Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Te afli intr-o regretabila confuzie!
    Bateriile pe care le arati tu in poze sunt baterii de tractiune (se pare ca acum ai aflat de ele si nu iti este clar ce e cu ele) adica intra in categoria "deep cycle". Vezi ca intr-o poza sunt date niste marimi electrice, iar prima poza e dintr-un muzeu. Ca sa fii sigur ca intelegi bine un text cauta ceva intr-o limba pe care o stapanesti cat de cat (asta e legata de chestia cu casa scarii)

    "Exista si acumulatori auto alcalini(cu/fara intretinere)...la asa ceva, ma refeream" Vezi ce inseamna alcalin si ce intra in componenta acestor baterii . nu cred ca sunt cele nickel cadmium
    Last edited by 1.6_mpi; 3 October 2009, 16:02. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic

    Comment


    • 1.6_mpi se pare ca posturile 271, 274, 288 te-au deranjat destul de mult de o ti tot intr-o contrazicere, am inteles, oricum nu are nicio importanta, nu cauta nimeni acumulatori nickel cadmium. Este destul de clar ca nu lucrezi intr-un service auto, nici eu si nici angel. Cunosc ceva din zona acumulatorilor pt ca o mica parte din timpul de lucru este dedicata acumulatorilor, nu sunt acumulatori auto dar principiul este acelasi, sunt incarcati in tampon, nu cu un alternator ci cu redresori. In general ce am spus despre acumulatori nu sunt lucruri auzite cum spune angel in casa scarii si fac parte din manualul de specialitate. Deci haideti sa terminam cu contrazicerile fara rost si sa revenim la titlul thread-ului, ,,cat tine bateria la logan?,,.

      Comment


      • A mea e de pe la sfarsitul lui 2005 (masina e ianuarie 2006) si sunt curios daca mai trece si iarna asta. Acu' mai depinde si de noroc: la unii tine 2 ani, altcineva spunea ca o are de 5 ani..Oricum, va tin la curent daca o fi ceva!
        LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

        Comment


        • Originally posted by 1.6_mpi View Post
          Te afli intr-o regretabila confuzie!...........
          .................................................. .
          "Exista si acumulatori auto alcalini(cu/fara intretinere)...la asa ceva, ma refeream" Vezi ce inseamna alcalin si ce intra in componenta acestor baterii . nu cred ca sunt cele nickel cadmium
          Imi cer scuze pentru regretabila comfuzie dar nu port nici o vina ca am avut pe mana asemenea acumulator si mai ales pentru faptul ca imaginea post-ata de mine, ofera o clara vizualizare a elementilor acelor baterii alcaline(chiar te rog sa observi si nivelul solutiei in elementi) pe care probabil in graba de a compune reply-ul cu care sa ma dai pe spate, ai ignorat sa le studiezi cu atentie si te-ai multumit doar cu concluzia ca e vorba de un muzeu. Cea de a doua poza, face parte integranta din click-ul pe poza si iti explica acolo nenea ala, ca e vorba de zece acumulatori in serie, ca altfel, nu ai cum realiza cei 120v/100A.
          Mai mult, raspunzand si la ce te framanta, pot sa te asigur ca acumulatorii cu intretinere, sunt identici cu cei bine cunoscuti(au placi, separatori si o solutie alcalina, nu Pb si acid sulfuric) si se poate completa cu apa distilata sau verifica densitatea.
          Cele fara intretinere, sunt acelasi tip de acumulatori dar fara acces la elementi.
          Acumulatorii de tractiune, sunt mai mari dar au acelasi principiu de functionare cu cei auto.

          Multumit?

          @marisan: Inca nu am ajuns distribuitor de acumulatori alcalini, sa te pronunti daca te intereseaza ori ba, iar incarcarea alcalinelor auto, se face exact ca la cele cu Pb, fara alte floricele.

          Din modestie, am lasat sa se inteleaga faptul ca sunt novice dar totusi, nu ma pot lauda cu mai mult de 19 ani de acumulatoristica: reconditionari, formatari acumulatori de tractiune, auto si mai ales asamblari acumulatori.
          Daca am uitat ceva, fiti siguri ca stiu cum se face si acel, ceva!
          Nu-mi sta in caracter sa ma dau mare dar cand sunt luat la remorca de necunoscatori, ma simt nevoit sa lamuresc problema, ca altfel, ramane lumea indusa in eroare si se va spune ca nu exista pe pamant si n-au existat, acumulatori auto alcalini...fals!
          La motociclete si lanternele CFR, se foloseau asemenea baterii iar daca nu se mai folosesc, e datorita faptului ca acumulatorii uscati, au aparut undeva dupa `90 si sunt de preferat celor cu solutie alcalina, deoarece se reduc riscurile arsurilor accidentale...asta asa, ca un bonus pentru 1.6_mpi si pentru toti, contestatarii!
          Last edited by angel; 3 October 2009, 20:08.


          sigpic

          Comment


          • nu sunt suparat pe nimeni si nici nu imi propun sa supar pe cineva! e adevarat ca am fost "acid", "acru", necivilizat, etc la adresa lui angel si toate astea au fost citite de toti vizitatorii. imi pare rau de incident si va cer scuze tuturor.

            Din ultimul post a lui angel am inteles care e neintelegerea. angel clasifica acumulatorii dupa electrolit. Acumulatorii Nichel-Cadmium (NiCd) , Nichel Metal-Hidrid (Ni-MH), Litiu-Ion (Li-Ion) toti folosesc electrolit alcalin, dar performantele, tipul de aplicatii, exploatarea, intretinerea, curentu si tensiunea pe celula sunt diferite. Am intalnit mai des clasificarea dupa tipul materialelor. chiar si pe wikipedia care a fost indicata de angel ca sursa de documentare este folosita clasificarea asta si tot acolo referitor la bateriile alcaline este specificat ca sunt baterii Zn/MnO2(http://en.wikipedia.org/wiki/Alkaline_battery). de fapt asta m-a iritat ca am fost trimis undeva, iar cel care m-a trimis nu a citit tot.

            inca odata scuze pt toata lumea!
            angel daca trec prin sovata dau o bere!
            sigpic

            Comment


            • Mai dau si eu una dar cu conditia sa citesti doar la ce am selectat eu in cele doua imagini, ca acolo, se mai fac referiri si la alte categorii si asta te-a dus in eroare!
              Sincer, mi-as dori ca un adevarat necunoscator, sa ramana cu ceva cunostinte sigure, din ce ne tot contram noi aici!

              Te astept la Iasi, ca poate gasim pe langa bere si ceva mici, pe deasupra
              Last edited by angel; 3 October 2009, 22:37.


              sigpic

              Comment


              • Se rezolva. Ne vedem in Iasi
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by angel View Post
                  @marisan: Inca nu am ajuns distribuitor de acumulatori alcalini, sa te pronunti daca te intereseaza ori ba, iar incarcarea alcalinelor auto, se face exact ca la cele cu Pb, fara alte floricele.

                  Din modestie, am lasat sa se inteleaga faptul ca sunt novice dar totusi,..............
                  Ti se pare ca aici iti ti jurnalul personal sau vorbim despre lucruri care intereseaza pe toti membrii forumului sau cel putin un membru al acestui forum care sa fie interesat sa puna pe logan un astfel de acumulator minune. Nu am facut nicio referire la incarcarea acumulatorilor alcalini si nu ti-am cerut nicio explicatie in acest sens. Incarcator cu reglajul curentului pentru orice acumulatorii alcalini (mai putin cei auto la care faci tu referire) mi-am facut personal, iti pot da schema, este foarte simpla, o poare realiza chiar si un novice. Pun punct aici discutiei fara rost si sper sa revenim la subiectul thread-ului si sa lasam bateriile de motociclete si lanterne CFR.

                  Comment


                  • @marisan, foarte bine ca ai pomenit, schema unui redresor pentru bateriile de masina plus indicatiile de construire sunt convins ca intereseaza pe toata lumea, si ar fi un topic foarte citit. Asa ca cine are si si-a facut... Dar o schema calumea, nicidecum un traf, o punte de diode (in cazul fericit) si-un bec de far. Ceva cu protectii, reglaje... Cine se incumeta sa faca reverse engineering pe redresorul sau?
                    Toate cele bune...
                    Last edited by beso; 4 October 2009, 09:32.
                    Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                    Comment


                    • @marisan: Am inteles ironia cu jurnalul si nu ma supar, ba chiar ma bucura faptul, ca "am cu cine discuta".
                      La ironii ma pricep si eu iar discutia a fost deturnata de asa zisi "gica contra" ce confunda lucrurile si pentru care ma simt obligat sa aduc precizari.
                      Nu are importanta ce acumulator vrea userul sa-si puna pe masina dar din discutii bine argumentate, se poate invata si lucruri ce dupa cum vezi, nu prea le gasesti pe net.
                      Dar sa trecem la lamuriri, si aducere aminte:
                      Originally posted by marisan
                      Nu am facut nicio referire la incarcarea acumulatorilor alcalini si nu ti-am cerut nicio explicatie in acest sens. Incarcator cu reglajul curentului pentru orice acumulatorii alcalini (mai putin cei auto la care faci tu referire) mi-am facut personal, iti pot da schema, este foarte simpla, o poare realiza chiar si un novice.
                      Se pare ca ai uitat ce ai scris in post-ul anterior si pentru aducere aminte, te invit sa recitesti, din clasici in viata:
                      Originally posted by marisan View Post
                      ...........Cunosc ceva din zona acumulatorilor pt ca o mica parte din timpul de lucru este dedicata acumulatorilor, nu sunt acumulatori auto dar principiul este acelasi, sunt incarcati in tampon, nu cu un alternator ci cu redresori...
                      Lamurit???

                      In privinta schemelor pentru incarcatoare si redresoare, fii convins ca le am in memorie si sunt de mult mai buna calitate dacat iti poti inchipui dar oricum, iti multumesc pentru buna intentie!

                      Mi-as permite si un mic sfat pentru tine:
                      Monitorizeaza mai putin ce se scrie pe aici si daca o faci doar de dragul rating-ului privind numarul de post-uri, fa-o in asa fel, incat sa nu lasi impresia ca te afli pe o pozitie de membru in Staff ce a descoperit off topic-uri, deoarece ne mai pricepem si la din astea, nu doar la acumulaori!
                      Nu ma apuc de dragul tau, sa deschid un thread special pentru acumulatorii in discutie, deoarece s-ar crea o stare confuzionala si ar deruta lumea iar intentia mea, nu este de a extinde discutia, ci doar am cautat sa lamuresc un lucru, mai putin dezbatut.

                      Scuze Staff-ului pentru acest post cu adevarat dar era necesar de lamurit si chestiunea privind, cele doua qoute-uri!

                      Thanks!

                      Va doresc, o duminica linistita!

                      P.S. Indiferent ce alte discutii contradictorii vor mai apare dupa acest post al meu, consider lamurit si inchis, acest subiect si propun sa continuam, on topic!
                      Last edited by angel; 4 October 2009, 09:40.


                      sigpic

                      Comment


                      • @ marisan - sa inteleg ca numai acumulatoarele auto se incarca de la alternator, asa cum spui tu mai sus?
                        sigpic

                        Comment


                        • Dmnul angel cred ca esti neam cu Base, numai el provoaca si tot el rezolva , sper ca stii de gluma, oricum asemanarea trebuie sa te bucure doar este seful statului. Cred ca esti singurul de pe forum care scrie in toate culorile, marimile, etc si oricum nu o faci de dragul rating-ului. Dai quote fara rost, pentru a scrie aberatii, duci discutiile in derizoriu cu acumulatori minune, ti-a fost reprosat de catre 1.6_mpi o greseala si ai ajuns pe campii, sa nu spun ca bati campii. Sper sa fi om de cuvant si sa-ti respecti promisiunea de la sfarsitul mesajului postat, dealtfel singurul lucru bun din tot ce ai scris pana acum.
                          1.6 mpi, ai inteles gresit.

                          Comment


                          • Am un logan 1.4 ambiance si din ianuarie 2007 nu am schimbat bateria...
                            Deci 3 ani cu bateria originala... si ce baterie ROMBAT 40 Ah )

                            Comment


                            • @marisan: Fii convins ca sunt om de cuvant dar numai fata de cei ce stiu, regulile bunului simt!
                              Dupa cum bine ai observat, nu jicnesc si nu accept sa fiu jicnit de cineva care nu stie sa lupte cu argumente si mai ales, cand nu accepta realitatea.
                              Nu am inteles eu bine sau chiar faci parte din Staff si Staff-ul nu stie?..ca prea ai pretentii mai multe decat suna in Regulament...daca ai auzit de asa ceva si mai ales daca consideri ca am incalcat vreo regula de acolo, privind quote sau text color.

                              Ar fi de dorit in acesta situatie, sa revii cu scuzele de rigoare, deoarece ai gafat mai mult decat credeai ca o poti face iar eu, chiar imi fac probleme daca ai auzit pana la acest moment de scuze si la ce folosesc?
                              Am pretentia de a-ti prezenta scuzele fata de mine aici si nu in PM, deoarece nu in PM m-ai jicnit iar inserarea in discutie a numelui sefului statului, nu cred ca a fost o alegere inspirata si ar fi bine sa gandesti de sapte ori, inainte de a posta pe un Forum public!

                              P.S. Reciteste quote-ul ala colorat si descopera acolo ca 1.6 mpi are dreptate...te contrazici singur!
                              Last edited by angel; 4 October 2009, 13:35.


                              sigpic

                              Comment


                              • ieri am schimbat bateria (3 ani si 8 luni).
                                rombat 60 amperi( calciu)
                                vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
                                vand lampa adaptabila la torpedo

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google