Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dar ei nu au vazut diferenta intre harti? Sau nu stiu pentru ce sunt ele acolo?
    Interfete instalatii GPL

    Comment


    • Originally posted by jagoman View Post
      Dar ei nu au vazut diferenta intre harti? Sau nu stiu pentru ce sunt ele acolo?
      Posibil sa fi coborat multiplicatorul ca sa iasa consum bun cred...
      FIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90

      Comment


      • Daca coboara mult, va avea efect marirea consumului. Deci ar fi bine de reglat hartile corect, si va fi consum normal la putere si functionare normala.
        Interfete instalatii GPL

        Comment


        • In mod uzual lumea merge la Logan cu diuze de 1.75 alea standard si multiplicator 1.4-1.6 max...functie de ce presiune se nimereste ...
          Sa fie sub 1 la presiune de 1.27 ? Ai diuze cit gaura cheii ?
          Ar mai fi oarecum o explicatie...ai injectoare murdare/zapacite care nu mai etanseaza...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • am schimbat si eu diuzele astazi de la 2 mm la 1.75 si am marit presiunea la aproximativ 1.25.am facut autocalibrare,am schimbat ac syncro de la 8.2.09 cu 7.1.0.35 si am obtinut urmatoarele reglaje (mi se pare mai buna varianta de soft mai veche).nu prea am avut timp de prea multe print screen-uri ca mi s-a descarcat laptopul.@jagoman,am vorbit cu un nene din iasi care lucreaza la o firma de montaj si service gpl si mi-a spus ca e normal sa dea eroare full open la injectoare cand apas la maxim pedala de acceleratie fiindca sare peste pragul limita de deschidere.este o eroare temporara care doar te atentioneaza,dar dispare dupa ce opresti si repornesti motorul.multiplicatorul mi se pare ok la prima vedere
            Attached Files
            Last edited by leopardu; 9 May 2012, 22:27.

            Comment


            • Ce capace iti iei Nene ?? Daca nu mai uit in buletin ma simt ca la 30 ani
              "Este" unii care imi aduc aminte ca au mai trecut ceva ani...
              Nu lucrez in montaj etc...dar colaborez, ca "hobby" mai mult, cu un montator...masinile cu probleme aterizeaza la mine...
              Nu e normal sa ai erori...e normal sa-ti dea eroarea aia daca ai factor de multiplicare mare si ai talpa mare...
              Majoritatea soferilor nu ajung acolo..."loganeala" se opreste la 2500-3000rpm , zona in care nu apar erori...
              Mai bibileste-o putin sa "nivelezi" deflection...4-5-6 ms mai ridica-o...

              Poti sa mai cresti putin presiunea ca sa mai scazi multiplicatorul...sa scapi de eroare...
              Dar e mai bine sa o lasi asa si sa accelerezi mai putin nervos...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • @moog,nu se poate,cu tine am vorbit la telefon?nu pot sa cred.eu n-am stiut ca tu esti fiindca am luat numarul de pe alt site.super tare coincidenta!mi-ai fost de un real folos si-ti multumesc mult.as si bagat mana in foc ca lucrezi in domeniu,nicidecum ca e doar hobby.esti tare!trebuie sa ma intalnesc cu tine si cu jagoman sa va fac cinste.m-ati ajutat foarte mult si va multumesc din suflet!sunteti baieti de nota 10.deocamdata astept sa vad cum se comporta cu pornirea de dimineata si apoi mai modific cate ceva.
                Mi-a spus @marryan20 astazi urmatoarele: ”revin cu detalii despre pornirea asta greoaie pe care am avuto...porneste impecabil!!! de vina doar electrovalva dupa plaman.injectoarele le-am schimbat din cauza ca mergea intrerupt pe gaz si tacaneau foarte urat.

                leopardu scuze ca nu am mai raspuns la telefon in ultimele zile dar serviciu nu imi permite...
                ai rezolvat problema?am inteles de la un mecanic ca de vina ar mai fi si presiunea slaba din pompa de benzina...de asta nu stiu ce sa zic,la mine sa rezolvat prin schimvarea electrovalvei aleia.” ce ziceti?
                Last edited by leopardu; 10 May 2012, 01:33.

                Comment


                • am pus un pic laptopul pe masina astazi ca este din nou problema cu pornirea la rece si am obtinut urmatoarea harta cu diuzele de 1.75.am facut comanda de pistonas pentru electrovalva din reductor fiindca este ieftina si n-are rost sa ma complic aiurea si s-o curat si imi doresc sa se termine problemele cu pornirea ca am albit din cauza asta.
                  Attached Files
                  Last edited by leopardu; 11 May 2012, 04:49.

                  Comment


                  • Mai ridica putin 3 si 4ms cu 2 si 3 "click-uri"...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • a mai primit cineva, recent, vreo licenta pt plus max 2010? se pare ca nu se mai dau licente pt uz privat...are cineva vreo solutie ?
                      eu am o idee dar nu am mijloacele necesare:

                      1. se instaleaza virtual box
                      2. se instaleaza intrun computer virtual un Sistem Operativ(de exemplu win xp pt ca nu consuma mult ram)
                      3. se instaleaza plus max in compul virtual
                      4. cine are dreptul la licenta o cere de pe computerul virtual (motiv computer nou)
                      5. se blocheaza placa de retea(sau se deconecteaza)
                      6. se fac cate clone se vor a intregului comp virtual


                      FUNCTIONEAZA 100%
                      cine vrea sami dea o mane de ajutor?

                      Comment


                      • Salut, am si eu o problema cu reglajul unei instalatii GPL Landi Renzo secventiale. De ceva vreme nu mai porneste bine la rece pe benzina , am tot cautat si intr-un final am vazut ca este vorba de la reglajul GPL .Datorita lui imi da eroare "corectie amestec"...am pus testerul pe masina si am vazut stft si lftl -20...-20 ,am fost la un reglaj, a reglat-o dar tot asa facea. Peste 2 zile m-am dus iar si i-am spus ca tot asa face ,a reglat iar gpl acum este ceva mai bine dar tot face probleme la pornire .Ieri am facut un drum de ~70km si mi-a aparut iar eroarea...precizez ca daca sterg eroarea si o las pe benzina merge si porneste f bine ,daca o dau pe gaz face probleme la pornirea rece...cum pot lua si eu legatura cu Kti ...Va multumesc

                        Comment


                        • Ce eroare iti apare?
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Originally posted by moog View Post
                            Ce eroare iti apare?
                            Salut,eroarea este corectie amestec...pe benzina daca merg nu apare ..

                            Comment


                            • Esti belea zi exact codul erorii...poate fi amestec sarac , bogat, a atins limita de corectie si multe altele...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • Sunt incepator pe club, nu ma lua asa tare ... masina pe care este pusa instalatia este un astra g z12xe, cod eroare p170...din cate stiu este din cauza reglajului GPL(amestec sarac ).scz pentru raspuns asa tarziu mai citeam si eu despre confectionare interfata ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google