Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eo il am de 2 ani (ambition 1.6) si sunt foarte multumit am 94.000km si decat 2 pivoti si 2 capete de bara si bateria am schimbat ...dak mi-as lua acuma tot lgn mi-as lua da prestige cu 1.6 16 v
    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

    Comment


    • eu am 75000 cu un logan dci si am pus motorin de la camionagii. nu am nici o problema cu injecoarele.un prieten are unul cu 130000 tot dci si nu are nici el problem cu injectoarele. e foarte importnt sa-i schimbi filtru de motorina la timp.Cred ca as lua tot logan

      Comment


      • Si eu sunt foarte multumit de Loganul meu, urmatoarea masina sigur va fi tot una romaneasca pentru ca probabil nu o sa se mai fabrice loganuri atunci.

        Comment


        • Logan nu dar probabil asi cumpara urmasul Loganului, daca va avea:

          - tot un pret acceptabil
          - interior cu elemente de la Renault Fluence
          - amortizoare cu gaz
          - discuri frana spate
          - antifonare mai eficienta
          - motorul TCe de 1.4 (turbo benzina 130 de cai) sau un 1.6 mai puternic (133 de cai de pe Clio RS)

          Asta daca ar fi sa fac acum achizitia, cine stie ce se mai schimba in cativa ani...

          Comment


          • Cam cat ai fi dispus sa dai pe configuratia de mai sus?

            Comment


            • 12.000 de euro asi da

              Comment


              • aveti voi ceva cu discurile de frana pe spate ...da prestige nu are amortizoare pe gaz ?

                Comment


                • Umbla un zvon ca pe fata ar fi pe gaz dar se pare ca nu e adevarat (unii pe forum zic ca le-au schimbat si erau pe ulei)

                  Comment


                  • Salutare tuturor. Eu am un MCV Laureate 1,5 dci 85, cu 5 locuri, ph2, cumparat in noiembrie 2008. Am cu el 15000 km si prima revizie la termen de 1 an.
                    Rezumat:
                    - jumatate din km sunt facuti in oras
                    - am circulat pe diferite drumuri si pe ploaie si pe uscat (pescarii stiu de ce )
                    - nu dorm pe drum (la semafor de regula plec primul) si nu prea o menajez
                    - viteza maxima cu care am circulat 140 km/h (n-am prea mare experienta in condus - doar 3 ani de permis si mie cam teama)
                    - motorina doar de la petrom
                    - masina sta parcata vara/iarna afara pe strada
                    - nu iam facut nicio imbunatatire
                    Concluzii:
                    - fara probleme pana acum dupa prima revizie
                    - inca nu are rugina (la vedere), doar cateva lovituri de la colegii de trafic (o piatra, o usa deschisa in parcare si o parcare mai "intima")
                    - sunt foarte multumit pana acum si nu regret cam dat 12400 de euro pe ea
                    - este intradevar cam zgomotoasa dar cu muzica se trece lejer peste inconvenient (pentru mine este suficient)

                    Si ca sa fiu on topic, tot logan as cumpara si nu sh (chiar daca prima masina a fost o dacie sh - motivatia a fost ca trebuie intai sa invat sa conduc o masina si apoi sa-mi cumpar una noua), chiar astept cu nerabdare aparitia noii masini in 2010.

                    Comment


                    • Am 1.6 MPi GPL din uzina . Am 25ooo km si nu au fost neplaceri . Nici nu as sta pe ganduri , tot LOGAN as lua , dar nu as mai da banii pe unul nou , as alege SH fara indoiala - un lux pe care nu mi-l mai permit .
                      1.6 MPi Icy White

                      Comment


                      • mai flacai a dat domnul si am reparat-o, iam pus injectoare noi cu garantie 2 ani, ca de vandut faceau misto astia de mine imi dadeau 2500E adica cat 2 cai frumosi, si scuzati posturile anterioare cand aveam o mie de draci, poate v-am jignit, ideea este ca sunt blocat cu masina asta ca de o vand nu are pret si imi iau teapa prea mult asa ca o tin in continuare pana la vremuri mai bune. acum dupa 2000 km rulati nu mai am pb cu inj inschimb mi a aprins azi spirala aia de la bord si sta aprinsa in mers fara sa faca alte probleme, care are vreun raspuns sa posteze. iar pentru cei cu probleme cu inj ii sfatuiesc sa cumpere nou sa nu faca ca mine ca am cheltuit de 2 ori bani, odata cu inprobizatii proaste si a 2 cu inj noi. care e interesat de inj noi cu garantie 2 ani pot sa il ajut, eu le-am cumparat din iasi cu pretul de 5,5 mil bucata +inj vechi, sunt originale noi sigilate nu sunt reconditionate , am inteles ca sunt direct din fabrica delphi din iasi care sa deschis, eu doar va dau numele magazinului si nu fac nici o afacere(ca sa stati linistiti ca stiu cum sunt oamenii).postam acum adresa magazinului dar factura e in masina asa ca va las id de mes nevoiasul.bafta

                        Comment


                        • Foarte frumos ca ai revenit cu ganduri bune. Ce sa zic... sper sa se fi terminat cu problemele si sa te bucuri de masina.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • eu as mai lua logan. sunt super multumit. e bun e ieftin e fiabil nu e urat. nu o sa imi iau niciodata altceva pt ca nu consider ca merita sa ai 20 30 sau 40 mii euro blocati intr o masina, iar cand o vinzi mierzi cateva zeci de mii. imi iubesc loganu su sunt super multumit de el.

                            Comment


                            • Si eu sunt foarte multumit.Masina are 2 ani jumate este un Laureate plus de 1.4 cu 43000 km si nu am avut niciun fel de probleme cu ea.Consumabilele care au trebuit schimbate si atat,si in rest niste imbunatatiri.Referitor la configuratia lui catalin27182 as da pana in 11000 euro,mai putin pe telescoapele cu gaz.Oricum pentru Romania este o masina foarte buna si relativ usor de intretinut.
                              sigpic
                              TM 01 DEO

                              Comment


                              • Va salut pe toti

                                Sa va povestesc povestea mea.

                                Prima mea masina a fost o Dacia Solenza luata de noua. A fost 4600 de euro. Nu avea nici un fel de optionale. S-au stricat destul de multe la ea, incepind cu caseta de directie, porbagajul nu se inchidea, agata in treapta 3 dar era de rodaj. Am dat-o cu 4600 de euro la 14.000km. A fost o afacere ca idee.

                                Scirbit de Dacia, si cu ceva mai multi bani la portofel + o masina de remat am cumparat un Fiat Panda cu aproape 8000 de euro -7900 parca. In primii 1,5 ani a mers brici. Nu se compara cu Dacia in nici un fel, de la cum arata si pina la stabilitate si cit consuma.
                                Dupa 1,5 ani au inceput sa se strice diverse, costul per an de exploatare (costuri revizii + piese stricate inlocuite pe garanstie sau din buzunar) de 4 ani de cind am masina sint in jur de 800 de euro pe an. Ultima patanie a fost cind s-a stricat alternatorul care costa la Fiat 2000 de lei + manopera probabil in jur de 1000lei. Aproape 3000 de lei un alternator. Evident ca l-am cumparat de la o firma care aduce piese pentru Autoitalia. Ingindurat de criza si de ce se mai poate strica si cit ma va costa am inceput sa citesc pe diverse forumuri lucruri legate de Logan si am descoperit ca am facut o mare timpenie cumparind Fiat. Facind o socoteala procentual la 8000 cit costa masina noua daca plateam din buzunar tot ce s-0a stricat pierdeam dintr-un foc 3200 de euro. Ca devalorizare pierdeam inca 4000 de euro. Desi nu sint convins ca masina care are 52.000 de km o mai vind cu mai mult de 3500 de euro. Deci per total am pierdut 7500 de euro. Exact cit costa un Logan de 1,2 16V varianta Laureat cu AC, abs, si multe altele.

                                O si mai mare timpenie faceam daca cumparam o masina care costa mai mult de 8-9000 de euro. A fost o vreme in care am facut destule teste, de la Fiat Grande Punto, Bravo, Ford Focus si Fiesta, Mazda 2 si 3 si Mitsubishi Lancer Vechi si nou, Skoda, Logan MCV, Logan normal si Sandero, Renault Symbol model nou. Sa nu uit Lada niva care mi-a placut la nebunie pt offroad. Pacat ca a venit criza si nu mi-am cumparat-o ca face foarte multe la banii respectivi. "Prietenii stiu de ce".
                                Cel mai tare m-au dat japonezii pe spate ca tinuta de drum. Mazda si in special Lancer-ul vechi fac toti banii. O directie si o stabilitate dar la un pret de avion. O mazda 3 diesel cu dotari mai avansate era acum 2 ani in jur de 17.000 de euro. O optiune buna ar fi fost Lancer-ul vechi in care eu m-am simtit cel mai bine care e acum 10.000 de euro cu toate taxele, inainte de criza era 12.5000. O masina de vis

                                Prin urmare prietena mea avea niste bani, n-am mai straduit impreuna sa stringem si in final ieri am luat un Logan 1,2 16v. M-am uitat inainte la costurile de intretinere care m-au uns pe inima. La fel si optionalele. nu poti sa nu sari de cur in sus cind vezi ca un cirlig de remorcare la fiat mazda sau altii e 500 de euro fara tva si fara montaj iar la dacia e 800 de lei cu tva inclusiv montaj.

                                Concluzia este urmatoarea (pina acum, daca Dacia o sa aibe fiabilitatea de care am citit eu): pina nu o sa am un venit constant de 10.000 de euro pe luna (eu venind undeva de la 4100 in anul 2008) si nu imi voi rezolva restul de probleme ce tin de o afacere care sa imi aduca un venit constant destul de consistent aleg Dacia.

                                Criteriile (partiale) pentru care merita Dacia sint urmatoarele:
                                1.Pret mic de achizitie noua in care intra multe optionale.
                                2.Costuri intretinere reduse -piese, manopera service, etc.
                                3.Costuri optionale ieftine -cirlig, porbagaj, etc.
                                4.Revinzare cu pierderi mici. Modelul de 1,2 16V e foarte asteptat de taximetristi, deci ma gindesc ca la 3 ani cind vreau sa-l dau va fi o afacere in care o sa pierd putin.
                                5.Succesul din Germania si toata Europa pe care il are Dacia la vinzari spune extrem de multe, cel putin mie.

                                AM uitat sa adaug la lista din final ce trebuia sa mentionez prima data -siguranta. Am inteles ca masina are 3,5 stele la crash-test. daca te gindesti ca vita s-ar putea sa atirne de asta cred ca merita tinut cont.
                                Last edited by andrei_nsts; 7 January 2010, 22:52. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google