Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E prost ala care da nu ala care cere...
    Noi nu dam... Si nici nu cerem...insistent...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • Va salut.
      Vin spre voi cu o problema : acum 3 zile din prostie am ramas fara benzina si ca
      sa ajung pana la prima benzinarie, am pornit masina direct pe gpl.
      Dar din păcate de atunci indicatorul la gaz nu functioneaza cum
      trebuie, imi arata cam plin desi eu am un sfert.
      Cum as putea sa o rezolv?
      M-am conectat cu interfața dar nu știu exact unde sa modific.
      Va mulțumesc!

      Comment


      • Ce marca de instalatie ai?

        Comment


        • Tomasseto stag 200

          Comment


          • Uite de unde poti selecta tipul de senzor nivel.
            Attached Files

            Comment


            • Îți mulțumesc.

              Comment


              • Salutare tuturor, am un BMW E36 2.0 i cu instalatie Tomasetto iar problema mea se manifesta in felul urmator: instalatia de gpl merge perfect cand afara sunt de la 2-3 grade in sus si chiar am si un consum foarte bun dar pe masura ce scade temperatura la prima trecere pe gpl se comporta cam aiurea in sensul ca merge putin gatuit (asta dureaza cam 20 sec) daca tin turatia constanta in momentul in care face trecerea iar daca o calc mai brusc da in nas, pe masura ce se incalzeste motorul mersul se imbunatateste (dupa ce ajunge la temperatura normala mai merg cam 10-15 minute pana ajung la apogeu). Cateodata cand erau -10 grade de exemplu si plecam dimineata cand trecea pe gaz mergea cam 5 secunde si dupa aia se gatuia si auzea motorul ca si cum nu ar merge in toti cilindrii, atunci treceam inapoi pe benzina si mergeam pana se incalzea cu totul iar dupa aia treceam pe gaz, masina mergand cumva ok continuand sa dea putin in nas la apasarea mai brusca a pedalei, in unele momente inca simtindu-se asa mici intreruperi la viteze de 80-90 cand doream sa accelerez. Am observat ca dupa ce s-a mers cu ea poate sa stea chiar si 3 ore iar la trecerea pe gaz sa mearga bine chiar daca acul temperaturii e abia trecut de zona albastra si sa nu trebuiasca sa o incalzesc complet pe benzina.
                Toata chestia asta a inceput in momentul in care am fost cu masina la service pentru schimbare de filtre, atunci cei de acolo facand si o autocalibrare in urma caruia masina sarea pe benzina in sarcina, dupa ce m-am reintors au reglat iar, iar masina nu mai sare pe benzina dar are simptomele de mai sus. Inainte de asta masina mergea perfect si iarna, nu conta cat e de frig. Apropo, ce face optiunea „injectors heating”, a bifat-o cineva? Atasez si niste printscreen-uri cu ceea ce am gasit punanad diagnoza pe ea, poate observa cineva ceva. Va rog ajutati-ma si pe mine cu un sfat. Va multumesc.
                Attached Files

                Comment


                • Injectors heating piloateaza injectoarele de gaz cat masina e in benzina ca sa le incalzeasca, sa culiseze corect cand vei trece pe gaz. Eu as zice ca presiunea de gpl e mica, ar trebui facuta o inregistrare cu temperatura, regim motor si presiune gpl cand ai problema.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Lucian, in primul rand diferenta intre presiunea avuta la calibrare nu e aia de lucru acum.
                    De aici si o necorelare multiplicator real si cel necesar...
                    Injector heating= da impulsuri la injectoare, la pornire, cat merge pe benzina
                    DAR in 0 rand du-te la montator si f...ei una sa-ti faca upgrade la firmware...
                    Si bineinteles si la soft...acum e 9.3.0.1 parca...esti in urma cu 3 ani...
                    Prin upgrade la firmware treci de la 300Plus la ISA2...are functie noua de autoadaptare...
                    Care chiar se merita...e o gaselnita super ok...si culmea chiar functioneaza
                    Dar iti recomand, ca inainte de vizita la montator sa te documentezi...
                    Daca nu rezolvi local, cand ajungi prin Iasi tipa...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Sfaturile de mai sus sunt ok, insa exista unele mici (ne)sanse sa n-o rezolvi doar din calibrare, daca atunci cand face figuri este lipsa de combustibil.
                      In primul rand, oricat de proasta e calibrarea cu care vine clientul, ii fac un back-up, orice problema reclamata poate fi verificata cu calibrarea initiala, am avut 2-3 cazuri, cea mai tare a fost ca dupa calibrare i-a cazut plutitorul in rezervor, doar din laptop, dorea multivalva noua ca de la calibrare s-a stricat.
                      Daca nu se rezolva dupa update soft si recalibrare, cere sa-ti curete rampele, dar fara sa incurce pistonasele intre ele mergi maxim 5 minute pe gpl pentru verificari, apoi treci pe benzina pana acasa. Daca a doua zi merge bine dupa trecere, ai doar putin lipici in rampa.
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • Va multumesc foarte mult pentru sfaturile date, totusi ma gandesc ca e ceva din soft... eu cand am pus instalatia pe masina am mers 15.000 km fara nici o interventie iar masina s-a comportat perfect, dupa aia am fost la revizie sa imi schimbe filtrele (totodata cei de acolo facand o autocalibrare) si de atunci m-am pricopsit cu necazul asta desi cand am plecat de acolo a mers ok, dar sunt 80 km pana la service si motorul era incalzit bine bine si nu am putut sa imi dau seama de prea multe... ma uitam pe al doilea print screen si vad ca presiunea minima este data foarte jos, probabil pentru a nu mai trece pe benzina, cred ca asta au facut cei de la service cand am fost a doua oara. Azi cand am iesit cu masina la trecerea pe gpl s-a simtit cum se intrerupe si nu merg toti cilindrii si am dat inapoi pe benzina si am mai mers putin dupa care am dat pe gaz si iar s-a gatuit iar eu am lasat-o sa mearga asa si cam in 10-15 secunde au disparut intreruperile iar dupa aproximativ 2-3 minute puteam sa o folosesc ca pe benzina. Maine am sa pun interfata pe ea sa bifez incalzirea injectoarelor, poate ma ajuta asta. Eu nu prea as vrea sa ii dau autocalibrare deoarece acum am un consum foarte ok si mi-e frica sa nu urce, imi ia cam 11% mediu. Oricum am sa revin dupa ce fac maine un test cu injector heating sa va spun daca s-a mai ameliorat ceva.

                        alexys, cand dau save acolo la parametrii, fisierul .ust creat contine doar parametrii sau si mapa de injectie? in cazul in care as da o autocalibrare si nu mi-ar place cum merge sa revin la initial. As face un update de firmware daca mi-ar fi mai la indemana un service de incredere, dar ma gandesc ca totusi instalatia asta a mers perfect pana au umblat la ea cei de la service... (ei fiind si cei care au montat-o) si ma gandesc ca poate o pot rezolva cumva mai usor.
                        Last edited by lucian_gh; 18 December 2013, 23:14. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Daca salvezi ceva si il rescrii in alt ecu, cele doua vor fi identice ca si comportament, cad dai save la un document, nu salveaza doar virgulele. Nu raman memorate punctele de injectie, dar nu au importanta.
                          Updateul il faci ca sa scapi de calibrarea in orb, daca ai isa, isi poate face o calibrare in mers care sigur e mai buna decat autocalibrarea statica, o corecteaza.
                          In cazul tau, cel mai rau ar fi ce am presupus eu, e posibil ca problema sa apara fara sa se puna laptopul si sa dispara treptat. Ma bazez pe afirmatia ca nu merge in toti cilindrii si oarece povesti similare.
                          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                          Comment


                          • Toate setarile se salveaza, inclusiv harta...
                            Nu se salveaza cele 2 curbe dinamice benzina/GPL necesare pt reglaj...
                            Astea oricum sant dinamice si sant concludente numai la momentul culegerii datelor...
                            Daca nu ai incredere in montatorul local, poti sa vii in Iasi intr-o dimineata, cu programare etc si se rezolva problema...inclusiv revizie daca este necesar la instalatie, curatat rampa/vaporizator/filtre si update soft/firmware , reglaj etc...
                            Reglajul bun la ISA2 dureaza putin...~1-2h...se face in mers in anumite conditii de mers etc...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • am revenit dupa ce am pus astazi interfata si am bifat injector heating, nu am auzit nimic de la injectoare iar trecerea pe gpl a fost cam asemanatoare cu celelalte... acum ma gandesc sa ii fac totusi o autocalibrare iar daca nu imi place cum merge revin la setarile initiale. As vrea sa va intreb care e procedura corecta pentru autocalibrare, cat sa merg inainte pe benzina iar dupa autocalibrare sa merg pe gaz sau sa mai merg pe benzina o perioada? cred ca am citit undeva ca ar fi o procedura aici. Va multumesc!

                              pe langa astea vreau sa precizez ca am gasit eroare cu Gas Injector fully opened - check lambda sensor.
                              Last edited by lucian_gh; 19 December 2013, 19:00. Reason: adaugare continut

                              Comment


                              • Putin AJUTOR

                                Buna ziua.
                                Sunt nou pe aici si ma bucur ne spus de mult ca am gasit cest subiect legat de reglarea instalatiei de GPL.
                                Va rog frumos sa ma ajutati spunandu-mi si mie niste parametrii de reglare si anume marime diuze presiunea gpl su care ar trebui sa mearga motorul meu, multiplicatorul pe unde ar trebui sa de afle.
                                Eu am un Citroen C4 cu motor de 1.6 VTI 120CP.
                                Va multumesc foarte mult.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google