Mai merita sa montam GPL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chill mistere, ca si tu odata atat pomeneai de strugurii acri, de eram toti satui.
    Nu incurajeaza nimeni ideea, ca daca nu esti de acord cu mine:
    -esti prost
    -nu-ti permiti, sunt acri strugurii
    -esti snob
    -te-ai trezit tu buricul pamantului, italienii toate natiile superioare fac asta demult..etc.
    Fiecare isi sustine punctul de vedere, frumos sau jignind

    Comment


    • Are vreo legatura cu GPL-ul ce ai zis? Daca ai vazut, nu ma adresam tie mai sus, deci nu asteptam vreun raspuns.


      chill mistere, ca si tu odata atat pomeneai de strugurii acri, de eram toti satui.
      Nu folosesc expresia, sigur te inseli.
      Last edited by mr.K; 27 February 2015, 11:56.

      Comment


      • Eu fac parte din categoria celor ce pana anul trecut nici nu vroia sa auda de gaz. Motivul ? Cade motorul si ce ma fac ? Dar la inceputul acestui an, cand am constientizat ca tre sa-i sarbatoresc golanului cei 10 ani de activitate si pe romaneste e o rabla, cand am adunat toate bonurile de benzina de anul trecut si a iesit frumoasa suma de 6500 ron, cand am vazut pe la bursele celor doua forumuri dacia ca un motor second logan 2005 e vreo 100 euro, am trecut in categoria vulpii cu struguri acrii. Si maine as pune un stag 200 daca as avea vreo 2200 ron. De ce sa cheltui pe parcusul unui an 6500 ron pe combustibil, daca pot cheltui numai 4000 ron ? Cu cei 2000 ron economisiti pot cumpara o piesa de mobilier de exemplu.

        Comment


        • A meritat, merită și va merita montarea unei instalații GPL. În loc de 7000-8000 km pe an, am ajuns să fac peste 12000 km cu mașina personală. Am redescoperit plăcerea de a mă plimba cu ea.
          Spuneam pe topicul de Landi Renzo că doar ce i-am făcut revizia la 15000 km de la montare și că, după schimbarea filtrelor, mersul s-a îmbunătățit considerabil. Deși nici înainte nu mi se părea că merge foarte bine. Dar contează! Am primit de la Vernești recomandarea de a alimenta de la marii dealeri, nu de la obscurii cu preț mai mic.
          Last edited by crististreulea; 27 February 2015, 15:11.
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • Originally posted by Urs View Post
            Eu fac parte din categoria celor ce pana anul trecut nici nu vroia sa auda de gaz. Motivul ? Cade motorul si ce ma fac ? Dar la inceputul acestui an, cand am constientizat ca tre sa-i sarbatoresc golanului cei 10 ani de activitate si pe romaneste e o rabla, cand am adunat toate bonurile de benzina de anul trecut si a iesit frumoasa suma de 6500 ron, cand am vazut pe la bursele celor doua forumuri dacia ca un motor second logan 2005 e vreo 100 euro, am trecut in categoria vulpii cu struguri acrii. Si maine as pune un stag 200 daca as avea vreo 2200 ron. De ce sa cheltui pe parcusul unui an 6500 ron pe combustibil, daca pot cheltui numai 4000 ron ? Cu cei 2000 ron economisiti pot cumpara o piesa de mobilier de exemplu.
            Nu cade motorul de 1.4 asa usor.

            De 100 de euro cumperi doar blocul motor de la dezmembrari.
            Cu 2-300 euro comperi motorul de pe un taxi cu un milion de km la bord.
            Un motor bunisor e pe putin 400 de euro.
            Conform calculelor tale, vei fi pe viitor posesor al unei masini pe GPL.

            Comment


            • Ca sa omoram acest flame aiurea...
              Mr K - cu aproximatie cam cati kilometri faci pe an?
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • Cu 30% mai putini decat as putea face pe GPL.
                Dar fac toti km care mi-s necesari, nu ma limitez in vreun fel.

                Comment


                • Mai exact cati?
                  Daca faci sub 10,000 km nu merita GPL.
                  Daca faci sub 5,000 nu merita masina (e mai ieftin sa inchiriezi una cand ai nevoie)

                  La 12,000 km este neutru...
                  La peste 15,000 merita clar.
                  Unde te incadrezi?
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • Pai cum ziceam mai devreme, daca pe benzina faceai 10 000 km, o sa ajungi sa mergi cu masina la Wc doar pentru ca poti de cand ti-ai pus GPL, nu pentru ca era nevoie sa mergi acolo.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Pai acum merg cu un diesel.
                      Cu benzinarul cred ca sunt in zona neutra.

                      Comment


                      • Cred ca titlul topicului se refera mai mult din punct de vedere financiar daca mai merita sau nu...
                        Ca in rest oamenii au gusturi pe care nu poti sa le schimbi. Cine e fan diesel nu il vei convinge niciodata sa treaca pe benzina si invers; cine e fan Mertz nu isi va lua niciodata BMW s a m d.
                        Sunt unii oameni care considera GPL ul periculos punct- poti sa ii aduci tu 1,000 argumente - nu tin- e parerea lor si trebuie respectata.
                        Nu e nevoie de jigniri flame uri nervi etc
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • Originally posted by eugenmanea View Post
                          Mai exact cati?
                          Daca faci sub 10,000 km nu merita GPL.
                          Daca faci sub 5,000 nu merita masina (e mai ieftin sa inchiriezi una cand ai nevoie)

                          La 12,000 km este neutru...
                          La peste 15,000 merita clar.
                          Unde te incadrezi?
                          De unde scoți calculele astea? Și cine spune în cât timp trebuie să amortizezi investiția inițială? Tu? Că vrei tu să nu merite sub 10000 km pe an? Merită oricând și oricât ai face pe an, numai să-ți montezi instalație și să fii pregătit și dispus pentru investiția inițială. Din momentul în care ai pus-o, ea începe să facă economii.
                          Un calcul simplu arată că mi-am amortizat instalația sub 15000 km, asta în condițiile în care am mers pe GPL aproape la jumătatea costului pe care l-aș fi avut pe benzină.
                          15000 km*7%benzină*6 lei (media pe perioada respectivă)=6300 lei; 15000km*8,5%GPL*3lei (preț maxim pe perioada respectivă)=3825 lei. Diferență 2475 lei, mai puțin decât m-a costat instalația cu vreo 200 lei.
                          Că nu vrei sau nu poți să-ți montezi instalație e una, iar a "demonstra" că nu merită, e alta.
                          Flame-uri? Alea le pornesc ăia de jignesc inteligența altora.
                          Last edited by ursamajor; 27 February 2015, 14:42.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • OK rectific- calculele sunt bazate pe parerea mea personala.
                            Si pe ce ma bazez: o instalatie buna de Logan montata la o firma cu renume (care sa nu isi dea corijenta pe masina ta) costa app 2,500 lei.
                            La preturile actuale iti recuperezi instalatia cam in 15,000 km. Scazand dobanda bancara pe care ai lua-o la banii astia si reviziile la GPL plus variatiile de pret...hai sa spunem 16,000 km.
                            16,000 km ii faci in aproximativ 2 ani sau poate chiar mai mult- pentru ca vei mai face si ceva kilometri pe benzina.
                            Ori majoritatea dintre noi au masinile de prin 2007-2008 cand a fost boom ul la masini- deci masinile au in jur de 7-8 ani. Deja peste 3 ani vor tinde spre 10-11 ani si ai cam vrea altceva deci vrei sa o vinzi!
                            Ei este f probabil ca economia aia pe care o vei face intr un an dp ce ai amortizat instalatia sa o pierzi la pret cand vinzi masina. (de obicei lumea se cam fereste de masini cu GPL pe ele).

                            Este doar un calcul facut in numele meu si extrapolat la ceilalti- pana la urma fiecare cu socoteala lui.
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • Mașina mea are 10 ani și n-am s-o vând. Argumente?
                              1. taxa de mediu imensă,
                              2. mașina mea de nouă, are "doar" 95000 km,
                              3. nicio problemă cu ea până acum,
                              4. întreținere super ieftină...
                              Ce să iau, vreun hârb SH de "import"? Prefer s-o țin. Și ca mine te asigur că sunt și alții. Practic, în ideea asta i-am și pus GPL și AC.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • unde mai pui ca se poate pune GPL si pe 1.5dci, doar ca nu se omologheaza in romania.
                                exact motivele care le-a insirat ursamajor ma obliga si pe mine sa tin in continuare masina.
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google