GPL motor 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nikuniku
    replied
    aleXpeed pai cati kilometri ai la bord?

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Originally posted by razvanamza View Post
    poti face rost de o chiuloasa de supernova. am impresia ca alea aveau tachetii reglabili automat, spre deosebire de Logan.
    Nu cred ca merge, Loganul parca n-are camasi fata de SuperNova si Solenza.. e monobloc din cate stiu.
    Originally posted by nikuniku View Post
    aleXpeed fai un tratament cu xado http://www.xado.ro/ si daca nuti place cum merge poti investi in motor
    Practic ala este un tratament motor din ce-am citit, ma uitasem si la DuraLube si Metabond mai demult. La kilometrii ei merita o revigorare de chiulasa decat s-o dau pe tratamente. Mai am 2000 de km si vine revizia, taman' bine cand fac chiulasa sa-i pun si ulei nou.

    Leave a comment:


  • dr_mke
    replied
    @ Tavi: ei nu citesc nimic din ce se scrie pe topicul asta vis a vis de GPL, EGT si aditivi . . . . . .

    @ razvanamza: eu nu-s chiar asa sigur ca tine

    Leave a comment:


  • nikuniku
    replied
    aleXpeed fai un tratament cu xado http://www.xado.ro/ si daca nuti place cum merge poti investi in motor

    razvanamza nu cred ca merge pusa pe bloc de logan

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    poti face rost de o chiuloasa de supernova. am impresia ca alea aveau tachetii reglabili automat, spre deosebire de Logan.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Temperatura mai mare duce la afectarea supapelor, nu lipsa aditivilor. Aia sunt pentru segmenti.
    Din fabrica vine cu scaune la supape intarite.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    da, dar cat te costa o axa, soft, manopera...? si ajungi la un 1.6 stock, pe care daca-l incarci cu evacuare, soft, axa, admisie, etc, iar ai pierdut din start. la mintea mea as pune 1.8_16v de pe laguna direct, fara omologari, etc.
    si ca sa fiu ontopic, i-as pune si gaz.

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Da-i in mama lor de romani, numai cand deschid capota si vad serpii parca-i vad ca ma verifica la noxe, n-am chef dupa eventualul motor sa schimb roti, evacuare, de pus doua softuri + ca ar fi 1.6 care nu stiu ce uzura are, abia am trecut cu chiu cu vai de ITP. Raman la 1.4, ii fac frumos chiulasa ca noua, puteam avea 1.6 de mult timp.

    13 milioane minim e numai 1.6-le, fara manopere, drumuri, bla bla, nu merita! Imi iau axa sau imi montez "bomba cu ceas" pe 1.4.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    ce omologare, coane? dacia n-a facut loganuri cu motor de 1.6? ai o simpla inlocuire motor si-o hartie de la un sevice dacia ca modelul tau de lighean s-a fabricat si cu motor de 1.6. pa si pusi omologare.

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Ma rog, simeringurile-s ieftine, nu ma pricep asa bine, ma bucur sa aud asta, deci din chiulasa e treaba, e chestie de facut intr-o zi, dat jos, rectificat, inlocuit piese in caz de e necesar si gata ca noua.

    Leave a comment:


  • dr_mke
    replied
    Ce treaba are simeringul de supapa cu compresia ?

    Cel mai probabil lipsa compresiei se datoreaza uzurii scaunelor de supapa & pierderii etanseitatii. Se gasesc scaune de supape pentru GPL destul de usor si orice atelier mecanic respectabil poate inlocui aceste repere.

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Alt raspuns, fara 1.6, daca pun 1.6 as lua ceva sh, apoi cost de omologare, doua softuri, manopera, dracu-n' 4. Am citit mesajul Razvan, nu-l mai vand oricum, am spart iar banca.

    Concret, nu consuma ulei, merge normal, doar ca are diferente mari pe 2 cilindri, este treaba din chiulasa? Segmentii nu cred ca au treaba.

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    arunca un motor 1.6 nou in locul la al tau si "la revedere". cat despre corpul ala clapeta, ti-am trimis un pm..

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Compresie MPI-ul meu: cilindrul 1 - 12 bari; cilindrul 2 - 13 bari; cilindrul 3 - 9 bari; cilindrul 4 - 10 bari. Tolerante benzinar: 9-14 bari.

    Motorul are 218.000 km.+ iar pe GPL merge de la 100.000.

    Multi mi-au zis ca e din supape, scaune supape, simeringuri, ca ar trebui rectificate, s-ar fi depus calamina de la GPL sau ceva de genu'. Asa este sau nu? Din ce m-am documentat, cu asa diferenta pe cilindri, 99% am probleme la piesele mentionate mai sus. Merge normal, consuma normal, nu consuma ulei deloc este curat si la nivel, sunt obsedat sa traga la capacitate maxima, de-aia am masurat compresia.

    Pareri?

    Leave a comment:


  • dr_mke
    replied
    Diferenta de consum este data de diferenta de densitate intre cele 2.
    GPL arde la temperatura mai mare, fapt care combinat cu lipsa aditivilor anti-uzura din benzen duce la uzuri premature la scaunele supapelor de evacuare.

    Sitemele de lubrefiere nu au pret prohibitiv, costa in jurul a 150 de euro, iar lichidul FlashLube costa cca 1 leu / 100 km ?

    Problema instalatiilor GPL ieftine este fiabilitate injectoarelor, dintre italiene doar BRC au injectoare cu adevarat fiabile si incapacitatea calculatorului de a-si face singur parametrii adaptivi pentru GPL. Un calculator de injectie secventiala GPL este STAG 300 Premium care stie sa-si faca singur adaptivii.

    Ce ma face pe mine sa ma gandesc la PRINS VSI sunt componentele Keihin, garantia de 250.000 km, costul unei revizii este 60 de lei la fiecare 20.000 km, plus sistemul ValveCare. Singurul dezavantaj este pretul de 1500 euro.

    LE > la instalatiile montate corect si evident nu la cele ieftine, diferenta de consum este de aprox 10%.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google