Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Langa Pitesti exista si reprezentanta Landi Renzo.
    Proeco, la Bradu.

    Comment


    • Originally posted by nkusor View Post
      Nici pe benzina nu merge prea bine la ralanti, cu toate ca i-am schimbat filtrele de aer si ulei la timp. Si nici cand plec cu ea de pe loc pe benzina dimineata la cca 3 minute de exemplu dupa ce am pornit-o nu mege bine, in sensulu ca pleca un pic in suturi. Dupa ce se incalzeste isi mai revine.
      Pe Logan 1 cu Landi Renzo Evo One aveam aceleasi probleme si am suspectat initial injectoarele, dar facea si pe benzina, asa ca problema era alta. Mi-a dat prin minte sa substituiesc bobina de inductie cu cea de la masina de serviciu (tot Logan). Evident ca ea era cauza. Am inlocuit-o si merge masina ca unsa. Acum nu stiu cum e la TCe...
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • Salutare tuturor,

        Revin si eu cu urmatoarele constatari in ideea ca poate se mai confrunta si altii cu aceste probleme.

        Am rezolvat problema.

        Logan 2018 Tce 90 cu GPL de fabrica.

        La indrumarile colegului Mogg, coleg care de altfel vad ca este un baiat foarte saritor si de treaba si caruia ai multumesc inca o data, dar bineinteles si celorlalti colegi, am facut in felul urmator

        In prima zi am mers pe benzina doar seara spre casa cativa km si am lasat-o pe benzina, insa de dimineata a pornit la fel de rau ca de obicei

        In ziua urmatoare am mers doar pe benzina aprox. 150 km in oras, si am lasat-o iar pe benzina.
        In dimineata urmatoare am fost placut surprins sa constat ca mi-a pornit la prima cheie si la sfert, adica perfect.
        Am mers cu ea aprox 10 km, timp in care am avut doua s-au trei mici balbaieli si apoi am dat-o pe gaz.
        Pe gaz insa la ralanti aveam in continuare acel ralantii ne-regulat si stresant.

        Mi-a placut intotdeauna ca masina mea sa fie si sa arate impecabil din toate punctele de vedere.

        Așadar, l-am sunat pe Alexys și i-am spus despre problemele pe care le am, mentionandu-i ca masina a avut toate reviziile facute la timp, mai putin membranele de la reductor despre care am aflat cu doar cateva zile in urma ca trebuiesc schimbate si ele regulat.

        Am fost programat la service, si pe tester mi-a ieșit ca am cam mare presiunea in reductor. Aceasta era de aproape 4 bari si normal ar fi fost pana in 2.
        Mi-a comandat si montat un kit de membrane, și problema mea s-a rezolvat.

        Ma costat 600 RON, in afara de tips-ul pe care l-am lasat separat băieților.

        În momentul de față, la câteva zile după reparație, pot spune că mașina mea funcționează perfect.
        Îmi pornește perfect dimineață și nu mai am deloc acel ralanti ne-regulat.




        Câteva aspecte vizavi de service.

        Locatia este la cativa km de ieșirea de pe autostradă București-Pitești. Curtea service-ului este una mică si ne-modernizata.
        Service-ul este destul de demodat cu o rampă cu gaura, model vechi, si un interior care ar trebui modernizat.

        Am asteptat cca 1,5 ore sa fiu preluat, cu toate ca am ajuns cu 15 minute mai devreme decat ora programarii.
        Alexys este proprietarul service-ului, si este un domn inginer la 48 de ani care se pricepe foarte bine la electronică, iar soția acestuia care lucreaza si ea la acest service este o doamnă foarte cocheta si amabilă.

        P.S. Daca n-ar fi fost pandemoa asta, ar fi fost frumos sa programam o intalnire pe undeva (pe zone), sa ne cunoastem, imi place foarte mult aceasta armonie de pe forum!

        Comment


        • Foarte bine ca ai rezolvat.
          Injectoarele sunt in regula? Ai aflat ceva despre conversia la alt tip de injectoare?

          Comment


          • Mi-a spus ca injectoarele sunt in regula si ca in cazul in care s-ar defecta, are el injectoare si m-i le poate schimba. De asemenea mi-a spus ca nu imi recomanda o conversie, si cel mai recomandat ar fi sa inlocuiesc injectoarele tot cu unele Landi Renzo.
            Last edited by 77sky; 11 May 2021, 21:40.

            Comment


            • Am un MCV 2007 1,6 cu GPL Landi Renzo de fabrică și de câteva zile nu mai face trecerea pe GPL.Am studiat un pic instalația și am găsit papucii de la bobina multivalvă de pe butelia de GPL care e montată sub mașină corodați și rupți iar indicatorul de nivel plin de noroi.Am înlocuit preventiv filtrele gaz apoi am testat bobina de pe spate cu fire direct la baterie și am văzut că nu se aude acel clanț semn că electrovalva ar funcționa, motiv din care nu ajunge gaz la cealaltă electrovalvă de la motor.Am dat comandă de bobină și trebuie să vină mâine, însă nu știu dacă pot demonta bobina și s-o înlocuiesc prin inchiderea acelui robinet de gaz de lângă, fără să pierd gazul din butelie,aceasta fiind plină ?

              Comment


              • Salut, cred ca ma paste o vizita in service, masina noua, 1 an, 30000 km, pe la 29000 a inceput sa imi sacadeze in mers pe gpl, cu smucituri, avea lipsa de putere si dadea sa mearga sacadat, la relanty pare sa mearga bine, a licarit si check engine in bord, am trecut-o pe benzina, am mers pe benzina si dupa vreo 50 km s-a stins becul cu eroarea, mergea perfect insa cand am trecut din nou pe gpl a mers tot rau.Am zis ca poate am bagat cumva gaz prost, am mers asa mai cu sacadari , mai cu smucituri si trepidatii pana s-a terminat gazul, apoi am mai mers pe benzina vreo 100 de km , masina si-a revenit complet si am facut iar plinul la gpl.Parea sa mearga perfect, am fost la revizie si mi-au schimbat si filtrul gpl si bujiile,insa weekendul asta dupa aprox 200 km au reaparut sacadarile, mersul intrerupt sau tremurat cu probleme la accelerare. Posibil sa am deja uzura la injectoare , cand merg pe gpl sondele lambda sa citeasca eroare in amestecul aer/gaz si sa genereze cod de eroare si apoi sa se autocalibreze masina cand merg pe benzina?
                Last edited by massus; 10 July 2021, 19:38.

                Comment


                • Salutare! Este vre-un furnizor de GPL de care să mă feresc? Voi de unde alimentați?

                  Comment


                  • Eu am alimentat de peste tot, la prețul cel mai bun.
                    Nu am avut probleme.
                    Am însă un prieten care punea DOAR de la Lukoil.
                    Am schimbat împreună filtrele de gaz de la mașina lui, iar cel pentru faza lichidă era plin de pilitură de fier.

                    Comment


                    • Sincer am alimentat doar la Rompetrol, Mol și Petrom. De LUKOIL mi-au spus multi să mă feresc, se pare că au avut dreptate. Cat despre cei 3 enumerați de mine, doar odată a fost ciudat cu gazul de la Mol, parca nu mai trăgea bine. In rest a mers excelent, inclusiv cu Rompetrol și Petrom. Încă nu am ajuns la revizie, am doar 7500 km. Revin cu detalii daca mai aflu ceva.
                      Voi restul cu GPL pe mașini, ceva sfaturi?
                      Last edited by 77sky; 3 August 2021, 11:27.

                      Comment


                      • Eu sunt la a treia masina cu gpl (toate logan ,1.4 1.6 16v si 1.2)
                        probleme aparute in timp
                        -relantiu usor instabil
                        -la 1.4 am reglat culbutori de 2 ori
                        -la pornire uneori dai cheie mai in lung adica nu porneste la sfert.

                        Eu imi schimb filtrele ,ala pt. Faza lichida la 10.000 cand schimb si uleiu la motor
                        -ala pt. Faza gazoasa la 20.000
                        Asa e, am alimentat si eu de la Luk Oil o perioada (era o promotie cu un card de reducere)
                        - filtrul de stare lichida il gaseam plin de pilitura la 10.000
                        Alte probleme pt. masina cauzate de gpl nu am avut
                        La toateam pus eu gpl nu au fost cu gpl de fabrica
                        Asa ca se merita din plin sa pui gpl pe masina (logan)

                        Comment


                        • Revin la postarea mea de mai sus,nu am reusit sa ajung in service din lipsa de timp, mai noi a trebuit sa schimb filtrele la loganul mai vechi (are BRC de 9 ani dar nu a prea mers) si odata cu ele mi-am comandat 2 sprayuri arexons si filtrul pe stare lichida la 1.0tce, l-am schimbat eu ,m-am uitat inainte la cel vechi si era plin de mazga negricios-maronie, am dat cu un spray in rezervor si cam de 2 plinuri incoace si-a revenit din smucituri foarte rar mai are cate o taiere de putere scurta asa in mers la viteza mica in oras.Ma gandesc sa dau jos rampa si sa o curat, am vazut destule tutoriale si cred ca m-as descurca, insa mai stau pe ganduri ca e masina in garantie si poate se vede ceva cumva.

                          Comment


                          • De unde puneai GPL?
                            Last edited by 77sky; 11 August 2021, 14:42.

                            Comment


                            • 90% rompetrol restul petrom, si extrem de rar mol si lukoil.Cred totusi ca injectoarele landirenzo sunt mai sensibile, pentru ca mai am 2 masini, un logan 1.4 din 2008 cu brc pe el insa merge mai putin are doar 50.000 de km fara probleme, si un fiat doblo 1.4 tot cu brc sequent 24 care are 420000 de km si cam 190000 de km facuti pe gpl si la care cred ca abia acum se duc injectoarele pentru ca dupa ce merg pe gpl cam 100 km o ia razna masina,merge de parca am bujiile duse, apoi merg tot asa vreo 100 km pe benzina sau o forja de vreo 40km , se recalibreaza totul si merge masina perfect, la asta am inlocuit membranele la vaporizator acum vreo 20.000 de km , iar 1.0 tce a dat primele semne de balbaiala pe la 29.000 de km, acum am deja 35000 si vad ca nu e in regula, aceeasi mizerie am vazut-o si in filtrle brc, poate totusi in ultimul timp gpl-ul sau pompele sunt mai murdare nustiu...

                              Comment


                              • Instalatiile gpl pe care le-am pus numai de la "Prosperanta" Pitesti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google