If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vreti sau nu sa recunoasteti, Loganul a tras pe dreapta multe din jegurile de dacii vechi. Renault a prins la noi o piata insetata de masini noi si ieftine de aia nu s-au chinuit sa exagereze cu dotarile si cu preturile.
asta asa e. dar parca tot mai multe marci se orienteaza spre segmentul asta si daca nu-l vor imbunatatii simtitor vor pierde piata. pana acum alergau singuri in occident deja piata e saturata. o spine chiar Jaques Chauvet presedintele dacia in interviu
Vreti sau nu sa recunoasteti, Loganul a tras pe dreapta multe din jegurile de dacii vechi. Renault a prins la noi o piata insetata de masini noi si ieftine de aia nu s-au chinuit sa exagereze cu dotarile si cu preturile.
Corect doar pe jumatate, in sensul ca multi dintre vechii proprietari de Dacia 1300 le'au casat pt. a'si achizitiona un Logan sau pt. banii incasati la revanzarea voucherului.
In legatura cu pretul, mie mi se pare ca au exagerat nepermis de mult, de la conceptul "low cost", Loganul a ajuns sa se bata cu alte masini in ceea ce priveste pretul. Low cost vad ca a ramas doar fabricatia lui...
Corect doar pe jumatate, in sensul ca multi dintre vechii proprietari de Dacia 1300 le'au casat pt. a'si achizitiona un Logan sau pt. banii incasati la revanzarea voucherului.
In legatura cu pretul, mie mi se pare ca au exagerat nepermis de mult, de la conceptul "low cost", Loganul a ajuns sa se bata cu alte masini in ceea ce priveste pretul. Low cost vad ca a ramas doar fabricatia lui...
asa e. au devenit tot mai zgarciti la constructie. daca eu fost ei in stare sa scoata motorizarile de pe portbagaj... cat costau alea?!
chiar nu stiu cine a zis asa ceva de japonezi.....
din contra, la ora actuala japonezii si coreenii mi se par mult mai onesti decat europenii
singura problema mi se pare imposibilitatea optionalelor, de cele mai multe ori daca vrei doar scaune incalzite sau xenon trebuie sa urci un nivel de echipare si iti baga pe gat si piele, navi, trapa sau alte minuni
in alta ordine de idei, azi mi-a venit un client cu un logan nou(cu numere rosii) care isi gasise masina lovita in parcare si vroia s-a repare
asa, de dragul discutiei l-am intrebat cat l-a costat.....sa pic jos: 3150 de euro cu 3 tichete rabla, din care unul cadou de la dealer......asta pentru o masina noua cu 4 ani garantie au innebunit astia?
masina este 1,2 cheala
probabil vine tare din urma loganul cel nou si vor sa-si termine stocurile, altfel nu-mi explic
chiar nu stiu cine a zis asa ceva de japonezi.....
din contra, la ora actuala japonezii si coreenii mi se par mult mai onesti decat europenii
singura problema mi se pare imposibilitatea optionalelor, de cele mai multe ori daca vrei doar scaune incalzite sau xenon trebuie sa urci un nivel de echipare si iti baga pe gat si piele, navi, trapa sau alte minuni
in alta ordine de idei, azi mi-a venit un client cu un logan nou(cu numere rosii) care isi gasise masina lovita in parcare si vroia s-a repare
asa, de dragul discutiei l-am intrebat cat l-a costat.....sa pic jos: 3150 de euro cu 3 tichete rabla, din care unul cadou de la dealer......asta pentru o masina noua cu 4 ani garantie au innebunit astia?
masina este 1,2 cheala
probabil vine tare din urma loganul cel nou si vor sa-si termine stocurile, altfel nu-mi explic
se poate... o fi vreo promotie. totusi fara tichete ar fi 6150 pt o masina fara servo, fara abs, fara geamuri electrice, fara proiectoare sau mai stiu eu ce... iti dau doar volanul de care trebuie sa tregi serios pt ca n-ai servo acum se dau 4 ani garantie?! sau cati km?
noul logan cred ca va fi cam scumput atata timp cat se va face doar in maroc. imi inchipui ca transportul pana in romania va adauga ceva...
Last edited by B997NDL; 4 November 2011, 21:44.
Reason: Automerged Doublepost
abs oricum au toate, n-au ce face, sunt obligati de lege (abia astept sa devina si esp-ul obligatoriu )
km nu stiu, probabil 100.000 , asa a fost mereu
un tichet e 800 parca, deci 800*3=2700
ar ajunge la 5850, care e drept nu-i putin pentru o masina Kojak ....depinde de fiecare ce vrea de la o masina
edit: cum adica doar in maroc?
pai si la uzina la noi ce se face?
Last edited by mariusnicolae; 4 November 2011, 21:52.
Calculul este gresit, dar rationamentul este relativ corect.
Un tichet valoreaza 3800 lei, deci 3800 E impartit la 4.3, sunt 883 E.
883 E ori 3 = 2651 E.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
@IancuMIC: eeee, nu-i cazul, are doar o aripa si o usa
@B997NDL: la mine in zona cam 400-450 de lei pe element, nu stiu in alte parti cam cum merge piata
p.s.: nu stiu sigur dar cred ca airbag la sofer au toate, sa ma corecteze cine stie sigur....oricum doamne fereste sa ajungi la ele, ca sunt situatii cand nu te salveaza nici 10, daramite unul
@vitriol: nu stiu de ce aveam impresia (evident gresita ) ca era 800, poate am confundat eu cu altceva
are dreptate. e 3800 lei. eu ramasesem cu o mie de cand era euroiul mai ieftin. asa era inainte: 1000 eu. din cate stiu nu au toate. chiar erau baieti pe aici care intrebau daca isi pot pune aftermarket.
400-450 doar la logan sau orice masina? prietena mea are un c4 si vrea sa-i faca fata de usa si ma intrebam daca s-o faca pe casco (avand franciza ,deci plateste 100 eu pe reparatie) sau s-o faca in regie proprie?!
Last edited by B997NDL; 4 November 2011, 22:14.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment