Ce se intâmplă cu injectoarele astea?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce se intâmplă cu injectoarele astea?

    Domnilor, am un logan 1,5 DCi din anul 2006. Bineinteles, l-am luat la cineva acum un an de zile cu 15.000 la bord şi acum are 45.000. La recomandarea acelei persoane, de alimentat am alimentat de la MOL (fără a face reclamă aici) doar motorină Euro 5. Anul trecut un prieten zicea că pe la 40.... şi ceva de mii de km o să-mi cadă ceva la motor, că aşa sunt făcute şi nu l-am crezut că vorba aia, nu mi-am bătut joc de ea, motorină de calitate, schimburile la service-urile Dacia. Surpriză, la aceşti kilometri mi-au căzut două injectoare şi un altul...îi pe ducă. Vreau să pun şi eu o întrebare, este posibil oare ca după 45.000 de km să se ducă injectoarele, la o maşină de doi ani de zile, combustibil, zic eu, din cel mai bun? Nu vreau să jignesc această firmă, dar cred că are o problemă la fabricarea pieselor, plus că un injector costă 900 RON, mai mult ca la alte maşini.

  • #2
    pai tu ai intretinut'o si ai bagat motorina buna.... dar fostul proprietar daca a alergat'o poti sa ii bagi si mama motorinei... atata timp cat ii dai in gura de fiecare data cand ai ocazia e si normal ca motorul sa se uzeze prematur... stai linistit ca nu e o regula sa se duca la 45000... sunt baieti pe forum care au DCI si au mai multi km ca tine... se poate sa fi fost si ghinion....

    Comment


    • #3
      eu cred ca cei de la dacia sunt constienti de problema care a fost sau inca mai e la motoarele diesel si profita de asta si vand injentoarele scump in loc sa gaseasca o solutie si sa remedieze problema.
      Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

      Comment


      • #4
        De la motorina ti se trage ...

        Asa sunt toate injectoarele pentru motoarele diesel .. foarte scumpe . ( de exemplu am schimbat la un bmw 320d ... 12 mil injectorul ). Diesel power

        Comment


        • #5
          Pe la unguri nu-i asa apreciat Mol-ul...de ce oare????
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            Originally posted by Razzvan View Post
            De la motorina ti se trage ...
            Păi dacă euro 5 nu este bună....atunci, care este?

            Comment


            • #7
              Euro 4!!! nu euro 4 e motorul? de ce te chinui sa bagi euro 5 daca tre sa bagi euro 4? pt ca nu e mai buna pt motorul tau!
              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

              Comment


              • #8
                Asa scrie la pompa...problema e daca in realitate nu e ...masluita!Ai destul de devreme probleme cu injectoarele...si eu cred ca tot de la motorina se trage!Nu trebuia sa iei litera de lege ce ti-a zis fostul proprietar ci sa testezi tu ce si cum!
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  Vă dau dreptate, nu vă contrazic. Am făcut odată "testul" cu euro 4, şi mi s-a părut mai puturoasă cu acest tip de motorină.

                  Comment


                  • #10
                    normal ca e mai puturoasa pt ca, din cunostintele mele, o "arde" un pic mai greu! cu motorina euro 5, nu cumva consumul il ai mai mare decat normal?
                    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kmtiberius View Post
                      un injector costă 900 RON, mai mult ca la alte maşini.
                      De fapt e 1200 lei un injector.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Consumul nu este deloc mare 4,5 l/100 km. Consumul mixt se "invarte" cam pe la 4,7-4,8 l. Pai 1200 RON este pentru cele de motor euro 4, si asta este de euro 3.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by kmtiberius View Post
                          Păi dacă euro 5 nu este bună....atunci, care este?
                          Nu asa se pune problema . Conteaza de unde alimentezi , si de la ce "firma". Am mai multi prieteni care alimenteaza de la Mol si'mi zic ca au probleme ( trepidatii, pornirea mai grea ). Cred ca motorina de al OMV e cea mai buna. ( chiar daca e cu 1000 de lei mai mult ) .

                          Comment


                          • #14
                            Am o cunostinta care a venit in Romania pentru o luna cu masina personala!Masina a mers toata viata ei in Germania...vreau sa zic ca asta se minunase cand a vazut ca dupa numai 2-3 saptamani deja avea funingine langa zona de evacuare...ceea ce el nu vazuse de 2-3 ani de cand avea masina!Cam peste tot la noi, mai ales motorina, este de o proasta calitate!Nu ar trebui sa ne miram de ce apar astfel de probleme!...mai bine cu ulei de prajeala!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #15
                              Eu zic ca injectoarele sunt OK, carburantul este de proasta calitate,si duce la aparitia defectiunilor.Daca ar fi chiar asa rele, cum zic unii,s-ar vorbi de ele pe o scara mai larga!
                              Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google