Ce se intâmplă cu injectoarele astea?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Injectoru nu se strica de la forja injectoru se strica de la subturare si motorina proasta...

    PS n-am stat sa citesc tot topu...

    Benzen rulzz!

    Stiati ca dintre angajatii de la dacia , cei care au logan nici unu nu are disel? Voua nu va da de gandit?
    PS2: numi raspundeti la ultima intrebare...

    sigpic

    Comment


    • #32
      Se strica si de la forja injectoarele, dar de la o turare excesiva repetata.
      Nu trebuie mers in extreme cu un diesel.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Originally posted by SoNyKeL View Post
        Injectoru nu se strica de la forja injectoru se strica de la subturare si motorina proasta...

        PS n-am stat sa citesc tot topu...

        Benzen rulzz!

        Stiati ca dintre angajatii de la dacia , cei care au logan nici unu nu are disel? Voua nu va da de gandit?
        PS2: numi raspundeti la ultima intrebare...

        Oare DE CE?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

        Comment


        • #34
          De ce , ce?

          sigpic

          Comment


          • #35
            Exact asta am zis si eu.. se strica de la mers in extreme adica ori subturat ori forja.. in ambele cazuri + motorina proasta de la noi... = injectoare distruse! Eu am avut problme si la 16v din cauza apei in benzina... parca mergea in 3 pistoane asa facea... ce sa mai zic ca stateam cu pedala aproape la fund in vit. I(ca sa stea pornita sa ajung la service) si cand " o lua" mai aveam putin si il pupam pe ala din fata in dos... si uite asa mai strici si ambreiajul... ! Aveti grija la carburant ca nu e de glumit... ecoanomisiti putin la motorina/ benzina mai ieftina + economia care creeti ca o faceti mergand subturat dar care e mai mult paguba si dati dublu sau triplu pe injectoare !

            Comment


            • #36
              La motorina proasta de la noi sunt probleme foarte multe la injectoare, mai ales ca lumea nu stie sa faca purjarea filtrului de motorina.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Ce sa mai vb de purjarea filtrului de motorina... Unele persoane fac asta din 5000 in 5000 de km altele niciodata(doar il schimba)... deci in concluzie e mult mai probabil sa se duca injectoarele la cei care nu il purjeaza pt ca la ce are motorina asta de la noi in ea... miros de peste mai lipsea !!

                Comment


                • #38
                  Plus ca am vazut destula lume care ia filtru de motorina fara senzor de apa, ca e mai ieftin. Asta e o prostie, ca daca ajunge apa la pompa de injectie se strica foarte repede.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Apropo ati vazut la pro tv cazul acela de la lukoil pitesti sau ploiesti? Sa dus una cu un passat sa alimenteze cu motorina , si ca de obicei apa in motorina doar ca aici era muuult mai grav era apa in loc de motorina cica apa chioara

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Mdeah .. Si eu cand am schimbat filtru de benzina avea apa ...

                      Comment


                      • #41
                        Ai apa si in pompa de benzina, mai mult ca sigur.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by andrei View Post
                          Ai apa si in pompa de benzina, mai mult ca sigur.
                          Asta se intampla mai ales atunci cand nu stii benzinariile ,multe sunt francize ,iar in spatele lor e cate un tigan burtos si hot ,cat despre diesel e cam dubios sa se strice la 50 000 ,poate ca totusi acel sofer ar mai avea nevoie de ceva cursuri de conducere ,totusi un diesel nu trebuie bruscat , mai ales la pornire cand trebuie sa-si ia ulei deci tre sa-l lasati sa mearga putin la relanti ,apoi sa-i dati talpa!Iar in ce priveste motorina putei sa o luati intr-un vas si sa o lasati la decantat daca aveti dubii in ceea ce priveste benzinaria !Mai bine va imprieteniti cu un camionagiu sau un lucrator pe un utilaj greu si gur va va alimenta ieftin si bun!

                          Stimate domn , s-ar parea ca sunteti singurul sindicalist de pe forum ,cu respect va intreb dac acordarea acestor tichete este obligatorie sau aleaorie,intrucat in comuna Priponesti din judetul Galati nu s-au acordat aceste tichete !Probabil se astepta Pastele cailor ca si eveniment!
                          Last edited by andrei; 21 March 2008, 23:14.

                          Comment


                          • #43
                            La diesel e tocmai invers de cum zici tu, trebuie plecat imediat ce ai pornit masina, nu trebuie stat cu el la ralanti cand e motorul rece. De altfel nu trebuie accelerat brusc pana ajunge la temperatura optima.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #44
                              Apropo de injectoare, cineva care are opel astra 1.7 are probleme cu un injector. stiti cat costa? 35 de milioane!!! Am ramas paf! La 10 milioane unu` d elogan, e floare la ureche!
                              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                              Comment


                              • #45
                                1.200 lei un injector de Logan.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google