu ca mai sunt care citesc aceste lucruri si a doua zi se duce cu masina in service sa i se regleze supapele ca asa a auzit el sau a citit aici pe forum.
    Va salut
    E cam greu sa ma consult cu mine insumi, insa pot vorbi cu vreo 2 colegi. Dar au zis tot asa.
    Altii zic asa



    Si daca nici http://www.prinsautogas.com/en/produ...valvecare.html nu se pricep..... bine ca te avem pe tine.

    Originally posted by Seba View Post
    16voltiu de 1.6 are culbutori hidraulici, asa ca nu trebuie reglati. iar gazul parca arde la temperatura mai mica decat benzina si are si caldura calorica mai mica. sper sa nu ma insel, dar asa retin...
    1) Are chiar tacheti, culbutori are ala cu 8 V.
    2) Conceptul de caldura calorica nu e prea cunoscut. Vrei sa detaliezi?
    Last edited by einstein1984; 13 April 2011, 09:47. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • parpales
    replied
    E tot un motor pe benzina ... care consuma suficient cat sa-ti doresti o alternativa mai ieftina (cel putin pt mine e valabila ideea) si daca nu vrei sa pierzi mult mai mult schimband masina ii pui o instalatie gpl si ai impacat si capra si varza.Singura varianta viabila la 1.6 16v este un dci de minim 85 cp , restul nu merita sa le iau in calcul.

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    am citit foarte interesat acest thread si pot spune ca sunt putin mirat....nu inteleg logica, motor 1.6 16v, pe care il alegem pentru "puterea" lui ceva mai mare decat a motoarelor prezente pe gama dacia si apoi vrem sa ii punem instalatie GPL!?....consider ca sunt bani pierduti odata investiti in varful de lance al Loganului si apoi alti bani pentru GPL! ceva nu se pupa aici...nu mai bine cumperi un 1.2 sau un 1.4 sau un 1.5? pe primele doua inteleg sa pui GPL, dar pe 1.6 16v

    Leave a comment:


  • AlinVRS
    replied
    Originally posted by einstein1984 View Post
    Nu speculez nimic, poti discuta cu orice instalator de GPL serios pe problema asta.
    Va contraziceti fara sa aveti nici o baza sau notiune de mecanica!!!
    Parerea mea este sa consulti un inginer mecanic nu un instalator de GPL care efectiv are foarte mici notiuni de mecanica si nu este in masura sa iti dea un raspuns clar pt un reglaj la jocul de supape.Veniti cu argumente clare nu cu pareri din auzite de X si de la Y, pt ca pun pariu ca mai sunt care citesc aceste lucruri si a doua zi se duce cu masina in service sa i se regleze supapele ca asa a auzit el sau a citit aici pe forum.
    Va salut

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google