Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • in mod clar as opta pentru premierul de 70 Ah. mult mai bun..

    Comment


    • Originally posted by escu69 View Post
      Si asta ce inseamna, ca mai merge? 60% dupa o noapte pe redresor nu e cam putin? Chiar nu ma pricep si nu vreau sa mai am surprize...
      Ne învârtim în jurul cozii, înseamnă un singur lucru, că trebuie să îţi iei altă baterie şi cu asta basta, ţi s-a şi recomandat de care, te duci frumos, o cumperi, o montezi şi ai terminat bâlciul şi dormi şi liniştit şi nici nu mai facem discuţii interminabile . Sau dacă vrei tu varianta mai grea, aşteaptă până o să rămâi imobilizat undeva, lucru ce se va întâmpla în maxim 3 zile, să dai şi bani în plus să te ajute cineva, şi nervi, şi timp etc etc.
      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

      Comment


      • Eu as lua Tornado de 80 Ah,si Premierul e foarte bun.

        Comment


        • Originally posted by 1.6_mpi View Post
          Ochiul magic indica densitatea electrolitului si NU da informatii legate de densitatea de curent.
          Intre densitatea electrolitului si gradul de incarcare exista o conexiune; niciodata nu ai sa ai baterie incarcata cu 1.24 densitate; bateriile pe duca nu ajung la 1.28, chiar daca le tii 24 de ore la incarcat, cum e si cazul colegului.

          Originally posted by escu69 View Post
          Si asta ce inseamna, ca mai merge? 60% dupa o noapte pe redresor nu e cam putin? Chiar nu ma pricep si nu vreau sa mai am surprize...
          Adica din motive tehnice, mai pe ramaneste e pe moarte, bateria nu poate fi incarcata 100%; daca are doar 60%, probabil densitatea e maxim 1.26, curentul de descarcare va fi diminuat in aceiasi proportie. Daca bateria are 480A, la aceasta incarcare va avea doar 280A. Dupa pornire bateria "pierde" aproape tot curentul, iar daca mai adaugam si procesul natural de descarcare, care in cazul bateriilor descarcare e mai accentuat, ajungem in situatia expusa de tine.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Gata cu invartitul in jurul cozii, pe masina se afla o baterie noua Rombat Premier de 70Ah (275lei cu montaj gratuit la reprezentanta Rombat si cu predarea celei vechi). Din cate am citit pe certificatul de garantie, cele cu grad de incarcare sub 75% intra in zona de risc, prin urmare a mea era pe duca. Daca ma va tine cat raposata sunt mai mult decat multumit... Multumesc tuturor pentru sfaturi, sugestii, etc, scuze daca am pus intrebari tampite...
            Last edited by escu69; 28 January 2013, 14:12.

            Comment


            • Originally posted by escu69 View Post
              scuze daca am pus intrebari tampite...
              Nu e cazul, stai linistit. Bine ca ai rezolvat.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Originally posted by escu69 View Post
                ... cele cu grad de incarcare sub 75% intra in zona de risc...
                Aici se refera la faptul ca la borne nu trebuie sa ai o tensiune mai mica de aproximativ 10V.
                sigpic

                Comment


                • Am vazut pe site ca Rombat au acumulatori EFB si AGM in oferta, pentru masini start-stop.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Eu am masina de noua din 2006 Laureat si inca mai merge bateria originala. Dar a inceput sa se observe ca a "obosit", daca tin muzica cu motorul oprit se dece cam repede amperajul si "ochiul" acela nu mai e verde... Mentionez ca am avut cat de cat grija de ea, adica nu am pus consumatori suplimentari pe ea.. Daca ma trece si de iarna asta e perfect!

                    Comment


                    • Stie cineva cum se scot dopurile de la bateriile fara intretinere? Este vorba de acele dopuri clipsate, nu insurubate, care sa gasesc sub capacul de plastic care acopera toate cele 6 dopuri.
                      Bateria mea e un ZAP Silver, si e construita exact asa.
                      Am tot cautat o poza pe net sa exemplific, din pacate nu am gasit.

                      Comment


                      • Ridici intr-o parte plasticul ce acopera dopurile si tragi de el.(daca ridici pe dreapta ,tragi spre dreapta si daca pe stanga ,tragi pe stanga)
                        Dupa ce ai glisat,detasat plasticul,dopurile le scoti cu o surubelnita mai mare.
                        Fara graba,calm si o sa reusesti.

                        Comment


                        • Plasticul de deasupra l-am scos imediat, nu e problema.
                          Problema e ca dopurile sunt bagate prin clipsare, nu prin insurubare.

                          Comment


                          • Pai atunci inseamna ca "daca e fara intretinere", chiar e fara intretinere.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Posibil, ca n-are nici gaura pentru furtunasul de degazare. Are doar o supapa de suprapresiune. Sa vedem cati ani m-o tine, daca nu ii completez nivelul. Deocamdata are 2.

                              Comment


                              • Da colegu' ,nu is insurubate.Eu cu o surubelnita dreapta mare le-am scos usor.Am bagat sub ele cate un pic pe fiecare parte si or iesit.
                                Trebuie rabdare si calm ca altfel ii riscul sa le rupi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google