GPL motor 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mp74
    replied
    Același simptom de oprire motor

    Simptomul ăsta de oprire nu e legată doar de scoaterea din viteză ... la mine se manifestă destul de aleator la apăsare ambreiaj + călcare pedală frână. Am tot observat fenomenul și indiferent dacă e sau nu scoasă din viteză se întâmplă același fenomen de oprire motor... nasol e că se întâmplă la curbe și direcția e brusc dură și greu de tras de volan... Acum știu ... urmează să fac o revizie ... apoi să văd ce se mai schimbă.
    Acest tip de defect e destul de puțin documentat peste tot.
    O părere avizată ar fi super indicată pentru că se pare că indiferent de instalația montată defectul se manifestă cam la fel: oprire motor la apăsare ambreiaj combinată cu fânare.
    Am observat că de fapt prima indicație pe bord e că se întrerupe alimentarea electrică : se aprinde prima dată indicatorul de baterie... de aici oprirea motorului.
    M-au întrebat la montator dacă pot merge la depanare imediat după ce se oprește motorul ca să vadă eroarea.... lucru ce se pare că s-ar vedea pe DDT 2000 ? sau pe softul de computer GPL ?
    Adică eu nu sunt convins dacă acest comportament de oprire nu e mai sensibil la apărea doar pe GPL ?... n-am testat acest lucru la mers pe benzină încă....

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Reglaj GPL...

    Leave a comment:


  • animax20000
    replied
    Am montat si eu gpl pe logan 1.6 16v euro 4...a mers bine iarna,dar acum,cand dau drumul la AC si pun frana sau scot din viteza la viteza mica,se opreste motorul..plus ca oscileaza turometrul destul de mult(600 rpm pana la 1200 rpm)...a inceput de cand sa incalzit afara sa faca probleme doar pe gpl:se opreste cand am viteza foarte mica si fac manevrele de parcare,cand dau drumul la AC si pun frana sau scot din viteza la viteza mica....Stie cineva care ar fi problema?Pe benzina nu face probleme..am schimbat senzorul de pe volanta,am curatat MPP..filtrele cu gaz sunt noi..filtru aer este nou...

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    80000 km pe GPL din martie 2014. KM4 generatie antica din 98, clapeta mecanica. Zero probleme cu instalatia si cu motorul. Doar ca se aud putin tacheti...cred.

    Leave a comment:


  • MMBM
    replied
    S-a rezolvat. Senzorul de presiune era defect. Am schimbat si filtrele de GPL cu un drum si acum e alta masina (nu ca inainte ar fi mers rau).

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Satu Mare, ai alimentat de la... ? Pe la voi dau ăștia niște gaz... Se mai plângeau cei de la Cluj...
    Omologarea o faci în o luna de zile, dar pana la ITP.

    Leave a comment:


  • cristypunk
    replied
    salut .am montat o instalatie de gaz pe un logan,in cat timp trebuie omologat ?

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Cumpăra o interfață... Soft găsești...

    Leave a comment:


  • MMBM
    replied
    Nu mai am ce alimenta acum, ca e plina butelia. Cum sa golesc gazul din ea daca nu il pot consuma? :P
    Din ce motiv poate aparea presiunea scazuta? Aia din benzinarie pot baga si aer in butelie cu pistolul ala a lor?
    O sa ma programez maine la unicul service de gpl din oras sa vad ce zic aia. Problema e ca acolo unde nu exista concurenta...

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    trebuie vazut pe tester. poate presiunea in butelie e prea mica. asa am patit eu , dar erau -20 de grade.

    alimenteaza la alta benzinarie sa vezi daca merge.

    Leave a comment:


  • MMBM
    replied
    Am patit azi urmatoarea chestie:
    - dimineata am alimentat cu GPL de la Petrom, am facut cam 7 km dupa aceea si totul a fost ok.
    - dupa masa am plecat iar cu masina si nu a mai vrut sa cupleze pe gaz sub nicio forma. Dupa primul refuz, ala automat cand ar fi trebuit sa cupleze de pe benzina pe gaz, am mai incercat cuplarea manuala de vreo 30 de ori. De 2 ori am reusit sa o cuplez manual, dar a trecut inapoi la benzina dupa cateva sute de metri.

    Pana azi n-am avut nicio problema, a mers excelent pe gaz. Se poate sa se infunde vreun filtru asa din senin? Dimineata masina a mers fara probleme pe gpl.

    Ati mai avut careva problema asta?

    Leave a comment:


  • Aleexalex
    replied
    Am si eu un logan din 2006 1.4 pus pe GPL de 4 ani masina in prezent are 220.000 si nu am avut niceo problema ,si mai am un prieten are un logan pe care a pus motor de clio 1.6 16v cel de 110cp si ia pus GPL si trage de rupe si cu gaz

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Exact. Daca la functionarea pe benzina reglajul automat al culbutorilor nu reprezinta un avantaj asa mare, pe gpl te scuteste de dereglari si mai faci si economie la manopera reglaj culbutor

    K4m rullz

    Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    16v are culbutori autoreglabili, poate prin prisma faptului asta vrei sa spui ca stie sa mearga cu gpl mai bine decat un mpi. Ca in rest e fix la fel. Eu am gpl de 20 de mii km si au inceput sa se auda cum caraie dar sunt in parametrii.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    3 ani sau 100.000 km ? ce e asta un fel de garantie pe care mi o dai tu ?

    hai sa iti explic...cu economia facuta in 100.000 km adica aproximatix 100 milioane pe rit vechi...imi permit sa cumpar instalatie GPL noua si sa fac chiuloasa de la 0 sau chiar sa cumpar una noua refurbished gata preparata pentru GPL

    2500 GPL nou + 1500 chiuloasa noua = 3500 si tot raman cu 6500 lei economie.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google