Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa nu ma repet si pe pagina asta, vezi link-ul de la post-ul #232!
    Ai acolo pe site-ul lor, preturile la fiecare tip de acumulator.

    Sa ai parte, de alegerea cea mai fericita!...ca nu pot spune si ieftina, la ce preturi am vazut afisate

    P.S. Daca nu vreti sa incalciti distributia, evitati sa mai porniti autoturismul prin impingere!...utilizati cabluri electrice cu clesti si luati curent de la un alt autoturism.
    Last edited by angel; 16 August 2009, 18:08.


    sigpic

    Comment


    • prima baterie Rombat m-a tinut exact 2ani si 3 luni s-a intrerupt un element si a murit.Am luat baterie noua tot la fel,acum o am de 1an si 3luni,si daca face si asta figuri,dupa 2 ani am sa incerc sa trec pe o firma mai serioasa(Bosch,Varta),cu toate ca la vechea Dacie am avyut un Cyclon de 66Ah care m-a tinut 5 ani si pornea iarna perfect,cred ca se ducea la 6 ani,era cu intretinere,dar o verificam periodic.Pe bateria care o am acum am platit 220RON cu montaj inclus,si bateria veche la schimb.

      sfat important. NU incercati sa porniti masina impinsa,utilizati cabluri cu clesti metalici se gasesc in comert,si curent de la alta masina,corect Angel

      sfat important. NU incercati sa porniti masina impinsa,utilizati cabluri cu clesti metalici se gasesc in comert,si curent de la alta masina,corect Angel
      Last edited by marian2001; 16 August 2009, 19:01. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Multumesc tuturor pt. aceste sfaturi intradevar utile.
        P.S.: Scuze Angel m-am cam grabit cu postarea si am vazut dupa aia linkul de mai jos cu preturile de la Rombat cam piperate ce-i drept. ;)

        http://img82.imageshack.us/img82/67/4744hy3.gif

        Comment


        • Originally posted by angel View Post
          ....................
          ..............................................
          P.S. Daca nu vreti sa incalciti distributia, evitati sa mai porniti autoturismul prin impingere!...utilizati cabluri electrice cu clesti si luati curent de la un alt autoturism.
          N-are nici pe dracu, atata timp cat e ocazional, fortat de imprejurari.
          NU apar forte fenomenale la curea, chiar din contra, solicitari mai mari apar la ''blanuri'' sadice decat daca o pornesti usor impinsa, e un proces reversibil.
          Fortele sunt la planetare, urmate de cutie, arbore, bilele-bolturi, apoi curea, departe ca toata forta sa se rasfranga asupra curelei, povesti din popor.
          Pe tr II (cum se porneste normal impinsa) nici nu simte, o ia foarte frumos.

          PS: singura problema care poate aparea, e ca instalatia electrica s-o mai ia razna (cum am patit cu un coleg - Wizard - pornita frumos impinsa si turometru o lua razna, la semnalizare se aprindeau toate luminitele prin bord...nimic grav ))) ).

          Comment


          • Povesti-nepovesti, eu am vazut cu ochii mei un Vw mai vechi, impins iarna, facut POC si inceput sa "sangereze" oloi pe sub masina ....undeva e un adevar dar sunt si anumite variabile.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Acel VW probabil ca era cu distributia varza (defapt cu totul varza), adica neschimata la timp siiiiii probabil si dizal si incercat la impins pe tr I, mare greseala.
              Incercati sa porniti impins un benzinar si apoi mai stam de vorba, daca simtiti cea mai mica smucitura sau altceva de genu (cum facea spre exemplu la Dacia 1300/1310/1410).

              Aratati-mi si mie un Logan benzinar (poate trebuia sa subliniez asta) la care s-a bulit distributia sau a sarit de la punct din cauza ca l-a pornit impins...

              PS: In apropiere de un colt sau semafor sau etc cand dati frana de motor pe tr II asa de pe la ~30/h (sunt cazuri nu??) se intampla ceva??? Sau credeti ca e altceva? )) Tot cam aia e mai baieti, nu mai credeti in povesti. ))

              Desigur ca poti buli distributia atunci cand 4 gorile imping cat pot de tare (si la vale) si maimuta de la volan incearca sa porneasca pe tr I, poate sa sparga si placa si/sau sa rupa si priza directa (am vazut la Dacia 1300 ) )
              Last edited by Octavian; 17 August 2009, 15:02.

              Comment


              • Originally posted by Octavian___30 View Post
                N-are nici pe dracu.........NU apar forte fenomenale la curea......Fortele sunt la planetare, urmate de cutie, arbore, bilele-bolturi, apoi curea, departe ca toata forta sa se rasfranga asupra curelei, povesti din popor......
                Chiar daca o cam dam in , cu tot respectul din partea mea pentru teoria ta referitoare la "povestile din popor", mi-as permite o intrebare nevinovata:

                Nu crezi cumva, ca fortele asupra curelei de distributie sunt mai mari la pornirile prin impingerea masinii decat la frana de motor?
                ...si aici, ma gandesc la faptul ca din tot ansamblul pieselor in miscare, momentul detentei in cilindri, este amortizat si supotat in proportie de 100% de cureaua de distributie.

                In cazul reducerilor de viteza si chiar a unei frane de motor din tr.a 5-a in tr.a 3-a, tot efortul suportat de curea, este diminuat si echilibrat de insasi repartitia egala a fortelor inertiale, tocmai tatorita faptului ca motorul este deja in stare de functionare!

                Posibil sa nu am dreptate si fiecare face cum doreste dar dupa cum arata practica, toti care au patit-o, cer acum dezlegarea misterului pataniei lor
                Last edited by angel; 17 August 2009, 18:26.


                sigpic

                Comment


                • Desigur ca sunt mai mari fortele la pornirea prin impingere, dar departe de a face din asta o catastrofa cum cred unii.
                  Dar vezi ca faci o confuzie, momentul detentiei nu este suportat 100% de cureaua (sau lantu) de distributie, daca ar fi asa s-ar duce naiba toata treaba intr-o secunda sau mai putin

                  PS: nu sare cureaua nici cand dai frana de motor in 5000 rpm (nu-i sanatos, dar se mai intampla ) ), dar sare cand o pornesti impinsa cu 10-15 km/h pe tr II....
                  Last edited by Octavian; 17 August 2009, 19:55.

                  Comment


                  • ...si eu am fost averizat sa nu imping la Logan cand am ramas cu bateria varza...si la fel,sa nu cumva sa scot bateria sau ceva de genul...asa ca am asteptat cuminte pana am facut rost de niste cabluri...impropriu spus...sarme in toata regula nelitzate...zona in care ma aflam nu mi-a permis altceva,si m-am descurcat cu ele

                    Comment


                    • Octaviane: Cand ti-o scrie unu aici pe forum ca a impins masina nonsalant si i-a facut poc distributia n-ai decat sa te speli cu el pe cap cu aceeasi dezinvoltura cu care scrii despre procedeu ))).

                      PS: Daca ai cureaua mai subreda si impingi si face POC (lucru care nu s-ar fi intamplat in o mie de porniri normale cu electromotorul), nu e clar ca sunt niste forte pe la distributie care in mod evident nu prea au ce cauta acolo?

                      Evident ca e cu cantec treaba...ideea e ca ar trebui sa fie ultima solutie impingerea masinii..de exemplu esti pe camp si nu e nimeni, masina nu porneste, etc.
                      Cel mai safe e cu cabluri electrice in oras de la alta masina.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Am pornit si Loganu si Oltcitu, Oltcitu impins de iau sarit capacele de multe ori si n-a patit nimc.
                        La benzinar nici o sansa sa vezi curea sarita de la pornirea impins.
                        Loganu asa frumos porneste, ca nici nu simti nimic cand lasi ambreaju (il lasi frumos, suficient o sg pers sa impinga, Wizard stie ))) ) , efectiv parca i-ai da frana usoara de motor.

                        Daaa....sa nu iei bornele de la bafterie ca se-ntampla ceva magic...
                        N-ai ce face, ii dai imipinsa ca nu crapa, doar nu faci asta la fiecare pornire.

                        Comment


                        • @Octavian___30: Ce-i drept, nu-mi dai dreptate dar ma citezi, punct cu punct! ...de fapt, te cam contrazici dar mai rau, e faptul ca multi neinitiati pot baga la cap si pune in practica ce spui tu si abia de ei, mi-e cel mai mila


                          sigpic

                          Comment


                          • Asta e si ideea...sa fie doar ca forta majora cand nu ai nici o alternativa.
                            Apropos: Acum 2 ani m-am dus cu un amic sa-si ia masina din service...dupa 3 sapt de stationare nu mai pornea la cheie...am asteptat pana au adus cabluri electrice s-o porneasca.
                            Nu ne-au lasat sa o impingem. A fost un NU hotarat. Motorizare benzina.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • ...si nu s-a lasat cu victime in randul celor ce au impus acel "NU hotarat" dar nici masina nu a fost supusa la chinuri!

                              Sfat: Pe cat posibil, functie de buget, incercati sa evitati ramanerea in pana de curent, anticipand din timp momentul necesar schimbarii acumulatorului!
                              Last edited by angel; 17 August 2009, 21:01.


                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by angel View Post
                                @Octavian___30: Ce-i drept, nu-mi dai dreptate dar ma citezi, punct cu punct! ...de fapt, te cam contrazici dar mai rau, ....................
                                Unde te-am citat?
                                Ar trebui sa mai pui mana pe carte sau sa mai intrebi pretenii(daca stiu cat tine la motoare mai bine nu) de chestia aia care se invarte sub capota, ca faci confuzii mari de tot (de spui ca si acum te citez momentul detentei in cilindri, este amortizat si supotat in proportie de 100% de cureaua de distributie ).

                                Darkside: tu ai vazut si auzit multe cazuri unde a crapat/s-a bulit s-a interzis impingerea masinii, eu am auzit/vazut/muncit/incercat multe cazuri unde impinsa n-a avut nici pe dracu.

                                PS: eu la Oltcit nici macar tractata n-am reusit sa misc cureaua de la punct ))

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google