Consum Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consumul la un logan 1,4 gpl din fabrica pot spune dupa cca. 5 ani ca este: in extraurban cu cca 45 l gpl 450-460 km,urban 420-430 km,benzina cca 1,5- 2l la un plin de gpl.Iarna consumul de benzina creste pina masina intra in parametri si creste autonomia cu un plin de gpl deoarece perioada de trecere pe gpl este mai mare.
    Daca mergeti cu o remorcuta consumul poate creste si cu 2-3l in functie de incarcatura remorcii,trafic, relief,conditii meteo

    Comment


    • Cum dreacu sa scoti 10% extraurban???
      Mergi numai in limitare?
      Eu nu am reusit asta de cat de la o statie de kktt...in rest 9-9.5 dar dat in ea la limita luarii carnetului...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • Originally posted by horia100 View Post
        Consumul la un logan 1,4 gpl din fabrica pot spune dupa cca. 5 ani ca este: in extraurban cu cca 45 l gpl 450-460 km,urban 420-430 km,benzina cca 1,5- 2l la un plin de gpl.Iarna consumul de benzina creste pina masina intra in parametri si creste autonomia cu un plin de gpl deoarece perioada de trecere pe gpl este mai mare.
        Daca mergeti cu o remorcuta consumul poate creste si cu 2-3l in functie de incarcatura remorcii,trafic, relief,conditii meteo
        EXACT ca la mine si eu o am de 3 ani si 80.000km
        Doar ca in oras am cam 14% stau si fac calcule de multe ori si ies mai scump pe gaz decat pe benzina raportat la suta de km.si nu merg turat sau sub turat maxim 3000 ture care este cam 95 km/h pe ceas la mcv-ul meu 1,6 16v.Naspa
        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

        Comment


        • observ ca sunteti cativa care se vaita de consumul foarte mare pe gpl..sunt intr-o mare dilema si eu. daca intradevar merita sa-mi mai pun gpl

          Comment


          • Originally posted by tvstar1 View Post
            EXACT ca la mine si eu o am de 3 ani si 80.000km
            Doar ca in oras am cam 14% stau si fac calcule de multe ori si ies mai scump pe gaz decat pe benzina raportat la suta de km.si nu merg turat sau sub turat maxim 3000 ture care este cam 95 km/h pe ceas la mcv-ul meu 1,6 16v.Naspa
            Cred ca avem cam acelasi consum.Ce instalatie ai?
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • Originally posted by tvstar1 View Post
              EXACT ca la mine si eu o am de 3 ani si 80.000km
              Doar ca in oras am cam 14% stau si fac calcule de multe ori si ies mai scump pe gaz decat pe benzina raportat la suta de km.si nu merg turat sau sub turat maxim 3000 ture care este cam 95 km/h pe ceas la mcv-ul meu 1,6 16v.Naspa
              Sincer nu stiu cum de apar asa consumuri !
              Loganul meu de 1,4 consuma 8-10% extraurban,portbagaj si scara deasupra.Am pus 10% pentru ca mai sunt si drumuri de tara unde se merge incet.
              Deci 10 litri GPL X3,12=31,2 ron/100 km rulati.
              Benzina consuma cam 7-8% punem 8 X 5,5 = 44 ron/100 km rulati.
              Urban loganul pe benzina 1,4 consuma minim 10-12%.Cine spune ca ia mai putin minte ! 12x5,5= 66 ron.ca sa ajung la 66 ron urban trebuie sa consume 21% gpl,lucru imposibil !

              Comment


              • Acestea sint consumurile pe care le-am inregistrat eu. Daca mergi cu 70-80 km/h intr-adevar te inscrii sa mai faci un 20 km in plus.in extraurban merg cu 100-110 max.daca drumul o permite.
                Pt cei care vor pe gpl. trebuie sa ia in considerare toate cheltuielele suplimentare care apar in cazul acestei instalatii,fata de o masina identica dar pe benzina ;respectiv:schimbarea periodica a filtrelor, consum mai mare ,uzura mai mare a motorului,schimbarea obligatorie a unor componente la o anumita perioada de timp.
                Acum doi ani am facut o paralela intre o masina pe gpl. si una pe benzina la un nr. de 5000-6000 km rulati iar diferenta a fost de cca 22-23% in favoarea gpl-ului.aici am inclus si reviziile.La un nr. mai mare de km . creste avantajul dar nu cred ca depaseste 35%.Imi pare rau ca nu am facut comparatiile si cu un logan pe motorina dar sigur asa la o prima vedere cred ca costurile ar fi fost apropiate si nu se mai justifica gpl-ul.
                Asta este parerea mea,acum daca ar fi mi-as lua una pe motorina.

                Comment


                • Cred ca incepem s-o dam in "versus"....
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • Salut colegi, in vacanta de Paste am parcurs 520 km cu 40 l gpl, in proportie de 90% extraurban cu AC pornit si la o viteza de 110- 120 km/h, rezultand un consum de 7,69 %, sa zicem 8 cu tot cu benzina. Masina e din 2008 cu gpl din fabrica si are 60.000 km la bord.

                    Comment


                    • Ai fi iesit in gaura cu motorina...cu injectie Delphi...prietenii stiu de ce
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Originally posted by horia100 View Post
                        Acestea sint consumurile pe care le-am inregistrat eu. Daca mergi cu 70-80 km/h intr-adevar te inscrii sa mai faci un 20 km in plus.in extraurban merg cu 100-110 max.daca drumul o permite.
                        Pt cei care vor pe gpl. trebuie sa ia in considerare toate cheltuielele suplimentare care apar in cazul acestei instalatii,fata de o masina identica dar pe benzina ;respectiv:schimbarea periodica a filtrelor, consum mai mare ,uzura mai mare a motorului,schimbarea obligatorie a unor componente la o anumita perioada de timp.
                        Acum doi ani am facut o paralela intre o masina pe gpl. si una pe benzina la un nr. de 5000-6000 km rulati iar diferenta a fost de cca 22-23% in favoarea gpl-ului.aici am inclus si reviziile.La un nr. mai mare de km . creste avantajul dar nu cred ca depaseste 35%.Imi pare rau ca nu am facut comparatiile si cu un logan pe motorina dar sigur asa la o prima vedere cred ca costurile ar fi fost apropiate si nu se mai justifica gpl-ul.
                        Asta este parerea mea,acum daca ar fi mi-as lua una pe motorina.
                        Eu argumentez din postura posesorului de diesel si benzinar+GPL.
                        Intr-adevar pentru scurt timp ai senzatia ca diesel-ul este mai avantajos.Dar nu este asa.Castigi pe o parte si pierzi pe 7.
                        Pentru 6000 km rulati nu se merita sa pui gpl,la fel cu nu se merita sa dai 2000-3000 euro in plus la cumparare pentru o masina diesel.
                        La gpl schimb uleiul la 30.000 km plus 3 filtre ce costa toate 70 ron.
                        La diesel faci 2 revizii in 30.000 km iar numai costul filtrului de motorina depaseste sau se apropie de 100 ron.Cheltuieli sumplimentare de peste 500 ron la aceeasi numar de kilometri.
                        In plus daca se defecteaza ceva(injectoare ,turbina,EGR) in 100.000 km rulati costul reparatiei depaseste orice economie avuta la consumul de 5%.
                        Concluzionez ca GPL-ul este cel mai ieftin si usor de intretinut sistem.
                        Deja am bservat ca foarte multe firme de distributie au renuntat la masinile diesel pentru agentiii de vanzari,inlocuindu-le cu logan II pe gpl

                        Comment


                        • Eu conduc masina firmei un Logan Van 1,4MPI cu GPL [in regim de distributie, nu o menajez 3500=4000 rot.in general pe exterior] si am un consum de 8.8% in mixt pe GPL la care se adauga si 4l de benzina[la 1500 km] KM. pe care ii fac saptamanal.Revizia o fac la 15000km,inlocuind amandoua filtre de GPL[cu tot cu verificare instalatie] ma costa 120Lei.La un monent dat ,in functie de stilul de condus al fiecaruia,va necesita un reglaj al supapelor deoarece uzura in scaune este mai mare decat la mersul pe benzina.

                          Comment


                          • Originally posted by iulius s.p. View Post
                            Eu conduc masina firmei un Logan Van 1,4MPI cu GPL [in regim de distributie, nu o menajez 3500=4000 rot.in general pe exterior] si am un consum de 8.8% in mixt pe GPL la care se adauga si 4l de benzina[la 1500 km] KM. pe care ii fac saptamanal.Revizia o fac la 15000km,inlocuind amandoua filtre de GPL[cu tot cu verificare instalatie] ma costa 120Lei.La un monent dat ,in functie de stilul de condus al fiecaruia,va necesita un reglaj al supapelor deoarece uzura in scaune este mai mare decat la mersul pe benzina.
                            O inlocure de filtre+verificare in zona se face cu cel putin 200lei si daca mai pui un drum pina la bacau cca 90 km,in fiecare an chiar daca nu fac schimbul de filtre trebuie sa fac o verificare pe calculator fiindca se deregleaza,nu mai trage cum trebuie .
                            Reglarile le-am facut o perioada la automoldova Roman si de anul trecut in bacau si consumurile sint identice,gazul este un singur distribuitor asa ca nu am ce alege.
                            Eu am spus consumul pe care il am si se mentine acelasi desi reglarile au fost facute de doua firme diferite.Asta este realitatea la mine si nu contest consumurile obtinute de alti posesori de gpl.

                            Comment


                            • Originally posted by horia100 View Post
                              O inlocure de filtre+verificare in zona se face cu cel putin 200lei si daca mai pui un drum pina la bacau cca 90 km,in fiecare an chiar daca nu fac schimbul de filtre trebuie sa fac o verificare pe calculator fiindca se deregleaza,nu mai trage cum trebuie .
                              Reglarile le-am facut o perioada la automoldova Roman si de anul trecut in bacau si consumurile sint identice,gazul este un singur distribuitor asa ca nu am ce alege.
                              Eu am spus consumul pe care il am si se mentine acelasi desi reglarile au fost facute de doua firme diferite.Asta este realitatea la mine si nu contest consumurile obtinute de alti posesori de gpl.
                              Dute la Piatra Neamt la Tutuianu pentru reglaje iar de alimentat incerca la Rompetrol si ai sa vezi o diferenta.

                              Comment


                              • Originally posted by iulius s.p. View Post
                                Dute la Piatra Neamt la Tutuianu pentru reglaje iar de alimentat incerca la Rompetrol si ai sa vezi o diferenta.
                                numele firmei,sau un nr. de tel????????De alimentat este un singur distribuitor in localitate cu trei statii asa ca vreau sau nu tot la ei ajung.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google