Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poti, te rog, sa-i faci o poza?
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Rombat 60 ah originala face 7 ani in martie felicitari producatorului .
      dar ma astept la una noua.si-a facut treaba

      Comment


      • La multi ani tuturor! Am bateria de cand am luat masina, de 5 ani si 2 luni (nov 2007), super multumit de ea, a pornit intotdeauna la sfert indiferent de conditii, baterie Rombat Calciu fara intretinere de 70A pe un motor dci. O mica nelamurire, azi cand m-am uitat sub capota am vazut putina umezeala (ca si cum ar fi curs electrolit) in zona bornei negative. Oare trebuie completat cu ceva? Ochiul magic indica verde.

        Comment


        • cred ca "la sfert", cum spui tu, e o figura de stil... eu nu cred ca un dci porneste la sfert pe frigul asta.

          Comment


          • E o figura de stil, cum spui... In orice caz a pornit la prima cheie intotdeauna, indiferent de temperatura (pana acum cel putin)... Intrebarea era despre pata de umezeala de pe baterie... e un semn ca i se apropie sfarsitul? Are totusi peste 5 ani si vreo 110.000 de km...

            Comment


            • Si eu am intrat in al 7 an cu bateria originala de pe masina si este folosita pe masina de serviciu cu opriri si porniri destul de dese in timpul zilei.
              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

              Comment


              • si eu am avut bateria de 5 ani si nu dadea nici un semn de oboseala cand a murit , a murit fara nici un semn , brusc , nici pe redresor nu mai tinea curentul in ea , rombat
                eu in locul vostru nu m-as increde in "semne"

                Comment


                • Rombat 72 Ah,are 5 ani si 83.000km,a 5 iarna
                  porneste din prima si akum
                  Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

                  Comment


                  • Originally posted by escu69 View Post
                    La multi ani tuturor! Am bateria de cand am luat masina, de 5 ani si 2 luni (nov 2007), super multumit de ea, a pornit intotdeauna la sfert indiferent de conditii, baterie Rombat Calciu fara intretinere de 70A pe un motor dci. O mica nelamurire, azi cand m-am uitat sub capota am vazut putina umezeala (ca si cum ar fi curs electrolit) in zona bornei negative. Oare trebuie completat cu ceva? Ochiul magic indica verde.
                    Desfă bornele şi curăţă-le, eventual dă-le cu vaselină.
                    Chiar dacă e "fără întreţinere" pune-te cu un patent ascuţit, sau cu şurubelniţa, pe capacele acelea şi desfă-le, eu la 4 ani am mai completat cu apă că mai avea un pic şi se vedeau elemenţii. Cu şurubelniţa vii înspre exteriorul capacului şi baţi cu palma în mânerul şurubelniţei, sper că se înţelege ceva din ce zic, baţi în direcţie care trebuie ca să desfaci căpăcelele.
                    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                    Comment


                    • salut, am si eu o intrebare, alternatorul masinii are puterea sa incarce bateria suficient cat sa nu ai probleme cu ea? De ex: bateria are un an, si m-am trezit cu ea descarcata, am luat curent de la cineva a pornit merge, nu am mai avut probleme dar ochiul magic( am un rombat calciu) nu s-a facut verde.Am verificat si masina la service dacia si mi-au spus ca e ok, alternatorul incarca si ca pierderile sunt sub limita de 70mA, eu am 11mA.

                      Comment


                      • Originally posted by Khaymera View Post
                        salut, am si eu o intrebare, alternatorul masinii are puterea sa incarce bateria suficient cat sa nu ai probleme cu ea?
                        Daca sunt baterii care tin si 6-8 ani, tu ce crezi? Are sau nu puterea sa incarce bateria suficient?

                        Daca iti mai face probleme, poti sa te duci cu ea la garantie. (ai doi ani garantie)
                        Last edited by vitriol; 17 January 2013, 19:03.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Originally posted by Khaymera View Post
                          salut, am si eu o intrebare, alternatorul masinii are puterea sa incarce bateria suficient cat sa nu ai probleme cu ea? De ex: bateria are un an, si m-am trezit cu ea descarcata, am luat curent de la cineva a pornit merge, nu am mai avut probleme dar ochiul magic( am un rombat calciu) nu s-a facut verde.Am verificat si masina la service dacia si mi-au spus ca e ok, alternatorul incarca si ca pierderile sunt sub limita de 70mA, eu am 11mA.
                          Service-ul,trebuia sa-ti spuna starea de incarcare a bateriei,deoarece daca ai luat curent de la alta masina si ai pornit,SIGUR,bateria nu este incarcata corespunzator(culoare ochi magic).Nu spun ca ceea ce au facut,nu este bine,dar nu au facut treaba in totalitate.O baterie descarcata se va deteriora mai rapid,iar alternatorul va avea un regim de functionare,mult mai solicitat.

                          Comment


                          • Eu am bateria originala de cand am cumparat masina din 2006 si tot merge. Cred ca o sa trec si de iarna asta cu ea

                            Comment


                            • Originally posted by Khaymera View Post
                              salut, am si eu o intrebare, alternatorul masinii are puterea sa incarce bateria suficient cat sa nu ai probleme cu ea? De ex: bateria are un an, si m-am trezit cu ea descarcata, am luat curent de la cineva a pornit merge, nu am mai avut probleme dar ochiul magic( am un rombat calciu) nu s-a facut verde.Am verificat si masina la service dacia si mi-au spus ca e ok, alternatorul incarca si ca pierderile sunt sub limita de 70mA, eu am 11mA.
                              pornirile dese si consumatorii (faruri , tun de bas cu motorul oprit) descarca rapid bateria.
                              in cazul tau o incarcare pe redresor de cateva ore bune sau un drum lung cu masina ca sa se incarce bine bateria ar fi necasara.
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • Salut, va multumesc pentru raspunsuri, pana la urma am fost cu ea la garantie (de doua ori), prima data mi-au cerut 15 lei sa o incarce(pe de alta parte mi-au dat alta in schimb pentru cateva zile) m-a prostit ca este ok doar ca era descarcata, in cateva zile s-a descarcat iar. A doua oara nu le-am mai dat 15 lei am luat o baterie de la un prieten, m-am dus cu a mea la garantie( fiind ferm convins ca masina este ok). Le-am lasat-o acolo, din nou imi cer 15 lei ptr incarcare, bineinteles ca nu le-am dat si uite asa scandal, pana la urma dupa stat cateva ore pe capul lor, s-au saturat de mine si mi-au zis ca o incarca si o vor verifica. Ma suna si imi zic ca nu pot sa imi dea banii inapoi dar imi dau alta noua, le-am zis ca vreau alta dar alta marca si acum va intreb, pentru motor de 1,4 este ok de 60 Ah..este prea mica...sau prea mare?Am vazut ca mai aveau baterii varta si bosch...Multam!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google