If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu nu inteleg care este dif.Intre motorina euro 4 si euro 5? Injectoarele logan eu stiu ca sunt lucas(ac.Firma era in faliment si a cumparat-o delphi).Si mercedes cand a echipat cu lucas-delphi a avut probleme,dar se pare ca pretul a contat la dacia logan.
Eu cred ca mai este o problema si la filtrul de motorina(calitatea acestuia).
Motorina euro5 contine mai putin sulf decat cea euro4. Problema e ca daca bagi euro 5 la logan, ai sfeclit-o cu consumul, in special daca e de la rompetrol (aia e foarte aditivata). Eu prefer diesel 4 de la petrom pt ca masina mea, trebe sa mearga, nu conteaza cu ce, numai sa mearga.
OFFTOPIC
Te contrazic Omega, am bagat un plin de la Rompetrol si am avut exact acelasi consum ca si cu Top euro diesel de la Petrom. Am facut traseul Sibiu - Radauti.
Nu stiu din ce cauza pica injectoarele dar cred ca ar fi bine sa auzim de la un specialist nu??
Exista pe aici cineva care chiar se pricepe si nu se da numa cu parerea?(nu mi-o luati in nume de rau)
Motorul asta diesel e economic tare,dar chiar ma ingrijoreaza injectoarele astea.Parerea mea este ca nu trebuie subturat motorul.Sa inteleg ca motorina cea mai buna e de la OMV ?
eu le-am icercat cam pe toate si tot la OMV am ramas...Cred ca depinde si de statie si mai sunt si altele...Am un dCi 10.2005 cumparat din Feb cu 21500 km acum are 33000 si are o misiune simpla:trebuie sa mearga 500 km cu 25 l motorina-perfect pina acum.
Am o mica intrebare. La luckoil care e motorina euro4 ca au doar euro L si super euro L. Parca. Care e euro. Eu la dacia mai veche 1400 2001 (injectie) am bagat benzina doar de la luck. Iar acum vreau sa incerc si motorina lor dar nu stiu sigur daca acea euroL este euro 4 sau cealalta. Nu de alta dar nu am de gand momentan sa bag motorina prea scumpa ci cea standard. Pt ca merg foarte mult cu masina si merg pe bani mei.
Din cate stiu euro L diesel este euro 4 iar super euro L diesel este euro 5. Dar intreaba si tu un lucrator de acolo ca tre' sa stie. Parca sunt puse si ceva afise pe pompe cu provenienta si alte chestii despre combustibilii avuti.
It's nice to be important but it's more important to be nice!
Domnilor, am un logan 1,5 DCi din anul 2006. Bineinteles, l-am luat la cineva acum un an de zile cu 15.000 la bord şi acum are 45.000. La recomandarea acelei persoane, de alimentat am alimentat de la MOL (fără a face reclamă aici) doar motorină Euro 5. Anul trecut un prieten zicea că pe la 40.... şi ceva de mii de km o să-mi cadă ceva la motor, că aşa sunt făcute şi nu l-am crezut că vorba aia, nu mi-am bătut joc de ea, motorină de calitate, schimburile la service-urile Dacia. Surpriză, la aceşti kilometri mi-au căzut două injectoare şi un altul...îi pe ducă. Vreau să pun şi eu o întrebare, este posibil oare ca după 45.000 de km să se ducă injectoarele, la o maşină de doi ani de zile, combustibil, zic eu, din cel mai bun? Nu vreau să jignesc această firmă, dar cred că are o problemă la fabricarea pieselor, plus că un injector costă 900 RON, mai mult ca la alte maşini.
EU VA CRED DAR CE TE FACI CU APA DIN MOTORINA CAND LA TESTER IESE CLAR DEF. APA IN MOTORINA NU CREDETI CA VINA APARTINE DISTRIBUITORILOR DE CARBURANT
Depinde de cata grija ai avut sa ii faci reviziile la timp si daca bagi numai motorina de la pompa. Eu am un ambition dci din 2006, am 41 000 km si nu mi-a cerut bani decat pt motorina pana acum ( si reviziile la fiecare 10 000), iar motorina o pun de la rompetrol.
Incercati sa folositi combustibili doar de la petrom si omv,(ma abtin in privinta rompetrol) fara suparare si fara vreo reclama, dar toti ceilalti cam au probleme cu apa si calitatea (cencesatorul trebuie sa aiba si el profit de undeva). Pe de alta parte ar trebui folosit combustibilul recomandat de fabricant, adica euro 3, 4, 5 s.A.M.D. Ptr. Ca motorul a fost conceput sa foloseasca acel tip de combustibil si nu unul inferior si nici unul superior. S-ar putea ca la un moment dat pe langa problemele cu injectoarele sa va treziti ca aveti probleme si cu catalizatorul.
Confirm si eu cele spuse de tine. La Rompetrol exista multi aditivi care nu fac bine injectoarelor, iar la celelalte, apa. Cat despre tipul de motorina, daca se pune una supeioara nu e o problema.
Salut.. Is nou la voi pe forum si nu prea ma pricep ce si cum pe aici.. Am logan 1.5 DCI ambition 65 cp din 2006 si am 70.000 km cu el nu am avut nici o problema la motor revizii numa la dacia cluj feleac motorina numa din OMV sprint diesel am bagat masina si acuma merge brici ..Bafta...
Dieselul meu a mers cu multe tipuri de motorina..inclusiv luata de la tiristi si nu are nimica docamdata..
Nu vad de ce trebuie schimbate injectoarele la 10-30-100k de km
Multi au vrut masina noua pentru a n uavea probleme cu ea..dar loganul dezamageste tare..din multe puncte de vedere
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment