Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce confuzie coane, uite aici :

    "Cea mai montata instalatie gpl din Europa. Injectoare cu durata minima de functionare 500.000 km garantat."



    Sint curios daca si ce scrie pe certificatul de garantie...
    Ideea este ca putea sa scrie si 10.000.000 km...dar sa-i faci in 2ani de garantie )
    Era cineva pe aici care a fost "prostit" exact cu asta...respectivii l-au asigurat ca injectoarele sint garantate 500.000km..
    Problema este dupa 2 ani in care faci max 50-60.000km (nu vorbesc de taxi, distributie, asina de servici) si incep sa cada piesele...injector 100euro/ buc, senzori 30-50euro sau mai mult etc...sa nu mai zic de distanta pina la service Vernesti...
    De multe ori reprezentantii locali BRC sint "aerieni" sa nu zic altfel...
    Ajungi sa cauti interfata, si mai ales soft ... dupa ce vezi ce are cauti piese...mai ieftine...

    Alexys nu-i stiu pe importatorii BRC dar stiu pe altii care sint la nivelul unui service de cartier...eu am alta vorba " vinzatori de piine"
    Si asta nu numai in zona GPL... cam peste tot tehnicul lasa de dorit...
    Pina acum am vazut un singur meserias bun de la firma mare...
    Last edited by moog; 25 June 2012, 12:50.
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • sa stii ca este cea mai montata din ce am gasit pe alte forumuri pe afara.

      nu neaparat aia...BRC in general

      Comment


      • Depinde in ce directie te uiti...
        Din Germania vin cu Prins, din Olanda cu Prins, OMVL, Bigas...
        Din Italia vin cu Milano, Tartarini, Autronic/Mistral, LR vreo citeva...
        La polonezi unde GPL-ul e la el acasa majoritar sint AC, KME si LPGTECH, firme locale ... si pt masini mai serioase se baga Prins...
        Prin multe tari statul subventioneaza montarea GPL consistent, plus sint considerate mai ecologice decit aceeasi masina pe benzina...ai avantaje la taxe de oras etc...
        De asta cine are bani se duce pe Prins cine nu pe variante mai ieftine gen AC, Bigas, LR, Milano, Autronic...
        La Autronic de ex am vazut injectoare la 250.000km de taxi si inca mergeau fara sa se umble la ele...dar omul punea numai filtre bune la max 15.000km...
        La Prins la fel...masina avea peste 300.000km din care jumate facut in Romania...restul in Germania...
        In 2 ani, in zona nu am vazut decit 2 BRC una de la Piatra si una din Iasi...amindoua cu probleme...montate in tara...

        Apropo de ISA2 si autoadaptare...discutam pe aici de valoarea sondei...
        Am descoperit misterul...cica valoarea se completeaza automat la autocalibrare...
        Curios ca la Nubira cu ISA2 care "misuna pe aici" avea valoarea 0 trecuta...
        Banui ca cineva isi bagase coada pe acolo...in mod normal daca masina e in toate mintile valoarea ar trebui sa fie 0.5V pt o sonda normala cu 4 fire...
        Last edited by moog; 25 June 2012, 18:18. Reason: Automerged Doublepost
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • astazi dupa o mica autocalibrare si comutare de pe AC GIAC 01 (3 ohm) pe Valtek type 30 (3 ohm) am obtinut urmatoarele harti care dupa parerea mea sunt perfecte.daca cineva sesizeaza vreo problema la ele il rog sa-mi spuna.nu am facut nici o modificare sau reglaj in mers,ci doar autocalibrare.
          Attached Files

          Comment


          • Nu pot sa spun decat un singur lucru: Dupa parerea mea, motorul ala nu are reactii in functie de sondele lambda, este imposibl ca la orice autocalibrare sa-ti iasa mereu hartile suprapuse - numai aici ai postat cel putin 4. N-o sa fiu disponibil 2 saptamani, dar discutam dupa...
            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

            Comment


            • nu-mi ies mereu aceleasi harti.cateodata nu sunt suprapuse,iar dupa un timp dupa ce parcurg ceva km e posibil sa nu arate la fel.daca urmareste cineva hartile anterioare,nu intotdeauna se suprapun,iar deflectia este complet diferita.recunosc ca nu prea ma pricep la gpl,de-aia si eu ma mir cateodata cum de-mi ies hartile astea perfecte strict din autocalibrare.ca sa fiu sincer acum merge bine.cand este foarte foarte cald si las masina in soare se mai intampla sa dau mai mult la automat circa 2-3-4 sec,dupa care porneste,iar de fiecare data cand este un pic mai frig afara dimineata la prima ora porneste instant.si colegul cu nubira 2 a patit-o intr-o zi cand a lasat masina in soare puternic.mi-a spus ca a pornit mai greu dupa care i s-a oprit motorul,iar la a doua cheie a fost perfect.intreb si eu ca un nestiutor,e posibil sa se intample ceva cu benzina cand este foarte cald de face asa sau e din reglaje pana la urma?la voi cum se intampla?cand e canicula afara dati mai mult la cheie sau porneste bine de fiecare data?

              Comment


              • E din reglaje la Nubira...clarrr...
                Autoadaptarea merge dupa ceasul din gara de nord, ca dupa sonda, map etc sigur nu merge
                Cind e canicula fierbi in suc propriu cind pornesti masina...atit...
                Motorul tre' sa porneasca bine...
                Are amestec sarac pe gaz...dupa cite vazusem mult prea sarac
                Am mai "vazut" una zilele trecute cu ISA2...
                Pe linga faptul ca o "reglasera" ca pe un STAG 200, taiasera si 2 fire de la sonda sa o lege la ECU gaz...era sonda UEGO...avea abonament la "check engine" si pe benzina si pe gaz...
                Norocul omului ca era imbatrinita si comandase alta deja...l-am "instruit" 1/2h i-am trimis poze pe mail si cu mecanicul lui a reusit sa o lege pe cea noua cum trebuie...
                Dupa inca vreo 2-3h de remote cntrol si telefon a invatat sa o regleze...
                Aseara deja "tropaia" de bucurie pe autostrada spre mare...
                Cred ca nu mai da jos laptopul din masina vreo saptamina )
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • @, conform deflectiei obtinute mai sus, nu exista diferente intre alimentarea cu benzina si cea cu GPL (poza 2). Insa, in poza 1, se vede ca pe benzina a stat in amestec sarac, fara sa corecteze amestecul, apoi cand s-a trecut pe GPL, a sarit in amestec bogat (inca de la primul injector comutat, toate 4 sunt comutate cand apare dunga verde sus), tot la fel fara reactii de corectie. Iar in pozele 3 si 4, cand in sfarsit sonda lambda deseneaza ceva, se observa cel mai tremurat semnal de sonda lambda din cate am vazut vreodata. Deci este posibil ca la "status" corectie in DDT la el sa se afiseze mereu ÏNACTIVE . Din cate am observat, ai cele mai mari diferente dupa autocalibrare intre harti. La el e invers, se descentreaza in timp.
                  @moog, care sunt tampitii de TAIE firele la o sonda lambda? Chestia asta se facea la EURO2 sau la anumite sisteme GPL, nu la Tomassetto!
                  Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                  Comment


                  • Pai atit au priceput din poza cu sonda UEGO tre sa taie...
                    Si-au zis ca daca tre' sa lege 2 fire de la ECU gaz tre sa taie 2 fire )
                    Norocul omului ca nu i-a belit ECU ...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • acestea sunt hartile si parametrii mei
                      vreau o parere va rog ce mai trebuie sa modific?
                      printurile sunt facute cu motorul oprit iar instalatia este un tomasetto stag 200 montata pe un opel tigra motor 1.4
                      Attached Files

                      Comment


                      • Citi km ai cu injectoarele actuale ? Presiunea e mica, si daca nu ai oprit motorul de mult timp => injectoarele scapa, nu mai etanseaza...
                        In rest e aproape bine...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • am 20 000 km cu injectoarele
                          asa repede sa se fi dus nu cred
                          cum modific presiunea si la cat
                          printurile sunt facute cu motorul oprit daca e nevoie fac si cu motorul pornit

                          Comment


                          • Cu motorul pornit si pe GPL vezi ce presiune ai daca e intre 1 -1.3 e ok...
                            Dupa treci pe benzina si vezi ce face presiunea...daca scade si destul de repede ai o problema...In mod normal se pastreaza sau creste putin...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • azi am gadilat-o si eu un pic.am obtinut urmatoarele harti.s-o las asa sau sa mai urc un pic multiplicatorul?daca mai urc multiplicatorul pana la max.1.6 pot sa obtin un consum de gpl cat de cat decent?n-am inteles ceva din ce am citit in manual:daca urc multiplicatorul imi scade consumul sau creste?moog,scuze ca te-am deranjat din treaba.
                              Attached Files

                              Comment


                              • asa arata ultimele harti reglate manual facute la masina mea.am schimbat si uleiul si cred ca din aceasta cauza au inceput sa-mi clantane culbutorii,desi i-am reglat in urma cu vreo 3 saptamani si vreo 2000 km.am avut ulei elf 5w30,iar acum am castrol 10w40.vi s-a intamplat si voua asa ceva sau e posibil ca la mine sa se fi dereglat din cauza ca am mers pana de curand cu amestec sarac?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google