Diesel Vs Benzina Vs Gaz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Csebalyn la mers constant cu 150 pt portiune de 80 de km am avut consum de 5.3 %

    Comment


    • #17
      Originally posted by andrrei_ro View Post
      Csebalyn la mers constant cu 150 pt portiune de 80 de km am avut consum de 5.3 %
      Hmmm...greu de crezut!
      De fapt este imposibil asa ceva.
      Eu am notat de fiecare data cand plecam din peco nr de km, de litri, si toate alea...; de multe ori, inaintea drumurilor lungi imi scriam datele cheie...
      Parerea mea e sa refaci cu mare atentie calculele.
      Vei avea o surpriza!
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #18
        Dieselul la 150km pe ora papa cu o foame incredibila peste 6.5 litri. eu l-am testat pe-al meu la 180 la ora si am facut infarct cand am vazut 12% pana sa ajung la 180, apoi s-a stabilizat la 7.5% (mers pe autostrada aproximativ 10-15km), dupa care mi s-a potolit setea de viteza am lasato la 120 cu cu 5.7 ca ma ardea prea tare la buzunar, 4.2lei/litru de motorina wtf!!!.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Omega View Post
          Dieselul la 150km pe ora papa cu o foame incredibila peste 6.5 litri. eu l-am testat pe-al meu la 180 la ora wtf!!!.
          180 km/h ???
          Am impresia ca iti face glume proaste acul acela...
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #20
            Iar incepem sa ne laudam sau sa marturisim consumul, dupa caz
            domnilor, chiar acu 15 minute stateam pe wc si citeam nr din mai al revistei autoexpert, cand, la pag 118, ce vad? "Meciul eficientei diesel-benzina: 2-5". reporterii respectivi au comparat 9 modele de masini, in diferite motorizari si au facut costurile pt 3 tipuri de rulaje: 3 ani x 15000km/an, 5ani x 15000km/an, 5 ani x 25000km/an. rezultatele, pe marci de automobile, in ansamblul celor trei moduri de rulaj, au fost urmatoarele:
            -dacia logan: -egalitate;
            -fiat panda: - castigator benzina;
            -clio symbol: - castigator diesel;
            -skoda octavia: - castigator benzina;
            -vw passat: -egalitate;
            -audi a6: - castigator benzina;
            -mercedes s-klasse: - castigator diesel;
            -hyundai tucson: - castigator benzina;
            -opel zafira: -castigator benzina;
            remarca: la logan, clio si passat, varianta 5 ani x 25000km a fost clar castigatoare pt diesel, dar rezultatul final a fost influentat de victoria benzinei in celelalte cazuri.
            la pag 124 din aceeasi revista, mai e un articol asemenator, in care concluzia e ca dieselul se renteaza dupa 80000km, in alte cazuri chiar 100000km.
            sper ca cu asta se pot linisti discutiile dintre "tractoare" si "polizoare", ramane de discutat varianta gpl. personal, astept cu nerabdare un articol care sa puna capat si acestei discutii de la noi de pe forum, inainte sa incepem sa ne certam
            va doresc o lectura placuta a articolelor respective.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Originally posted by 77sky View Post
              180 km/h ???
              Am impresia ca iti face glume proaste acul acela...
              am dci85, dupa ce mananci o paine ajungi la 180 cu el, credema

              csebalyn, daca 10% dintre cei care scriu aberatiile din reviste ar avea macar un pic de habar despre ce sciu acolo ias crede, dar realitatea e alta. tata are benzinar pe gaz si face la fel de multi km/luna ca si mine cu tractorasul meu, el da cam 4mil pe luna pe benzina+gaz, eu dau dau 2-2.5 mil/luna. cine castiga la portofel? cine catiga la cuplu? e adevat, o revizie de-a mea costa min 4 mil, a lui 3.5 mil, dar, parca tot eu ies mai bine

              Comment


              • #22
                Originally posted by Omega View Post
                am dci85, dupa ce mananci o paine ajungi la 180 cu el, credema
                Cred ce zici ca vezi, insa eu nu cred ca ceea ce iti indica tie vitezometrul e real.
                De la o anumita viteza are anumite...adaosuri.
                Last edited by Seba; 12 May 2008, 21:12.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #23
                  Daca se merita una sau alta e vorba strict de portofel, restul sunt chestii subiective, care daca tii neaparat la ele, nu mai faci comparatii "daca se merita sau nu"...corect? si acum o intrebare: folosesti tot timpul acel cuplu cu care tot defileaza posesorii de turbodisel? remorchezi masini 24/24? faci raliu? nu cred. deci iti renteaza dci pt consum, nu pt alte "figuri". la capitolul "figuri" intra senzatiile de sprint, reprize, multumirea de sine ca ai cuplu, etc...
                  cat despre aberatiile celor din reviste, crede-ma ca eu cu cateva zile inainte de a citi acelst articol am comparat, la nivele identice de echipare, prestige dci vs prestige benzina. si culmea, mi-a iesit amortizarea undeva la 75-80000km (achizitie, revizii, consum, km parcursi anual, durata propusa de exploatare). personal, am ajuns la concluzia ca nu-mi renteaza dci-ul. nu merg sufcient de mult ca sa-mi renteze. si dupa ce-am condus un dci85, ce-i drept, mcv, mi-e si mai clar.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Scuze de offtopic: mentionez ca atat cb`u cat si metoda plin-plin atat a rezultat...iar la 90 km/h constant am avut consum de 4.2 pe distanta de 160 km

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by csebalyn View Post
                      Daca se merita una sau alta e vorba strict de portofel, restul sunt chestii subiective, care daca tii neaparat la ele, nu mai faci comparatii "daca se merita sau nu"...corect? si acum o intrebare: folosesti tot timpul acel cuplu cu care tot defileaza posesorii de turbodisel? remorchezi masini 24/24? faci raliu? nu cred. deci iti renteaza dci pt consum, nu pt alte "figuri". la capitolul "figuri" intra senzatiile de sprint, reprize, multumirea de sine ca ai cuplu, etc...
                      cat despre aberatiile celor din reviste, crede-ma ca eu cu cateva zile inainte de a citi acelst articol am comparat, la nivele identice de echipare, prestige dci vs prestige benzina. si culmea, mi-a iesit amortizarea undeva la 75-80000km (achizitie, revizii, consum, km parcursi anual, durata propusa de exploatare). personal, am ajuns la concluzia ca nu-mi renteaza dci-ul. nu merg sufcient de mult ca sa-mi renteze. si dupa ce-am condus un dci85, ce-i drept, mcv, mi-e si mai clar.
                      e adevarat ce spui tu, numai ca daca faci 5-10mii pe an (nu stiu de ce mai dai banii pe masina!) normal ca nu renteaza sa iti iei tractor, dar dupa cum preconizez eu, vre-o 50-60 de mii/an (vara am multe iesiri din tara de cel putin 5000km la 3 saptamani), iesiri in care ma va insoti si tata cu gazarul lui (care la 120la ora pe autoban consuma 15-17% la 150km/km) io zic ca e mai eficient al meu. avem o afacere de familie care ne cere sa umblam mult. eu imi facusem ceva calcule inainte de a lua tractor si m-am certat si cu tata vre-o doua saptamani inainte, ca el vroia gazar, si ajunsesem la concluzia ca daca fac 30000km ies pe profit fata de un gazar, dar se poate sa fi gresit, oricum, eu umblu mult si un gazar nu ma avantajeaza, mai ales ca trec prin zone de munte, unde te rogi de ea sa urce.

                      77sky, stiu ca e o diferenta intre vitezometru si viteza reala, eu am spus ce-mi arata vitezometru.
                      Last edited by Omega; 12 May 2008, 21:33.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by csebalyn View Post
                        Huzzy, mai taie din coada pestelui o fi dci un motor economic, dar la 130 consuma 5% in cadere libera...daca mergi 100km cu 100km/h si 5km cu 130km/h, da, ai consum mediu de 5%. asa si benzinarul scoate 5,5% extraurban, la 90-100, mers lejer, fara sa tragi de masina. crede-ma ca am incercat si se poate consumul asta si cu cu 1.6mpi chipuit. dar n- sa-ti placa sa mergi asa
                        man, eu nu am zis ca atunci cand acu` e la 130 km/ora, consumul e 5, am zis ca e consumul de 5 ,mediu, in afara, mers si cu 130 si cu 90, si mai incet, si urcat munti, si coborat, si mers cu 1-a prin gropi, etc, etc, deci te rog sa citesti pana la capat posturile. eu merg normal, nu ma gandesc ca daca accelerez mai brusc creste consumul (aviz mpi-stilor care accelereaza de la 0 la 100 km/ora in 10 minute sa iasa consumul mic), deci trag si de masina, iar consumul asa e el, undeva in jur de 5, plus minus cateva sute de grame (mai mult minus).
                        ma gandesc cu o oarecare curiozitate cat ar fi consumul daca as merge asa cum zici tu ca merg mpi-stii...
                        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                        Comment


                        • #27
                          Am fost Timisoara-Budapesta si mi-a papat 5.4 mediu viteza a fost pe autostrada intre 130 si 170 mai mult de 170 nu vroia sa arate pe kilmetraj de specificat ca am fost 5 in masina persoane cu greutate medie 50-80kg.

                          Comment


                          • #28
                            Eu pun diselul peste benzina si gazu la urma
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              @huzzy ....Cum adica aviz mpistilor care accelereaza o-100 in 10 min? Rusinica pt flame
                              Eu te intreb doar atat: pt ce ti-ai cumparat masina ta diesel? Ca sa ai performante dinamice iesite din comun? Sau pt un consum redus de carburant?
                              Asa ca eu (posesor de mpi - mpist cum zici tu) pt un consum redus de carburant imi mai aloc atunci cand plec la drum intins inca o ora. Voi avea ca rezultat un consum asemanator unui diesel (80- 90 km/h consum de 4.8- 5.5l ) si plus de asta am timp sa savurez peisajul, ma expun mai putin unor posibile accidente.
                              In concluzie : acea acceleratie in 10 min pe care o sustin ca o facem noi astia cu mpi ( cand o spui parca suntem o rasa inferioara- te anunt insa ca nu) are multe avantaje.
                              On topic: fiecare cu avantajul sau...Desi nu vad nici un posesor de gpl care sa se dea si el cu parerea
                              PS: cu atitudinea asta huzzy ajungem iar diesel vs benzina, asa ca sa fim mai calmi (eu nici acum nu inteleg aversitatea pe care o au colegii cu diesele fata de cei cu benzina)
                              IN speranta ca poate mai lasam si de la noi ( atat "mpisti" cat si cei cu dci) , in cele din urma poate ajungem la un consens.
                              Last edited by Cezar; 1 June 2008, 21:22.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by iancucezar View Post
                                ...Desi nu vad nici un posesor de gpl care sa se dea si el cu parerea..
                                Pai ce ar mai fi de zis ca oricum parerile sunt subiective. Se poate merge la nesfarsit asa "al meu e mai bun ca are cuplu si consum mai mic" sau "al meu ca e mai sprintara si consumul e acceptabil". Si in general ai cu diesel nu ii cred pe cei cu benzina si invers cand e vorba de consum. Noi sa fim sanatosi.

                                Succese!
                                Last edited by koldun; 1 June 2008, 22:37. Reason: blocat net! scuze de post dublu; rog sa se stearga celalalt!
                                sigpicLaureate 2007 GPL

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google