Ce se intâmplă cu injectoarele astea?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by huzzy1981 View Post
    Apropo de injectoare, cineva care are opel astra 1.7 are probleme cu un injector. stiti cat costa? 35 de milioane!!! Am ramas paf! La 10 milioane unu` d elogan, e floare la ureche!
    Te'a mintit el .... e vreo 15 mil ...

    Comment


    • #47
      Poate sh... el zicea ca trebuiesc comandate in japonia (cazul motorului de isuzu) si de asta sunt asa de scumpe. acum, drept sa zic, nu l-am verificat!
      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

      Comment


      • #48
        Astia cu benzinariile lor trebuiesc dati in judecata de fiecare data cand e problema cu motorina/benzina. Si asta numai pentru ca la noi nu sunt comisii de calitate in cazul petrolului. Sau nu fac treaba cel putin.
        Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
        Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

        Comment


        • #49
          Din cate aminteles eu , daca motorul este euro 4 trebuie motorina euro 4 care are in componenta nu stiu cat la % niste chestii , fiind in procent mult mai mare fata de euro 5 si mult mai mic decat euro 3 .. deci e pozibil ca din aceasta cauza sa fi picat in jectoarele , daca gresesc va rg sa am corectati

          Comment


          • #50
            Am ajuns la cocluzia din cate am auzit de la unu altu` ca se strica mai repede la cel care menajeaza masina si merge incet fara turatie decat unu care ii da fara sa o ierte ......am un amic lucreaza la dacia si 75.000 km numai jaruri a vazut masina aia ( 1.5 dCi 70 remapat ) ......schimba cand ii taie gazu` de cele mai multe ori.....deci parca ar fi benzinar asa ii da de tare ......si nu a avut probleme la motor ( ulei numai mobil 1 )
            sigpic

            Comment


            • #51
              Pai dupa benzina / motorina... asta ar fi a 2'a cauza pentru care cad injectoarele : mersul subturat.

              Comment


              • #52
                Azi era in fara un taxiu Logan, scotea un fum negru de numai il vedeam deloc..un fum negur si dens..ce so' intamplat..injectoarele sau papa ulei?

                Comment


                • #53
                  La fum negru sunt injectoarele sau debitmetrul. mai degraba debitmetrul. daca papa ulei, fumul e albastru. daca papa antigel (chiulasa fisurata), fumul e alb si bolboroseste vasul de expansiune. astea sunt semnele diferitelor metode de a depista ce anuma "omoara" un motor.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #54
                    Ma... sincer sa fiu si tata s-a ferit sa-mi cumpere Logan diesel, singurul motiv a fost ca se duc injectoarele... desi el de cand e sofer numai pe diesel a lucrat si asta inseamna vreo 35-40 de ani de experienta pe diesel. In ziua de azi conduce un mercedes sprinter 511 CDI... 130 si ceva de cai... masina o are de un an si ceva, iar in momentul de fata are undeva la 90.000 km facuti cu ea... ma credeti ca nu se vede negru pe teava de esapament? e mai curata decat benzinara mea... la a mea daca bag degetu pe teava nu se vede decat ffffffffffffffffffffffffffffff putin praf... ATENTIE PRAF NU FUNINGINA!!!!

                    Comment


                    • #55
                      @ memphis stii cum e vorba aia mercedesu`-i mercedes restu-s masini ! sau : exista 2 tipuri de msini : mercedes si restu`
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Mda... ai dreptate dorutz... dar daca ai stii cate sufera mercedesu in ziua de azi... partea electrica e mai proasta decat la cea mai prost facuta masina... se aprind becurile(martorii din bord) asa fara motiv, se ard becurile de la stopuri si faruri in prostie...

                        Comment


                        • #57
                          Offtopic!......dar mai conteaza asta pentru un jmenar cu mercedes ? are mercedes si noi dacii
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            hai sa revenim la posibilelele probleme (si cauzele lor) ale injectoarelor
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              Ultimul offtopic... tatamiu e sofer pe acea masina... nu e masina lui personala... stil de mers foarte sportiv... schimba cand ii taie alimentarea... masina de la nou asa merge cat despre injectoarele de la Logan diesel sunt cazuri si cazuri, precizez ca la instructoru pe care am facut eu scoala nu i-a picat nici un injector si are vreo 80-90 de mii de km facuti cu ea daca nu mai bine...

                              Comment


                              • #60
                                Depinde foarte mult cum este exploatata masina si mai conteaza si bafta care o ai daca ti-a picat masina buna
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google